چه مارک می خواهید از گوگل+?

[ad_1]

گوگل+ خود را ادامه می دهد گسترش سریع و به تازگی اضافه شده بازی و بررسی, مدال, اما آنچه در مورد حساب برای مارک ها ؟ یک هفته پس از گوگل+ را دیدم نور شرکت خواست شرکت ها ندارد و برای باز کردن کسب و کار حساب های بر روی پلت فرم. در ضمن مدیر محصول گوگل+ مسیحی Oestlien گفت که تیم او مشغول به کار بود در این توابع.

“پلت فرم در حال حاضر ساخته شده است نه برای کسب و کار مورد استفاده و ما می خواهیم برای کمک به شما در ایجاد روابط بلند مدت با مشتریان خود را. انجام آن را به ارزش صبر است.” گفت: Oestlien در یک پست. آن را نیز تضمین می کند که برندها می توانید لذت بردن از ادغام و تجزیه و تحلیل لغات. اما برای درک بهتر اینکه چگونه آنها باید علائم تجاری Google+, Mashable گفته برخی از کارشناسان رسانه های اجتماعی برای ایجاد لیست نهایی آرزوها برای علامت های تجاری.

1. به روز رسانی محافل

احتمالا این گروه از مخاطبین در محافل یکی از نوآورانه ترین مفاهیم معرفی شده توسط گوگل+. و شرکت ها شروع به دیدن پتانسیل این سیستم جدید است.

Baochi Nguyen, جامعه, مدیر Boingo Wireless, گفت که او می خواهم این پروفیل ها از مارک ها نمایش داده می شود در محافل که کاربران می تواند به دنبال چیزی “شبیه به خصوصی و عمومی لیست توییتر,” او اضافه شده است. علاوه بر این Nguyen معتقد است که برندها باید قادر به اضافه کردن خود را به محافل جوامع به طوری که آنها می توانید در محافل نوع مانند یک فروم.

این محافل می تواند یک زندگی چت رابط بین برندها و مشتریان و یک تابع جستجو است که اجازه می دهد تا به کاربران برای پیدا کردن مقالات در کسب و کار خاص مسائل. این امر شامل معرفی نوع خدمات اجتماعی برای مشتری. علاوه بر این اگر چه می تواند به تولید مقدار زیادی از هرزنامه ها می تواند یک ابزار مفید برای کسب و کار برای پیدا کردن طرفداران خود را بر اساس منافع خاص و بسیار جالب بازخورد و تعامل با کاربران است.

2. چت تصویری تغییر

کاربران+ Google را شروع کرده اند با استفاده از hangouts یک سرویس چت تصویری پلت فرم بسیار خلاق است. و البته این سیستم می تواند بسیار مفید برای شرکت ها اگر گوگل یک زن و شوهر از تغییرات در این سرویس است.

این می تواند ایجاد شده توسط ایجاد hangouts سرب توسط ارشد و کارکنان این شرکت به صحبت کردن با کاربران در مورد شرکت و یا تحولات آن. همچنین مدیران محصول می تواند با استفاده از این سیستم برای دریافت بازخورد از کاربران در برنامه های کاربردی و سخت افزار و صفحات و یا توسعه محصول است. اگر چه آن را باید به ذکر است که hangouts در شکل کنونی آن در دسترس هستند فقط برای اولین بار 10 کاربران برای دسترسی به.

3. قوی تر API

اگر شما به بهینه سازی گوگل+ برای برندهای مهم است که به شرکت های آزادی برای خود ایجاد ابزارهای ارتباطی است که واقعا می تواند تفاوت را.

گوگل به طور سنتی ساخته شده آن کد باز به طوری که توسعه دهندگان می توانند با استفاده از آن را به سفارشی کردن محصولات خود را دارند. اما مشکل این است که این نیز منجر به عدم کنترل کیفیت و به عنوان شرکت را افزایش می دهد و مصرف کنندگان تقاضا بیشتر برای بستن این درها تقریبا اجتناب ناپذیر است.

4. ادغام گوگل آنالیز و مکان

این واقعیت است که شرکت تاکید زیادی بر ROI در رسانه های اجتماعی و بسیاری از استفاده از Google Analytics نشان می دهد که ادغام این ابزار یک گام طبیعی در+ Google. ادغام Google Places, Google Maps و دیگر قابلیت به کاربران اجازه می دهد به عنوان خوانده شده بررسی و اظهار نظر به طور مستقیم از گوگل+ می تواند یک فرآیند طبیعی است.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *