هماهنگی یا ریتم در تبلیغات

[ad_1]

قوانین هماهنگی و یا ریتم بس نیست با این شکل و ترتیب از فضای تبلیغاتی و مهم است. پس از چشم کارگردانی شده است به تبلیغات لازم است به استفاده از هر وسیله ممکن برای برگزاری, توجه, تا زمانی که داستان گفته شده است. ما طبیعت طلب ریتم و هنگامی که نوشته شده “کپی” مربوط به احساسات ما در این رابطه ما در پاسخ به این استدلال و با میل و رغبت بر آن توجه ما است.

برای به دست آوردن بالاترین راندمان در این نوشته -تبلیغات دو نکته مهم را باید در نظر داشت:

1. توجه ما این است که بهترین کار هنگامی که یک دوره از تفکر است که به دنبال یک دوره روان بقیه. نه دوره باید بیش از حد طولانی است که برای تولید خستگی ذهنی و نه خیلی کوتاه که برای منحرف کردن توجه. ایجاد توازن میان این دو عامل تولید ریتم و ایدز فرایند تفکر.

2. حکم واحد از فکر و از این رو ساختار آن و طبیعت تعیین ریتم ترکیب. توسط ساختار است که به معنای تعداد کلمات و دستوری روابط اجزاء آن است. طبیعت به معنای شخصیت خود را بررسی.

آن است که به طور کلی شناخته شده است که این جملات از نویسندگان با تجربه را به طور متوسط حدود همان تعداد کلمات در سراسر محصولات خود را. به همین ترتیب خواهد شد تعدادی از predications هر جمله اجرا در مورد همان. یک تست ساخته شده از مکالی را “تاریخ انگلستان” نشان داد که نویسنده استفاده می شود در دمای 23.43 کلمات و 2.30 predications هر جمله و که وجود دارد به طور متوسط 34 جملات ساده به هر یک صد و جملات. تحقیقات همچنین نشان داده اند که وجود دارد بسیار تصمیم گرايش به استفاده از جملات ساده داشتن چند predications و کمتر از کلمات.

یونانی و رومی سخنوران ساخته شده استفاده مکرر از شصت یا بیشتر کلمات در یک جمله. سیسرو اعتبار شده است با تولید یک تک جمله از 124 کلمات. نمونه هایی از بهترین نوشته های امروز نشان می دهد که حدود 25 عبارت است از متوسط تعداد لازم برای تولید بهترین شرایط را برای برگزاری توجه خواننده. این به این معنا نیست که هر جمله در تبلیغات باید فقط در حدود 25 کلمات طولانی است اما به سادگی یک احتیاط در برابر استفاده طولانی و درگیر جملات یا مخالف-استفاده از بیش از حد کوتاه و متلاطم جمله که از دست می دهد توجه با تأمین بیش از حد و مکرر فرصت برای انحراف از خواننده افکار.

اگر چه رعایت اصل مربوط به تعادل و وحدت است, ضروری برای همه, تبلیغات, نوشتن آن است که از اهمیت ویژه ای در تبلیغات نیاز به نوشتن بسیاری از صفحات. سپس آن را فرض کرامت خشنود سبک های ادبی و بیشتر بحث از اصول و برنامه های کاربردی را شامل کل موضوع روانشناسی خواندن. از ویژگی های تنظیم از فضای تبلیغاتی این تقسیم بندی فضا به قطعات و ترکیب رنگ های مختلف و از جمله نوشته شده به دست آوردن در اثر اگر هر یک از ویژگی های است که انجام شده مطابق با اصول ریتم. این معمولا تعیین شده نسبت تقارن تن و تعادل است.

به یاد داشته باشید که تبلیغات نمی تواند بیش از چند لحظه خواننده را به طوری کلمات را شمارش که در قاب زمان کوتاه.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *