هوافضا, پست, WW II – بزرگترین نیم قرن از موفقیت و آمریکای شمالی حمل و نقل هوایی's نقش!

[ad_1]

در میان تعداد انگشت شماری از شرکت های هوافضا که پدید آمده از جنگ دوم جهانی در آمریکای شمالی, حمل و نقل هوایی (بعد هواپیما تقسیم راکول بین المللی است. Corp.) به زودی تبدیل به یکی از رهبران پیشگام از رشد aerocraft صنعت. دیگر اشاره کرد ما شرکت لاکهید هواپیما گرومن هواپیما و غیره. اما پس از فارغ التحصیلی از موسسه فناوری ایلینوی با کارشناسی در رشته مهندسی مکانیک کلاس '43 (3.93 avg ,, افتخار, مردی از تمام ادارات) من ارائه شده و پذیرفته شده و موقعیت توسط آمریکای شمالی به عنوان یک استرس تحلیلگر “ب” ( $ 1.01 در هر ساعت) در لس آنجلس گیاه.

در طول سال های پایانی جنگ جهانی دوم در آمریکای شمالی تولید شده P-51 Mustang هواپیمای جنگنده برای انگلستان; برتر آن سرعت و عملکرد و سرعت دستیابی به کشتن نسبت 10: 1 بیش آلمانی مبارزان; سپس بلافاصله پس از NAA تولید اولین جت جنگنده F-86 .. کار با دیگر تخصص مهندسی گروه: آیرودینامیک, ترمودینامیک, بارهای تحلیل دینامیک و…. و به طور مداوم با تمرکز بر افزایش کارایی و کاهش وزن, طراحی, استرس و مواد / فرآیندهای گروه شروع به تحقیق در مورد وزن سازه به حداقل رساندن از طریق قدرت بالاتر-به-تراکم مواد (آلومینیوم, فولاد, منیزیم, تیتانیوم) و بیشتر کارآمد ساختاری مفاهیم (به عنوان مثال ساندویچ تنظیمات). ترغیب بر NAA گروه-تیم بهینه سازی رویکرد ما در فناوری هوافضا, همایش, برگزار شد, ویژه, پیشرفت های فن آوری در تمام زمینه های مشتاق مشارکت NAA. (در سال دهم, من به دست آمده MS در رشته مهندسی هوا فضا از دانشگاه جنوب کالیفرنیا, شب مدرسه در طول سال و موقعیت و پیشرفت نیز شده بود به دست آمده است – عنوان من در حال حاضر رئیس ساختاری علوم.)

توجه داشته باشید شایسته دستاورد توسط آمریکای شمالی بوده است این هواپیما برای اولین بار برای رسیدن به مافوق صوت با سرعت ماخ 1 F-100. از این فناوری به زودی در آمد اولین مافوق صوت مربی هواپیما T-28. (توجه داشته باشید: جالب حکایت شخصی توسعه یافته از برنامه – عمده بدبختی تا به حال رخ داده در طول ماشینکاری اصلی پایین spar کلاه – که حمل بیشترین بار در هواپیما. به عنوان رئیس سازه های من مورد تایید بود تعمیر. ماه بعد مهندس ارشد به نام من “به یاد داشته باشید که T-28 spar کلاه مشترک شما ملت – خوب وجود دارد's یک نیروی هوایی کاپیتان که می گوید او می خواهد d-منگنز مهندس که OKed آن را به نشستن در مقابل از او در حالی که او را می کشد حداکثر Gs! “او صبر چند ثانیه و سپس افزود:” من امیدوارم که شما're حاصل از تجزیه و تحلیل خود را – you're پرواز را به فرودگاه فردا صبح! ”

آن را هیجان انگیز بود اما خوب معلوم شد جیپ و دو داوطلب خدمت سربازی مردان انتظار من وقتی هواپیما فرود آمد; من گرفته شد و بلافاصله به فرودگاه; 25 سال بدون مزخرف کاپیتان را تکان داد دست من زیر لب یک تبریک به حال مردان خود را بند چتر نجات بیش از کسب و کار دست کت و شلوار; و به من کمک کرد تا صعود به T-28. او را یک شوخی “شما می دانید که شما're اعتماد خود را تجزیه و تحلیل خود را با زندگی!” (توجه داشته باشید: Mach 1, هیجان انگیز بود به عنوان حداکثر G خروج. این spar-کلاه تعمیر و بال برگزار شد. ما با خیال راحت فرود آمد. کاپیتان من خریداری یک نوشیدنی است.)

