چگونه به انتخاب یک تو رفتگی در دیوار برای فروشگاه تجارت الکترونیک خود

تعداد زیادی از تازه ساخته شده, e-commerce فروشگاه ها هرگز نمی توانید یک سفارش.

نه حتی یک سفارش. در کل وجود خود.

این است که چرا ؟ آن است که بسیار سخت برای ساخت یک وب سایت فروشگاه ؟ آن است نه بیشتر فقط به اندازه کافی برای قرار دادن آهنگ تولد و چند بار ، هیچ نیست.

به عنوان ایجاد فروشگاه آنلاین شد آسان تر و ارزان تر از بسیاری از آماتور شروع به انجام آن و اشباع بازار با کیفیت پایین, unfocused رها کردن کشتی فروشگاه ها با قیمت های بالا. این شماره یک دستور العمل برای شکست است.

چگونه شما می توانید جلوگیری از آن ؟ آن را ساده نیست اما بیایید شروع با چند گام اساسی است. اول کمی سرمایه گذاری و پول و تلاش خود را در وب سایت فروشگاه حرفه ای طراحی یک قالب رایگان. آیا استفاده از منبع باز رایگان, سبد خرید, آنها به نظر نمی آید خوب است. اگر شما نمی توانید هزینه به دست آوردن یک سفارشی ساخته شده است وب سایت فروشگاه برای شما حداقل خرید برخی از کیفیت های از پیش ساخته شده نرم افزار است که نگاه ظریف و در خدمت نیازهای خود را.

و سپس پیدا کردن یک تو رفتگی در دیوار. صرف بیشتر در این مرحله به دلیل یک فروشگاه اینترنتی بدون تو رفتگی در دیوار یک بازنده است. انتخاب بد تو رفتگی در دیوار است که قصد کشتن خود را کسب و کار بیش از حد. چگونه به انتخاب تو رفتگی در دیوار برای خود e-commerce رها کردن کشتی ، در اینجا مراحل:

1. دیدن آنچه که مردم به دنبال. آیا فقط ساخت یک فروشگاه فروش بنفش, کت, قبل از چک کردن اگر مردم واقعا به دنبال بنفش کت. وجود دارد بسیاری از گزینه های برای این تحقیق به عنوان یک شروع شما می توانید با استفاده از ردگیر کلمه کلیدی و یا رایگان Google AdWords ابزار برای دیدن اگر کلمات کلیدی در تو رفتگی در دیوار شما در حال جستجو. شما نیاز به حداقل چند هزار جستجوهای ماهانه به نظر تو رفتگی در دیوار به اندازه کافی بزرگ. از سوی دیگر اگر وجود دارد میلیون ها نفر از جستجوها برای کلمه کلیدی این احتمال وجود دارد که در حد رقابت وجود دارد.

اگر ما همچنان با ما بنفش کت مثال خواهیم دید وجود دارد 5,000 – 6,000 جستجوهای ماهانه که باعث می شود تو رفتگی در دیوار به اندازه کافی خوب.

2. بررسی رقابت است. جستجو برای عبارت کلیدی (با نقل قول) در یک موتور جستجو – شما در حال گرفتن میلیون ها و یا فقط چند هزاران نفر ؟ بررسی وب سایت. آنها خوب انجام آنها نگاه جدی آنها فاقد ویژگی های مهم آنها را بیش از حد بالا قیمت یا کمی بیش از حد انواع محصولات ؟ پرسیدن این سوالات کمک خواهد کرد که شما را در درک که در آن نقاط قوت خود را و چگونه شما می توانید سهم خود را از بازار است.

3. بررسی محصول خود منابع. اگر شما لازم نیست که خاص محصول تامین کننده و تولید محصولات خود را, شما نیاز به پیدا کردن یک تامین کننده برای فروشگاه تجارت الکترونیک خود. پس از آن زمان به پژوهش پتانسیل عمده فروشی یا رها کردن کشتی کنندگان به بررسی قیمت و کیفیت محصولات خود را به مشتریان خود خدمات بازپرداخت سیاست و اینکه آیا آنها خواهد بود مایل به کار با شما. بدون تامین کنندگان خوب شما نمی تواند وارد بازار شود.

4. آزمون تو رفتگی در دیوار. این یک نکته است که شما به سختی ببینید در هر نقطه دیگری اما این کار بسیار خوب است و من همیشه آن را با پروژه های من. قبل از سرمایه گذاری در فروشگاه وب شروع یک وبلاگ و نوشتن چند مقاله در این موضوع است. انجام برخی از اساسی سئو و ساخت چند لینک کلیک کنید بنابراین شما می توانید برخی از ترافیک. سپس ببینید که آیا افرادی هستند که می آیند و خواندن مقالات (استفاده از برخی از آمار و ترافیک نرم افزار است). سعی کنید حتی به آنها را دریافت کنید عضویت در خبرنامه. نگران نباشید همه این کار را نمی تواند زباله. هنگامی که شما شروع به وب سایت فروشگاه به شما خواهد شد با استفاده از وبلاگ به درایو کاربران علاقه مند به آن! شما همچنین می توانید ایمیل آنهایی که مشترک برای عضویت در خبرنامه و اجازه دهید آنها را می دانم که شما افتتاح فروشگاه. البته این آزمایش می تواند به شما هزینه برخی از تلاش و زمان به خصوص اگر شما در پیدا کردن تو رفتگی در دیوار خوب نیست, اما آن را بسیار ارزان تر از ساختمان های گران قیمت فروشگاه وب و فروش پس از آن!

هنگامی که شما انتخاب کنید تو رفتگی در دیوار و انجام تمام کار های بالا فکر می کنم که چگونه فروشگاه شما می تواند متفاوت باشد اگر نه بهتر از رقابت است. سعی کنید به پادشاه کوچک خود را در تو رفتگی در دیوار و این شما را شیرین سود برای سال آمده است.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *