چه حستبلیغ و چگونه من را بیشتر از آن ؟

[ad_1]

آنچه در آن است ؟

این برنامه ای است که در آن صاحبان وب سایت می توانید برنامه های گوگل و یاهو برای فعال کردن متن تبلیغات و آگهی ها در سایت های خود را.

گوگل یا یاهو دریافت درآمد تصور اساس پرداخت هر کلیک و یا هزینه هر عمل مبتنی بر خدمات است.

حستبلیغ خوب پلت فرم تبلیغاتی برای سایت های کوچکتر با نسبتا کمی منابع برای فروش برنامه اما نباید نادیده گرفته شود ،

چگونه حستبلیغ کار می کند ؟

مدیر سایت درج جاوا اسکریپت کد را در یک صفحه وب است. این استفاده می شود به جای تبلیغات بر روی صفحه.

هنگامی که یک صفحه با حستبلیغ برچسب بازدید جاوا اسکریپت ایجاد یک iframe و مجموعه آن “src” نسبت به صفحات’ URL.

برای تبلیغات است که متنی در رفتار سرورهای گوگل با استفاده از یک کش از صفحه. سپس آنها تعیین مجموعه ای از ارزش کلمات کلیدی. اگر این کلمات کلیدی در حال حاضر شده است cached تبلیغات استفاده می شود که برای کلمات کلیدی است که بر اساس لغات مناقصه سیستم.

برای سایت هدفمند سایت آگهی تبلیغ انتخاب می کند که صفحات یا صفحات برای نمایش تبلیغات در. آنها با پرداخت هر تصور یا هر چه تبلیغ پرداخت را انتخاب کنید.

برای جستجو در آگهی آنها اضافه شده به لیست نتایج پس از جستجوهای کاربر سایت در جعبه جستجو. درآمد ساخته شده است که مشترک بین گوگل و مالک وب سایت. تبلیغات باید در کلیک.

محتوای تلفن همراه است که راه را برای ناشر به تولید درآمد از تلفن همراه خود را به صفحات وب با استفاده از هدفمند تبلیغات گوگل. گوگل تبلیغات مسابقات به محتوای وب سایت تلفن همراه خود.

اما این فقط به تازگی ارسال شده در مکان های مختلف است و باید جزئیات را در تمامیت آن:

سازگاری با XHTML

کد HTML برای حستبلیغ جعبه جستجو می کند اعتبار به عنوان XHTML می کند و به دنبال مدرن اصول طراحی وب سایت:

o غیر استاندارد بسته شدن تگ مانند و

o بولی (حداقل) ویژگی بررسی می شود به جای checked=”checked”

o presentational ویژگی های دیگر از id کلاس یا سبک مانند bgcolor و چین

o یک ساختار جدول استفاده می شود برای صرفا presentational (غیر جدولی) اهداف

o فونت تگ

شده است وجود دارد یک راه در اطراف این با ایجاد یک حالت عادی html سایت حاوی تنها تبلیغات حستبلیغ واحد و سپس وارد کردن و سپس به xhtml سند با یک شی تگ.

برای ارجاع گوگل اضافه خواهد شد پول به یک تبلیغ حساب هنگامی که یک بازدید کننده و محبوبیت یک مراجعه کننده خدمات و یا محصول است.

با توجه به حستبلیغ گوگل مقالات در یافت: http://google.com/AdSense,

شما باید مراحل زیر را به تولید درآمد بیشتر:

بازدید از حستبلیغ راه اندازی tab و انتخاب معارفه به عنوان محصول.

نکاتی برای موفق ارجاع غیر از محصولات Google:

o انتخاب زیر مجموعه برای بهتر هدف قرار دادن. هنگامی که با استفاده از عدم گوگل ارجاع شما می توانید با دقت بیشتر کنترل تبلیغات را در سایت خود نمایش با انتخاب زیر مجموعه ها. برای مثال اگر شما یک وب سایت در مورد وام خودرو به سادگی انتخاب sub-category “تامین مالی خودکار” برای دریافت تبلیغات مرتبط با آن موضوع. انتخاب زیر مجموعه ها را بهبود می بخشد آگهی خود را هدف قرار دادن و همچنین می تواند افزایش درآمد زیرمجموعه های شما.

o تعیین back-up ads به صورت آگهی خود را شکافها. حتی اگر شما می دانید که آگهی شما می خواهم برای نمایش بر روی سایت خود آن را همیشه بهترین به دیگر تبلیغات به نمایش در صورتی که خاص آگهی می شود در دسترس نیست. با اضافه کردن دسته بندی و یا کلمات کلیدی آگهی خود را به سبد خرید, شما می توانید مطمئن باشید که تبلیغات مرتبط را همیشه نشان می دهد را در سایت خود هر چند گوگل همیشه صفحه نمایش خاص خود را آگهی انتخاب که در دسترس نیست.

o سعی کنید نمایش تصویر تنها مبتنی بر تبلیغات است. با ما نونما ارجاع واحد شما می توانید انتخاب برای نشان دادن تصویر تنها تبلیغات است. برای برخی از ناشران تصویر تبلیغات مطابقت با نگاه و احساس از سایت خود را بهتر از تبلیغات متنی. انتخاب برای نشان دادن فقط تصویر مبتنی بر تبلیغات می کند و خود را محدود در دسترس آگهی موجودی اما شما ممکن است ترجیح می دهند آن درخواست تجدید نظر زیبایی شناسی در صفحات خود.

گزارش

جدید برای گوگل حستبلیغ است که یک گزارش برای پیگیری لینک URL به طور جداگانه از دیگر حستبلیغ برای محتوای واحد است. این آمار نشان می دهد کلیک کنید throughs و هر لینک CTR.

برای مشاهده این گزارش به گزارش Tab.

انتخاب حستبلیغ برای محتوا

را انتخاب کنید URL

ترکیب گزارش خواهد شد مانند آنچه شما شده اند استفاده کنید برای دیدن (این است که شما در حال حاضر استفاده از حستبلیغ) تا آنجا که به محتوای گزارش.

را انتخاب کنید اضافه کردن گزارش از لینک واحد برای وضوح بیشتر به گزارش.

گوگل نه تنها با حستبلیغ. یاهو نیز می کند.

توسعه

توسعه آغاز می شود و با محتوا است که از ارزش نتیجه جذب تبلیغات حستبلیغ است که به نوبه خود پرداخت بیشترین زمانی که کلیک بر.

با استفاده از تکنیک های ترافیک است که تولید بسیاری از پاسخ های متفاوتی هستند که نه فقط محدود به تبلیغات آنلاین است که همه بخشی از توسعه است.

به یاد داشته باشید برای استفاده از لینک حمایت و تبلیغات عبارات در وب سایت را تشویق به بازدید کننده به کلیک بر روی تبلیغات.

به حداکثر رساندن سود خود را

همیشه آغاز خواهد شد:

نوشتن ماهرانه

نگه داشتن در موضوع

نشان دادن دانش خود را در مورد این موضوع

در موقعیت آگهی:

هنگامی که کاربران در حال تمرکز بر روی یک مقاله خاص آنها در حال خواندن آن است که بهتر است به جای تبلیغ در پایین صفحه.

شما باید فکر می کنم در مورد محتوا و چگونه خواننده را واکنش نشان می دهند به یک صفحه خاص. در برخی موارد تبلیغات بالا برابر بهتر است و در نوبت دریافت بازدید بیشتر. اینها کسانی هستند که در نزدیکی غنی در زمینه ناوبری و ایدز است.

نگه داشتن در ذهن که نارنجی تیره به طور کلی می دهد قوی ترین عملکرد در حالی که نور زرد به ضعیف ترین عملکرد. شما نیاز به ترکیب رنگ خود را هر چند با پس زمینه ای از مقاله خود یا وبلاگ با آگهی. استفاده جسورانه در اطراف مرزهای تبلیغات است.

نگاهی به تبلیغات خود و سفارشی کردن آن شبیه به وب سایت خود را. این به ارمغان می آورد یک جریان بین تبلیغات و وب سایت خود را.

بسیاری از بازاریابان بالا را پیدا کرده اند که مستطیل بزرگ با فرمت برای تبلیغات بیشتر کلیک.

تاریخ و زمان آخرین اما مطمئنا نه کم قرار دادن کلمات کلیدی خود را در عنوان خود را از وبلاگ خود.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *