چگونه برای پیدا کردن ناامید خریدار سوله و کلمات کلیدی و بدون یک کلمه کلیدی ابزار

[ad_1]

اکثر بازاریابان وابسته و دیگر بازاریابان اینترنتی که آموزش چگونه برای ساختن آنلاین پول را معمولا به شما بگویم به استفاده از ابزار تحقیقات کلمه کلیدی مانند بازار سامورایی یا یکی از بسیاری از دیگران برای پیدا کردن کلمات کلیدی سودآور.

تنها مشکل این است که هر فرد حاضر در تلاش برای ایجاد پول یکی از این ابزار بر روی کامپیوتر خود. وجود دارد برخی از ابزار تحقیقات کلمه کلیدی که هر کسی آزادانه می توانید استفاده کنید مانند Google AdWords keyword research tool و یک زن و شوهر از دیگران است.

در حالی که برخی از بازاریابان فورا برو به ابزار تحقیقات کلمه کلیدی به منظور بررسی و ارزیابی چگونگی گرم تو رفتگی در دیوار است که آنها با توجه به راه اندازی یک وب سایت جدید و یا کمپین بازاریابی وجود دارد یک راه برای چک کردن در یک تو رفتگی در دیوار که هیچ ربطی به یک قطعه از نرم افزار است.

اکثر بازاریابان فراموش نکنید که برای استفاده خود حواس به درک اگر بازار تو رفتگی در دیوار خواهد بود. پس از همه اعداد همه چیز نیست. فقط به خاطر یک کلمه کلیدی می شود تعداد زیادی از جستجو در هر ماه به این معنا نیست آن را به شما مقدار زیادی از پول..

مهم ترین چیز به درک در مورد تو رفتگی در دیوار است که چقدر و چه نوع از احساسات مشتری بالقوه است که او یا او نوع در کلمه. همه بازاریابان هوشمند می دانیم که بسیاری از افراد تصمیم گیری خرید از احساسات جای منطق.

این نوع تجزیه و تحلیل را نمی توان محاسبه شده توسط هر نرم افزار برنامه. شما باید به نوبه خود در خود احساس, متر,’ هنگامی که به دنبال در یک کلمه کلیدی برای تعیین اینکه آیا یا نه آن مردم به شدت در تلاش برای پیدا کردن یک راه حل برای مشکل خود را. بیشتر از جان گذشته هستند شانس بیشتری برای شما به عنوان یک بازاریاب برای فروش و با ارائه آنها را با یک راه حل برای این مشکل که با آن مواجه هستند.

اگر شما می توانید تعیین چه مشکلات مردم را و سپس شما می توانید به Google AdWords ابزار تحقیقات کلمه کلیدی و ببینید که چگونه بسیاری از جستجوها آن می شود و چک کنید و ببینید چقدر رقابت وجود دارد در لیست جستجو. آن را نمی باید راه دیگری در اطراف. فکر می کنم اول در مورد مشکل پیدا کردن یک راه حل است که شما می توانید چشم انداز ارائه و سپس شروع به کمپین های بازاریابی خود را.

انجام آن این راه را به شما صرفه جویی در مقدار زیادی از زمان و پول و سرخوردگی در دراز مدت است. تو رفتگی در دیوار به مسائل تعدادی از کلید واژه جستجو در هر ماه موضوع اما تنها پس از شما سنج ‘محبوبیت’ برای خریداران با استفاده از مغز خود را. این است تفاوت بین بازاریابان موفق است که کار کمتر و آنهایی که مبارزه اما کار پشت خود را خاموش.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *