چگونه به نوشتن کامل آگهی در گوگل کمپین کپی

[ad_1]

آگهی گوگل مبارزات انتخاباتی می تواند به طور قابل توجهی افزایش کسب و کار' حضور آنلاین. به سادگی شروع یک برنده't تضمین شما نتایج است که شما می خواهید. آن را مقدار زیادی از تلاش و شور و مشورت به موفقیت با گوگل مبارزات انتخاباتی آگهی. یکی از آنها این است که نوشتن کامل آگهی کپی کنید.

در اینجا برخی از راهنمایی در مورد چگونه شما می توانید متقاعد کردن مخاطبان خود را به کلیک بر روی آگهی شما از طریق قدرت کلمات.

مجموعه اهداف خود را

بدون یک ایده روشن از آنچه هدف شما این است که آن را دشوار خواهد بود برای شما برای نوشتن یک آگهی کپی کنید. آیا شما می خواهید برای تولید بیشتر منجر شود ؟ آیا شما می خواهید برای افزایش آگاهی نام تجاری? هنگامی که شما در تنظیم یک هدف برای آن آگهی شما می توانید جهت دستیابی به آن موثر است. با این کار آگهی شما را مشخص تر می شود و برنده't بیرون می آیند به عنوان بیش از حد کلی و یا مبهم است.

مخاطبان خود را بدانید

هنگامی که شما نوشتن آگهی خود را کپی به یاد داشته باشید که شما در حال رفتن به صحبت کردن به مردم است. با استفاده از این در ذهن, شما باید بدانید که چگونه برای جذب توسط هدف قرار دادن منافع خود و یا حتی احساسات. دانستن مخاطبان خود را خواهد شد به شما اجازه می دهد به عبارت کلمات کلیدی خود را برای مطابقت با ایشان تنظیم مطالب خود را به آنچه که آنها ممکن است مانند و حذف جزئیات آنها don't در مورد مراقبت. هنگامی که شما می دانید که مخاطبان خاص خود را از آن آسان خواهد بود برای شما برای نوشتن یک کپی خواهد کرد که قطعا آنها را تشویق به کلیک کنید.

دقیقا چگونه شما می توانید انجام دهید ؟ با تعامل با مشتریان خود ، نه تنها شما ایجاد اعتماد در میان آنها اما شما همچنین می توانید اطلاع رسانی برای کمک به خود را با گوگل مبارزات انتخاباتی آگهی.

استفاده از “تو” ضمیر

نگه داشتن یک “شما” نگرش در تبلیغات خود' تن. مشتریان می خواهم به احساس می کنید که آن همه در مورد آنها. کپی آگهی خود را باید به گونه ای نوشته شده است که این امر انتقال چگونه آن را به نفع آنها به جای کسب و کار شما. هر زمان که شما می خواهید به استفاده از واژه “ما” “من” یا “ما کسب و کار” با استفاده از “شما” به جای.

استفاده از نمادها برای جلب توجه

نمادهای تمایل به جلب توجه به خود را تبلیغ و جلب مشتری چشم انداز در واقع به عنوان خوانده شده کپی کنید و یا حتی با کلیک بر روی آگهی. اجازه دهید's نگاهی به عنوان مثال یک آگهی در مورد یک محصول تخفیف به جای نوشتن “بیست درصد” شما می توانید می گویند “20%”. شما کدام یک را کلیک کنید ؟ دوم درست است ؟

پیشدستی کردن رقبای خود را' تبلیغات

دنیای کسب و کار است که پر از رقابت و این البته شامل خود را AdWords گوگل را کپی کنید. شما نیاز به تحقیقات خود رقابت. یادگیری از استراتژی خود را, به خصوص اگر آنها در حال انجام بهتر از شما. از طریق این, شما می توانید بدانید که چگونه برای رقابت با آنها. نگه داشتن به خودتان واقعا یک اشتباه بد از آنجا که شما برنده't آگاه باشید از آنچه هر کس دیگری در حال انجام است که به طور مداوم روند ،

خلاقانه بهینه سازی برای سیستم عامل های تلفن همراه

هرگز دست کم گرفتن پلت فرم تلفن همراه. این روزها تقریبا همه تلفن همراه و بیشتر مردم به طور مداوم بر روی صفحه نمایش خود را پس از آنها را می توان در اینترنت در هر نقطه. بسیاری از جستجوها در حال انجام هر روز در تلفن همراه شما خواهد بود از دست رفته بسیاری از پتانسیل کلیک اگر شما don't بهینه سازی تبلیغات خود را برای موبایل.

به سادگی به دنبال این راهنمایی و شما می توانید نوشتن تبلیغ گوگل موثر کمپین کپی کنید. نتایج ممکن است متفاوت باشد برای مخاطبان مختلف, بنابراین فقط آزمایش با روش های مختلف و ببینید که کدام یک بهترین است.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *