چرا SME's حرکت به دور از متعارف بازاریابی است ؟

[ad_1]

اینترنت به ارمغان آورده است در مورد بسیاری از تغییرات اخیر 5-10 سال و هیچ کدام تا بیش از این معرفی AdWords و AdSense گوگل. این مفاهیم جدید مهم بودند چرا که به طور ناگهانی آنها معرفی یک راه برای moneterise اینترنت به راحتی و به طور موثر. اصول گذاشته توسط این تکنیک از درآمد حاصل از تبلیغات فروشندگان و کمیسیون برای مراجعه کننده محصولات باعث شده است کل صنعت به نام بازاریابی اینترنتی.

صنعت بازاریابی اینترنتی است که هنوز هم بسیار در مراحل ابتدایی است اما آن را تا به بلوغ راه گذشته رویدادهای بزرگ از حباب دات کام و نشان داد هیجان انگیز روش جدید برای بسیاری از کسب و کار برای ترویج محصولات و خدمات خود را. چرا SME's حرکت می کند به دور از معمولی تکنیک های بازاریابی. خوب, اجازه دهید ما برای اولین بار تجزیه و تحلیل برخی از روش های سنتی استفاده می شود امروز توسط SME's سراسر جهان است.

1. Mailshot. این mailshot اطراف برای چند دهه بوده است و تشکیل ستون فقرات هر کسب و کار به دنبال مشتریان جدید است. بدون شک وجود دارد که به خوبی هدفمند مختصر لیست خریداران بالقوه با پيگيري خواهد شد و به ناچار منجر به فروش و ارائه محصول خوب است, هزینه منصفانه است و پشتیبانی / پشتیبان گیری و غیره. است همه چیز در جای خود. اما وجود دارد بسیاری از متغیرها و بیشتر از این حجم بیش از حد بزرگ است وجود دارد هیچ پیگیری و هیچ بازخورد به اینکه آیا این اطلاعات در واقع به فرد آن در نظر گرفته شده است. در کوتاه مدت هیچ تضمینی وجود ندارد و برای انجام یک دوم هزینه اجرای دوباره همان. اضافه کردن به این واقعیت مردم تغذیه می شوند mailshots و آگهی روند در حال حاضر بسیار خسته و مورخ.

2. تلفنی. این است که باعث از دو جداره صنعت و سپس به اشتراک گذاشتن زمان و حتی در حال حاضر بانک ها در حال انجام آن با طرح های بیمه و مانند آن. این است که نسبتا منفور عمل نه تنها توسط مردم در پایان دریافت تماس تلفنی بلکه توسط افرادی که در واقع انجام این کار است. تداوم این شکل از بازاریابی پرداخت. اما آن را با این نسخهها کار بهترین است که در آن کسب و کار تکرار و یا دم دراز خدمات. آن's اشکال عمده هزینه شده است. این مردم را باید درک محصول و یا خدمات در آن طول می کشد زمان برای آموزش و شروع به انجام خوبی است و نیاز به لیست بی پایان مدیریت و گزارش. همه در همه آن است که فراتر از بودجه بسیاری از کسب و کارهای کوچک.

3. تبلیغات. این جا به دو نوع واقعا برای اولین بار است محلی آگهی. در یک روزنامه محلی دوم ملی است یا تبلیغات در مجله برای علاقه مندان به یک تو رفتگی در دیوار و یا دیگر. این شکل از تبلیغات است که نسبتا آمار و خانم و بهتر است انجام شود (به عنوان هر گونه تبلیغات هرزه فروش. به شما خواهد گفت) بیش از یک دوره نسبتا طولانی. در حال اجرا تبلیغات دو بعید است به بازگشت هر چیزی در حال اجرا در همان ad. 12 هفته و یا ماه است به احتمال زیاد به نمایشگاه بسیار بهتر است. تبلیغات هم می تواند برای نسل منجر شود و یا آگاهی نام تجاری و چه می آید به خرید و فروش از این نوع از تبلیغات می تواند باور نکردنی متغیر است. داستان وجود دارد هیچ فروش از بودجه های بزرگ و عالی از فروش نسبتا کم بودجه است. آن است نه دانستن عدم تضمین می کند که این نوع از تبلیغات در معرض خطر. آن دو دیگر اشکالات عمده و بسیار گران قیمت و هنگامی که مبارزات انتخاباتی بیش از آن متوقف می شود مگر اینکه شما تکرار این روند هیچ چیز دیگری آمده است از تلاش.

4. E-Mail. به نظر می رسد عجیب و غریب صحبت کردن در مورد ایمیل به عنوان یک روش سنتی بازاریابی اما آن's حدود 20+ سال در حال حاضر در محل کار. اجازه می دهد تا چهره آن ما همه خسته گیرندگان از سخنرانی دراز وشدیداللحن از دادن آن وارد روزانه و هزینه های مرتبط با تلاش برای اطمینان حاصل شود هیچ یک از این زباله ها می شود از طریق. آسمان می داند چه مقدار پول صرف شده در کنترل ایمیل بخش صنعت اما میلیاردها دلار برای مطمئن. مشکل در حال حاضر این است که E-Mail است که به شدت محافظت می شود آن است که به احتمال زیاد برای دریافت از طریق مگر در مواردی که شما باید در ابتدا سخن گفته و یا تماس گیرنده برای اولین بار. اگر شما سعی می کنید, ایمیل خود را می تواند طبقه بندی شده به عنوان دادن و شما می تواند در قبال پیگرد قانونی. ایمیل های ناخواسته است که در حال حاضر بزرگ بدون هیچ است.

5. تماس سرد. این کلمات را بیم به سخت ترین فرد فروش. آن's fun, it's نه مقرون به صرفه است و نتایج بسیار پایین واقع است. اگر SME's بودند به تکیه بر این روش از بازاریابی آن خواهد بود ناب مجموعه ای از واقع است.

6. شبکه گروه / صبحانه باشگاه است. ظهور این نوع از شبکه های شگفت انگیز بوده است در طول سال های اخیر. نسبتا کم هزینه و دسترسی به کسب و کارهای محلی مایل به اشتراک گذاشتن اطلاعات تماس و شبکه های کسب و کار شده است بدون شک تولید شده است. مسئله این است که وقت آن است که وابسته و متکی به استعداد فردی.

در خلاصه گزینه های در دسترس به تشبثات کوچک و متوسط برای ایجاد آگهی جدید است نه ذهن blowingly فوق العاده است. به عنوان هنری فورد یک بار گفت: “من می دانم که نیمی از بودجه تبلیغاتی هدر رفته است, تنها مشکل این است که من don't می دانم که نیمی” فروشندگان در جاده ها است نه جام مقدس یا نه. البته کار یک پچ خاص با دانش محلی می تواند کار شگفتی در برخی از کسب و کار است, اما برای SME یک فروشنده ممکن است هزینه £ 3-5k در استخدام, هزینه ها, فرمان £ 30- £ 40K حقوق و دستمزد, یک خودرو, موبایل, لپ تاپ و هیچ تضمینی وجود ندارد که آنها به خوبی کار خوبی یا نه !!! اضافه کردن این همه با هم یک فروشنده می تواند هزینه به راحتی £ 4K در هر ماه

اجازه دهید's نگاهی به بازاریابی اینترنتی و سپس اول از همه آنچه که در بازاریابی اینترنتی است؟: – بازاریابی اینترنتی است که با گرد هم آوردن بسیاری از خدمات مبتنی بر وب به یک استراتژی منسجم است که بهینه سازی فروش از طریق اینترنت خود را افزایش دید و رانندگی ترافیک وب سایت خود را به رسانه های غنی و محتوای وب / وبلاگ خودکار فرآیند فروش و یکپارچه سازی با شبکه های اجتماعی و فیس بوک فن. فروش تنها می تواند ساخته شده اگر بازدید کنندگان می توانید مطالب خود را. بازاریابی اینترنتی است که در مرحله اول بخشی است که نشسته است در بین مطالب خود را (وب سایت / وبلاگ) و قادر می سازد بازدید کنندگان بالقوه به شما در پیدا کردن و در مرحله دوم بخشی است که آنها را تشویق به خرید از شما هنگامی که آنها شما را در بر داشت. بازاریابی اینترنتی است که ساخته شده از عناصر مشترک زیر نشان داده شده است: –

بهینه سازی موتور جستجو (کلمات کلیدی linkbuilding صفحه, ساختمان, بهینه سازی تصویر)
به طور منظم به روز رسانی (وبلاگ نویسی)
ارسال مقاله
شبکه های اجتماعی
نوشتن کپی فایل های صوتی و تصویری (فروش صفحات)
خط لوله مدیریت (Autoresponders)

چه هستند مزایای استفاده از بازاریابی اینترنتی بیش از متعارف تکنیک های بازاریابی?

1. هزینه پایین در مقایسه با دیگر اشکال متعارف بازاریابی
2. چشم انداز شما در پیدا کردن در بازار وجود ندارد و فروش سخت یا نامناسب روش
3. مشتریان واجد شرایط خود را در / از
4. لیست مظنونین / چشم انداز ساخت به صورت خودکار
5. مشتریان می توانند در هر نقطه در جهان (تنها در صورتی قابل اجرا الکترونیکی و یا خاص نوع صنعت)
6. فرایند خرید و فروش می تواند به طور کامل خودکار و بدون هر گونه دخالت انسان یک بار راه اندازی شده است. Autoresponders ارائه چشم انداز اخبار / محصولات رایگان و این فرصت را به خرید چیزی در همه به طور خودکار.
7. هر زمان و یا تلاش صرف امروز banked و مرکب با فرداها تلاش بر خلاف متعارف بازاریابی که در آن یک تکرار اجرا هزینه های دوباره همان
8. اینترنت به فروش می رساند محصولات و خدمات 24/7 آیا ما وجود دارد یا نه.
9. اینترنت رفتن نیست, بیمار, را, تعطیلات باید اختلافات نیاز به یک تلفن همراه یا بزرگ حقوق
10. پس از راه اندازی اینترنت بازاریابی می تواند تبدیل به 1 ساعت در روز فعالیت و همچنان فقط به ساخت و ساخت در آنچه که قبلا انجام شده است.
11. هر فرد در لیست در نظر گرفته شده است به ارزش $ 1 در هر ماه تقویم. یک لیست از 12,000 نفر را برابر به 12000 دلار سود در هر ماه.

بازاریابی اینترنتی مناسب تر است برای امروز's محل بازار. 100 سال پیش اگر شما می خواهید به خرید چیزی است که شما به بازار رفت که در آن مردم به فروش می رسد همه چیز. ظهور تلویزیون و مجلات و رسانه های فعال شرکت به نیروی محصولات بر روی ما 'دیدن چیزی است که زمان به اندازه کافی به شما'll تا پایان خرید آن'. در حال حاضر با اینترنت قوانین باید به عقب بازگشته و مشتری مسئول است. امروز's خریداران به دنبال آنچه که آنها می خواهند با استفاده از موتورهای جستجو در اینترنت و سپس افزایش تعداد خرید آنلاین. به وضوح از بالا آن را دشوار است برای دیدن چرا بازاریابی اینترنتی را به سرعت طی 2-3 سال آینده تبدیل به وسیله اصلی برای SME's برای نشان دادن محصولات و خدمات خود را. البته برخی از انواع صنعت نیست قرض خود را به تمام جنبه های بازاریابی اینترنتی به عنوان مثال که در آن یک محصول فیزیکی نیاز به تحویل داده می شود, اما هنوز هم وجود دارد بسیاری از قطعات که بسیار مرتبط هستند و کار را برای تقریبا هر کسب و کار شرکتهای.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *