چاپ و نشر کتاب اشتباه رفته

[ad_1]

آره من قصد دارم به جلو بروید و تن در یک کتاب است که تبدیل به یک فاجعه در کل. آن شده است کمی بیش از دو سال از من گذشته انتشار یک کتاب… و دوباره آن شد و همچنان وحشتناک است. من با عجله این کتاب به بازار بدون تکمیل مرحله حیاتی از تحقیقات بازار و در نتیجه آموخته سختی درس در مورد کسب و کار موفقیت: خواسته های بازار و هوشمند صاحبان کسب و کار و کارآفرینان گوش دادن!

درک نقاط درد از مخاطبان

در ایجاد ساختار برای این کتاب من ساخته شده یک اشتباه پرهزینه است که شما نیاز به جلوگیری از. راستش این دومین بار من آن را ساخته ام: به جای گوش دادن و درک آنچه در بازار می خواستم من تصمیم گرفتم آنچه من می خواستم برای نوشتن در مورد. اشتباه بزرگ! اساسی پایه و اساس موفقیت کسب و کار است که ارائه محصولات و / یا خدمات است که بازار در واقع می خواهد… نه آنچه که من فکر می کنم آنها می خواهند. چگونه می توانم شما در مورد انجام این کار ؟ در اینجا چند نکته جهت محافظت از شما در اجتناب از این اشتباه و در نتیجه هزینه شما در وقت با ارزش و منابع:

  • استفاده از منابع آنلاین رایگان را برای انجام تحقیقات بازار مانند آمازون, YouTube, آنلاین, انجمن, Facebook, گروه, مجلات, روزنامه ها, کلید واژه ابزار گوگل
  • را انتخاب کنید یک بازار است که مقاوم و با اواسط تا سطح بالایی از فعالیت رقابتی در علاوه بر این به چیزی که شما در مورد پرشور
  • مجموعه یک شرکت مهلت (حداقل 3 روز به بیش از 5 روز) برای ایجاد کتاب طرح

هنگامی که شما اعتماد به نفس در تحقیقات بازار است که شما انجام شده و کتاب رئوس مطالب است که شما ایجاد کرده و سپس آن زمان برای تست بیشتر. من توصیه می که شما نوشتن حداقل 3 مقالات (150 – 200 کلمات یک مقاله) در این کتاب موضوع و ارسال به چندین e آشپزی سایت در علاوه بر این به ایجاد یک ویدیو یوتیوب با صفحه نمایش-بازیگران حداقل 5 اسلاید در مورد یک بخش در کتاب. در حال حاضر نظاره نشست و صبر کنید حداقل 5 روز. روز 6 بررسی و تجزیه و تحلیل تعدادی از نمایش های تولید شده برای مقالات و ویدیو یوتیوب. بر اساس نتایج یا حرکت به جلو و پایان کتاب و یا تجدید نظر بر اساس نظرات ارائه شده است. یکی دیگر از ابزار تست با استفاده از AdWords گوگل.

پیشنهاد مربوطه و راه حل های با ارزش

یکی دیگر از پاک کردن پنالتی که من به جرم نوشتن در وام کسب و کار بسته بندی را آسان ساخته شد که من ارتباطی از ارائه مربوطه و راه حل های با ارزش به درد نقاط روشن بود. این آمد و به عنوان یک نتیجه از اول اشتباه بزرگ نه واقعا دانستن نقاط درد از مخاطبان. من حدس می زنم شما می توانید می گویند که من تا به حال ‘blinders’ ، من خوانده ام و شاهد بوده ایم که بهترین فروشندگان کسانی هستند که نه تنها به درک نقاط درد از مشتریان خود را, اما همچنین ارائه راه حل های عملی است که محصولات خود را و / یا ارائه خدمات برای کمک به از بین بردن مشتری نقاط درد. چگونه می توانم شما در مورد ایجاد و ارائه راه حل های عملی برای مشتری خود را درد ، این همه boils پایین به درک ‘نیاز’ از مشتریان خود را. درک زمان و تلاش و این که چرا از آن مهم است برای شما را به صرف زمان لازم سرمایه گذاری انجام تحقیقات بازار است.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.