به عنوان یک پس از جنگ جهانی دوم و نهایی آن تاکید بر بمب هسته ای وزارت دفاع آمریکا تصمیم گرفته بود به گسترش هسته ای خود برسد با استفاده از نیروی دریایی ایالات متحده – این درخواست پیشنهاد برای ساخت یک بمب افکن متوسط قادر به منجنیق-راه اندازی و دستگیری قلاب فرود بر روی یک ناو هواپیمابر – در حالی که حمل یک بمب. چند ماه بعد او به نام به من بگویید ما برنده شده بود. “آه راه” او افزود: “آماده می شود دوستان خود را در حال رفتن به شما بگویم که اف بی آی درخواست شده است به برخی از سوالات شخصی در مورد شما!” یک لحظه بعد او توضیح داد: “من و شما می رویم به دریافت 'Q گواهی عدم سوء پیشینه' با ما Top Secret – اگر NAA است که برای ساخت یک بمب افکن که carryies A-Bomb کسی به ما بگویید آنچه در آن وزن و که در آن به آن را گرفتن! ”

در حالی که X-15's hypersonic عملکرد تا حد زیادی تحت الشعاع B-70's 3 ماخ در سرعت و ارتفاع آن NAA's B-70 تکنولوژی است که تا به حال تاثیر زیادی بر من بعدی حرفه ای در صحنه بین المللی حمل و نقل هوایی تجاری انگلستان و فرانسه تصمیم گرفته بود به استخر خود را هوافضا فن آوری و امور مالی – به-آیا آمریکا و برای ساخت یک ماخ 2, تجاری, جت, هواپیما کنکورد. متاسفانه برای این برنامه یک شکست رخ داده بود به عقبی موتور و رانش معکوس ساختار. در حالی که یک شکست به فرانسه و انگلستان وجود دارد کارآفرین خطر با این حال دیدم که از آن به عنوان یک فرصت. یک چنین فرد لئوپولد S, وایلر, مدیر عامل شرکت کوچک اما موفق NYSE شرکت (تره Corp.) تولید قفل سخت افزاری برای خانه, و با یک بخش کوچک با تاثیری چشمگیر حاوی هوافضا-نوع سازه ساندویچ; آورده در فرانسه اما با دانش جامد از NAA's B-70, او ساخته شده دو جداگانه اما مشروط ارائه می دهد: – برای اولین بار بود که به فرانسه و انگلیسی – که خود شرکت خواهد صندوق یک طراحی مجدد و ساخت یک سازه آزمون واحد که اگر آن ملاقات وزن و عملکرد اهداف برنده خواهد بود برای او تولید قرارداد برای کسانی که کنکورد سازه. دوم ارائه شد به من (او'd به حال خود Stresskin Div. رئیس جمهور پیدا شده بود که مسئول B-70 ساختار). این پیشنهاد را به من استخدام و یک دوجین از من NAA B-70 مهندسین; ما را 30% افزایش می دهد به ترک NAA و پیوستن به او – اگر ما می تواند تولید یک آزمون واحد در سال است. قابل ملاحظه ای به دنبال بازگشت آن را تمام انجام: این NAA ده همه به من پیوست (همه نقل مکان کرد به اورنج کانتی); وایلر ساخته شده جدید گیاه; ما به پایان رسید تا استخدام بسیاری از ex-NAA همکاران – و ما تولید تمام کنکورد تولید سازه های.

فقط به عنوان آن را به حال شده است با من “بعد-حرفه ای” مشارکت با کنکورد یک دوجین سال قبل از آن من “در اواخر حرفه ای” درگیری با ناسا's برنامه شاتلهای فضایی بود آغاز شده توسط آمریکای شمالی حمل و نقل هوایی یاد – آن را هنوز recollected صدای قبلی من NAA ارشد مدیر برنامه چارلی XXXX در حال حاضر رئيس جمهور از Rockwell's فضا را بدست آورد. “من باید به شما و یا کسی مثل شما – n من شاتل برنامه. C'دوشنبه بیش فردا – I'll شما یک کار است.” (نگاه کنید به مقاله Ezine: “ناسا's شاتل فضایی راز – زحمت کش تعقیب کمال – کاشی!”)

من تو را دیدم چارلی روز بعد او ارائه شده و من قبول موقعیت Asst. رئیس Eng. برای برنامه شاتل فضایی در Rockwell's فضا را بدست آورد. همیشه مایل به بخشی از یک فضایی ناسا پروژه من در بر داشت ساعت های طولانی و مکرر سفر بسیار لذت بخش است. در نهایت ناسا برگزار مشت پرواز FRR (پرواز آمادگی نقد و بررسی) – من بسیار احساس خشنودی هنگامی که ناسا تا به حال من در حال حاضر دقیق جلسه به مدیر (بالا ناسا رسمی گزارش به رئیس جمهور ایالات متحده). پس از سه موفق پرواز و سه سال من در سمت چپ برنامه و NAA راکول بازگشت به Wyler's تره. در سال 1982 من اهدا شد ناسا's خدمات عمومی جایزه و مدال.

[ad_2]

Source by Aaron Kolom

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *