چگونه برای تولید ترافیک برای بازاریابی وابسته

ترافیک یکی از مهم ترین عوامل از خود را وابسته به بازاریابی کسب و کار.

مهم نیست که چقدر خوب وب سایت خود را به نظر می رسد و یا چقدر خوب محصول خود را به فروش می رساند اگر شما هیچ بازدید کننده شما نمی خواهید را به پول. وجود دارد بسیاری از تکنیک های مختلف شما می توانید استفاده کنید به درایو ترافیک به سایت خود ،

این سوال بسیاری از زمانی که آنها شروع به ترویج وب سایت خود را است:

من باید استفاده رایگان و یا پرداخت می شود ترافیک استراتژی ؟

ترافیک رایگان

ترافیک رایگان روش مسیر است که بسیاری از بازاریابان وابسته را در آغاز. آنها انجام این کار به دلیل آنها یک بودجه محدود به صرف کسب و کار خود را. آن را بسیار احتمالا پول خوبی را با تنها با استفاده از ترافیک رایگان روش. SEO یک روش عالی که شامل رتبه بندی سایت شما در نتایج جستجو بالا برای کلمات کلیدی خود را در طاقچه.

برای مثال اگر سایت شما در آموزش سگ کتاب شما تمرکز خود را از محتوای متا جزئیات و دیگر در صفحه و خارج از صفحه جستجوگرها در عبارت “آموزش سگ کتاب.”

به این ترتیب گوگل و دیگر موتورهای جستجو خواهد شد که بدون شک به سایت شما در چه مورد است. به اندازه کافی با لینک و مربوط به محتوای با کیفیت بالا, شما می توانید سایت خود را به صفحه اول نتایج جستجو را که در آن دیده می شود تقریبا هر کس که به جستجوی کلمه کلیدی هدف خود را.

انجمن بازاریابی یکی دیگر از موثر رایگان استراتژی برای ترافیک. این شامل تبدیل شدن به یک عضو از انجمن مربوط به تو رفتگی در دیوار وب سایت خود را. اگر شما پیوستن و تبدیل شدن به فعالیت های با کیفیت اطلاعات شما ممکن است به دست آوردن اعتماد با بسیاری از اعضای دیگر. قرار دادن یک لینک به سایت خود را در امضای خود در انجمن اجازه می دهد تا آن را برای به دست آوردن قرار گرفتن در معرض هر بار شما را در یک پست جدید.

ترافیک پرداخت

روش پرداخت از ترافیک معمولا چه وابسته به بازاریابان شروع به سرمایه گذاری در هنگامی که آنها پول برای قرار دادن به کسب و کار. شما باید بدانید همه شما می توانید در مورد تبلیغات پرداخت می شود چرا که شما می توانید از دست دادن مقدار زیادی از پول به سرعت اگر شما دقیق نیست. اما ترافیک پرداخت روش می تواند حتی بیشتر سودآور و سریع تر در درآمد شما پول بیش از بسیاری از روش های رایگان.

پرداخت پستها در طول تبلیغات کلیک کنید و یا PPC است که احتمالا محبوب ترین فرم از ترافیک پرداخت برای بازاریابان وابسته است. Google AdWords یک مثال از PPC. این شامل قرار دادن مناقصه بر روی کلمات کلیدی شما می خواهید به هدف خود را با وب سایت. وقتی کسی جستجو کلمات کلیدی شما در حال هدف قرار دادن آگهی شما نمایش داده خواهد شد در نتایج جستجو. محل آگهی خواهد شد بستگی دارد چقدر شما در حال مناقصه به عنوان مخالف به آنچه دیگر بازاریابان در حال مناقصه است.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *