چقدر باید به شما صرف در پرداخت پستها در طول کلیک کنید تبلیغات ؟

[ad_1]

مقدار دقیق به صرف پرداخت پستها در طول تبلیغات کلیک کنید بستگی به ماهیت کمپین به اعدام می شود. به عنوان نام نشان می دهد, با PPC کمپین تبلیغ نیاز به پرداخت هر بار که کسی کلیک بر روی آن. آن است که محبوبیت کلمه کلیدی است که به منظور تعیین هزینه های شما نیاز به پرداخت.

در زیر ما chalked از یک چارچوب است که به شما اجازه می دهد محاسبه یک بودجه واقع بینانه. این چارچوب را می توان طبقه بندی به دو مرحله یعنی تست و پتانسیل بازگشت سرمایه گذاری (ROI).

مرحله 1: – تست

آن را کاملا ممکن است به شکل بودجه صرف می شود حق در مرحله اولیه خود را. شما رو به تست بسیاری از ایده ها و تجزیه و تحلیل نتیجه به دانستن مبارزات است که ممکن است کار می کنند و کسانی که ممکن است کار نمی کند. به عنوان یک استثنا سودآوری برخی مبارزات می تواند به مسلم در آغاز مرحله. اما این اتفاق نادر در حالات زمانی که رقابت در سطح کلمات کلیدی مورد نظر کم است. کشف آزمون و تحقیقات مبارزات خود را با سرمایه گذاری مناسب و معقول مجموع در این مرحله با هیچ انتظارات را برمی گرداند.

یک درک مناسب از اساسی برخی اجزای حیاتی است قبل از اینکه شما تست مبارزات انتخاباتی خود را است.

هزینه هر کلیک برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی: – مدل PPC تصویب یک رویکرد جایی که صرف نظر از تعداد بار در آگهی خود را به نظر می رسد شما در حال موجه به پرداخت تنها زمانی که کسی کلیک بر روی آن. هزینه متفاوت با کلمات کلیدی و گوگل ارائه می دهد یک برآورد مقدار شما نیاز به ریختن برای هر کلیک. برای مثال کلمات کلیدی “کفش ورزشی” و “بدن دئودورانت” دستورات ک 5 AED و 6 AED بود.

تهیه یک لیست کامل از کلمات کلیدی که شما می خواهید برای تست و استفاده از گوگل AdWords Keyword Planner ابزار برای محاسبه تقریبی برآورد برای هر کلمه کلیدی. لطفا توجه داشته باشید که این فقط یک تخمین است و نه یک هزینه واقعی. وجود دارد ممکن است افزایش یا کاهش دهد.

چه مدت می تواند به مرحله تست?

اشتباه بسیاری از مبارزات انتخاباتی PPC مدیران متعهد است با محدود کردن مرحله تست. هر چند هیچ دوره زمانی خاص برای مرحله تست و معیار مقدار صرف شده در طول مرحله تست آن عمدتا بستگی به صنعت و کلمات کلیدی انتخاب شده است. برای کلمات کلیدی با افزایش حجم جستجو نتایج قابل مشاهده در یک زمان کوتاه است. زمانی که جستجو حجم کم, تست فاز کشیده می شود و از این رو آن را در زمان برای به دست آوردن معنی بینش.

آینده نگر فروش نرخ تبدیل: – می رسند تقریبی برآورد شده با توجه به این که این امر می تواند 1 در 100 مردم خواهد شد که مشاهده آگهی و کلیک کردن بر روی آن و دیگری 1 در 100 نفر چه کسی خواهد بود گرفتن تبدیل به مشتریان. هر چند این فقط یک تخمین در واقعیت آگهی خود را ممکن است فرمان بیشتر یا کمتر ترافیک.

چگونه برای رسیدن در یک آزمایش بودجه ؟

اولین چیزی که به کشف هزینه برای کلمات کلیدی به آزمایش می شود. اگر شما قادر به تبدیل 1 مشتری از طریق 100 کلیک و سپس هزینه در هر فروش باید استنباط با تقسیم هزینه هر کلیک 1 درصد است. برای یک کلمه کلیدی هزینه 5 دلار هر کلیک هزینه برآورد فروش 500 دلار است.

مرحله 2: – پتانسیل بازگشت سرمایه گذاری (ROI)

پس از اتمام مرحله تست هدف این است که برای افزایش بازگشت سرمایه گذاری از لغات. بسیاری از شک و تردید با توجه به میزان سرمایه گذاری را در ROI مرحله. اگر فرض کنید که تبلیغات خود را سودآور هستند و توری حداکثر بازده شما پمپ می تواند در سرمایه گذاری بیشتر.

این بسیار مهم است برای تقویت کیفیت آگهی متون بنابراین به عنوان برای افزایش آگهی نمره کیفیت در جهت کاهش هزینه در هر کلیک کنید و رای دادن. از سوی دیگر به همان اندازه مهم است به تمرکز بر روی درآمد هر کلیک. درآمد هر کلیک را می دهد نشانه ای از میزان کسب و کار شما می توانید استطاعت برای هر کلمه کلیدی. مبارزات انتخاباتی خود را به عنوان زمانی که سود به شما پرداخت کمتر است.

هنگامی که شما شناسایی آینده نگر ROI آن زمان برای ساخت یک تبدیل محور PPC استراتژی برای کسب و کار شما. و این باید بسیار دقیق و باید به حساب گرفته شود تمام بینش به دست آمده در طول مرحله تست. استراتژی بنابراین توسعه باید در هماهنگی با اهداف کلی کسب و کار. و تنها پس از آن می شود معنی دار است.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *