نکات بازاریابی مقاله 101 – اهمیت انتخاب کلمه کلیدی

[ad_1]

اگر شما با استفاده از مقاله بازاریابی به ایجاد ترافیک برای سایت شما مهم است به استفاده از حق انتخاب کلمه کلیدی برای دریافت بیشتر از آن. این نیز مهم است که در این مقاله ساختار با بهینه سازی موتور جستجو داشته باشید.

برای پیدا کردن حق انتخاب کلمه کلیدی برای استفاده از زمانی که نوشتن مقالات خود را, شما باید با استفاده از کلید واژه ابزار.

وجود دارد سه ابزار است که توصیه می کنم:

1. گوگل Sanbox ابزار: گوگل ارائه می دهد یک ابزار رایگان و این می تواند یک محل عالی برای شروع است. این یک اشکال در مورد استفاده از گوگل ابزار رایگان است که آن را نمی دهد تعداد دقیق. شما می توانید جستجو در حجم و رقابت برای یک کلمه کلیدی خاص به عنوان یک نسبت بر اساس کلمات کلیدی دیگر در این رده است.

2. Wordtracker: Wordtracker یک ابزار کلیدی زیرا نه تنها آن را به سرعت تولید کلید واژه لیست, اما آن را نیز به شما می دهد مقدار زیادی از جستجوهای انجام شده برای هر ترم و میزان رقابت در شما خواهد شد. آنها با استفاده از “KEI” شاخص که برای ایستادن Keyword Effectiveness Index بنابراین شما به راحتی می توانید بدانید که کلمات کلیدی به ارزش آن است و کدام نیست. شما در واقع می توانید آن را امتحان کنید به صورت رایگان با استفاده از لینک در پایان این مقاله.

3. کلید واژه نخبگان: این ابزار نه تنها یک ارزش کلیدی پیدا کردن ابزار آن را نیز یک ابزار همه کاره برای پیدا کردن پنهان سوله و گوگل حستبلیغ مبارزات. هنگامی که شما استفاده از آن برای پیدا کردن عبارات جستجو را به شما می دهد اطلاعات بیشتری را که از دیگر ابزار. شما می دانید که چگونه بسیاری از مردم برای آن عبارت جستجو چگونه بسیاری از نتایج بر روی وب چگونه بسیاری از کمپین های تبلیغاتی وجود دارد برای گوگل miva (یاهو) و افزایش (msn) و چقدر تبلیغ پرداخت برای هر کلید واژه با adwords گوگل. نه تنها این, اما شما همچنین می توانید برای دیدن دقیقا همان چیزی است هر یک از تبلیغات است که اگر شما در حال اجرا مبارزات انتخاباتی PPC.

به منظور به درستی بهینه سازی مقالات خود را برای موتورهای جستجو می باشد که شامل انتخاب کلید واژه چندین بار در متن. با استفاده از متن ویژه مانند bold, underline و کج (ایتالیک) در کلمه همچنین باعث می شود آن ایستادگی کردن. مراقب باشید به آن بیش از حد چرا که اگر شما انجام مقاله خود را ممکن است با تخفیف توسط موتورهای جستجو به عنوان اسپم. اگر شما در حفظ تراکم یا در زیر 3% شما خوب خواهد شد.

با استفاده از مناسب انتخاب کلمه کلیدی اطمینان حاصل شود که تلاش های بازاریابی مقاله خود را به هدر نمی رود در رقابتی بسیار سوله. آن را نیز به فرصتی برای مقالات خود را به رتبه بالا در موتورهای جستجو خواهد شد که در نتیجه طبیعی تر ترافیک به سایت شما.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *