چه برچسب سفید جستجوگرها و اهمیت آن?

[ad_1]

نام آن را همه می گوید. برچسب سفید جستجوگرها جستجوگرها خدمات ارائه شده با یک برچسب سفید یعنی sans یک نام تجاری متصل است. آن است که نسل جدیدی از خدمات بهینه سازی موتور جستجو.

آشنایی با خدمات جستجوگرها

SEO بهینه سازی موتور جستجو است و این بسیار مهم است برای ایجاد یک وب سایت را مشاهده کنند. موتورهای جستجو را در حداکثر وب سایت-ترافیک و فروش. در نتیجه بهینه سازی موتور جستجو هدایت بینندگان نگاه کردن به آنها را به سمت وب سایت خود را به عنوان راه حل یاب برای آنچه که آنها به دنبال. آن را شامل است و نیاز به ابزار های مختلف و فن آوری برای تجزیه و تحلیل وب سایت برای ترافیک و سپس مرتب کردن بر اساس این مسائل است.

درک سفید برچسب SEO برنامه

اجازه دهید ما درک 'White Label' بخش. ظاهرا شما یک شرکت است که ارائه می دهد یک محصول و یا خدمات به مشتریان خود. محصول خود را در بودجه باید پس از آن شامل توسعه محصول هزینه را به عنوان به خوبی به عنوان آن هزینه های بازاریابی و فروش را به کاربران. اما برخی از شرکت ها هستند یا تمایلی به ارتباط با کاربران به طور مستقیم و یا با توجه به بودجه جنبه ممکن است به دنبال از بین بردن هزینه های بازاریابی. در هر کدام از حالات آنها می تواند در lookout برای یک 'White Label' استراتژی جایی که محصول و یا خدمات در دسترس ساخته شده است به یک نمایندگی فروش در قیمت با تخفیف. این خدمات می تواند پس از آن بیشتر بود فروخته شده به مشتریان دیگر توسط نمایندگان فروش این با نام تجاری خود را دسته و کسب حق بیمه بالاتر از قیمت پرداخت می شود و به شرکت مادر. برنج و گندم و قند و غیره. موجود در مشهور سوپر مارکت با شخصی برچسب ها همه نمونه هایی از این بازار مفهوم است.

مزایای استفاده از برچسب سفید جستجوگرها محلی بازاریابی

وجود دارد بسیاری از مزایای منحصر به فرد این مفهوم از توسعه محصول و فروش:

• نمایندگان فروش به دست آوردن آزادی کامل در رفتار خود با آزمایشی مشتریان. آنها قادر به رویکرد رسیدگی و فروش محصولات به مشتریان متنوع پایه به عنوان در هر انتخاب خود و چشم انداز و کسب آن ،

• این مفهوم فراهم می کند مطلوب و کار فرصت برای افرادی که آماده پایه مشتری برای خدمات جستجوگرها اما غافل از هيچ ، علاوه بر این, نهایی مشتری تمایل برای به دست آوردن آثار قوی و با تجربه پایه
شرکت.

• آن کمک می کند تا در ترویج مقیاس پذیری از شرکت مادر بدون که شامل بسیاری از منابع مالی برای توسعه.

در این مدل کسب و کار شرکت مادر نیاز به کمتر از بودجه و همچنین هیچ بودجه بازاریابی است. آنها احتکار. نمایندگان فروش به دست آوردن خدمات SEO در هزینه های پایین تر و در نهایت درآمد حق بیمه بیش از آنها را. در نتیجه آنها بیش از حد احتکار. مشتری سود با تجربه خدمات در پایان روز. بنابراین هر کس می شود یک پای شیرین.

[ad_2]

Source by Vandana Verma

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *