چگونه برای افزایش نرخ تبدیل خود را تا 500% با استفاده از رایگان در گوگل و بهینه سازی سایت

[ad_1]

گوگل به تازگی منتشر شده یک ابزار جدید به نام “Google Website Optimizer”. کسانی که آشنا با تست نرخ تبدیل می دانید که بهترین راه برای انجام این کار است به “تست”. Google Website Optimizer باعث تقسیم آزمایش تغییرات متعدد از یک صفحه بسیار آسان و کارآمد است.

برای کسانی از شما که نمی دانم چه اسپلیت تست توضیح بدهید..

می گویند شما یک صفحه setup برای جمع آوری سیم های آن شامل یک هدر چند گلوله امتیاز خود را جذب سرب فرم پایین صفحه خود را. بیایید می گویند این صفحه اصلی است نرخ تبدیل از 6% – برای هر 100 بازدید کنندگان از این صفحه دریافت 6 از آنها را با پر کردن فرم و ارسال آن.

هنگامی که شما تست شما ایجاد تغییرات متعدد از این original page, هر تنوع کمی متفاوت (معمولا فقط 1 تغییر در تنوع). بنابراین در یک تنوع شما ممکن است تغییر هدر در دیگر شما ممکن است تغییر نقاط گلوله و…. شما سپس با استفاده از یک آزمایش اسپلیت اسکریپت است که می چرخد ترافیک خود را به یکی از این صفحات مختلف شما راه اندازی. شما ادامه این روند تا زمانی که شما در پیدا کردن بهترین تبدیل ترکیب ممکن است. به صورت عادی جذب سرب بیشتر مردم هدف برای 30-45% قبل از بازنشستگی تلاش های خود را.

با گوگل سایت, بهینه ساز, شما می توانید تمام ترکیبات از صفحه خود را در یک بار.

در اینجا چگونه کار می کند…

اول شما عرضه صفحه اصلی شما می خواهم برای ایجاد تغییرات; این می تواند منجر ضبط یک صفحه از فروش هر صفحه منجر به تبدیل برخی از مرتب کردن. بعد شما عرضه موفق تبدیل صفحه. برای جذب سرب خود را تبدیل صفحه خواهد بود خود را با تشکر از شما صفحه برای یک روند فروش آن ممکن است “با تشکر برای سفارش شما” صفحه ،

در حال حاضر شما قادر خواهید بود برای شکستن صفحه شما می خواهید برای تست به عنوان بسیاری از بخش های مختلف به عنوان شما می خواهم با قرار دادن ساده جاوا اسکریپت به صفحه. برای یک مشترک سرب ضبط صفحه شما ممکن است آن را شکستن به هدر نقاط گلوله سرب گرفتن فرم و بالا و پایین صفحه, اما آن را به طور کامل به شما چگونه بسیاری از بخش شما می خواهید به استفاده از.

پس از شما شکسته صفحه خود را به بخش های آن را در حال حاضر زمان برای ایجاد تغییرات در هر یک از بخش های مختلف.

اولین سایت من با گوگل سایت, بهینه ساز شد, یک صفحه ضبط سرب است که من تا به حال به اطراف کردم بهینه سازی. من شکست صفحه به 4 بخش (هدر نقاط گلوله فرم و بالا و پایین صفحه).

من پس از آن ایجاد شده 1 تنوع برای هر بخش. برای هدر من سعی کردم یک نسخه کوتاه تر از هدر با کمی جمله بندی های مختلف. برای نقاط گلوله من سعی کردم کوتاه آنها را و خلاص شدن از یکی از نقاط گلوله. برای فرم من ایجاد یک نسخه با سوال های سفارشی زمینه (های اصلی است که فقط نام و نام خانوادگی/ایمیل). و برای تنوع بالا و پایین صفحه من اضافه شده یک پست اسکریپت است که گفت: “P. S – شما تنها با دیدن این صفحه پس از دست ندهید در این زمان ارائه می دهیم!”.

نتایج به دست آمده در!

پس از اجازه دادن به آن را اجرا کنید برای تقریبا 3 روز و چند صد بازدید کنندگان من با موفقیت در زمان اصلی تبدیل نرخ 6 درصد و افزایش آن بیش از 500%! این بدان معناست که من در حال حاضر شاهد تبدیل نرخ 30% – همه آن را در زمان 15 دقیقه از وقت من را به راه اندازی وب سایت گوگل بهینه ساز.

پس چه شد بهترین ترکیب ؟

ترکیب برنده اصلی هدر کوتاه تر گلوله با یک حذف فرم اصلی و پاورقی است که تا به حال اضافه شده در پست اسکریپت.

من قصد دارم برای ادامه تست این صفحه با چند تغییرات مختلف و ببینید اگر من می توانم آن را دریافت کند و نزدیک به 50 درصد نرخ تبدیل.

پس این به چه معنی برای من خط پایین است ؟

اگر این شد یک کمپین PPC من فقط کاهش هزینه در هر تبدیل 500%. در صورتی که بودجه زیادی مبارزات انتخاباتی است که می تواند به معنای صرفه جویی در هزاران دلار در هر ماه.

به طور کلی باید بگویم که گوگل سایت, بهینه ساز, محصول بزرگ است و این واقعیت است که آن را به رایگان برای AdWords تبلیغ حتی بهتر است. در حال حاضر اگر فقط آنها می تواند به پاک کردن نتایج جستجوی خود را..اما این که کل یک موضوع دیگر.

شما می توانید ثبت نام برای گوگل بهینه سازی سایت در http://services.google.com/websiteoptimizer/

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *