چگونه به پرش پردازنده آگهی Retargeting قطار

[ad_1]

شاید در حالی که گشت و گذار در وب شما متوجه شده ام برخی از آگهی های زیر به شما در سراسر اینترنت به عنوان شما حرکت از یک سایت به سایت. و ممکنه این آگهی برای یک وب سایت شما بازدید کرده اید به تازگی. چگونه آنها می دانید؟!!

این عمل به نام “ad retargeting.” اگر یک surfer کلیک بر روی یک جفت شلوار جین لاغر در یک سایت چه بهتر از راه برای تبلیغ گفت: شلوار جین نسبت به آنها را نشان می دهد دوباره و دوباره به کسی که در حال حاضر علاقه مند به اندازه کافی به آنها را?

کوکی های مرورگر: آنها وجود دارد

هانسل و گرتل از افسانه ای شهرت چپ پودرهای سوخاری و پشت آنها را به عنوان آنها از طریق جنگل راه می رفت به طوری که آنها خواهد بود قادر به پیدا کردن راه خود به خانه. اینترنت خوانندگان ترک کوکی ها و یا تکه های کوچک از متن پشت آنها به عنوان گشت و گذار خالص ناخواسته.

برخی از کوکی ها تولید شده توسط وب سایت یک فرد بازدیدکننده داشته است به طوری اگر شما چک کردن کوله پشتی در LL لوبيا آنها را ذخیره داده ها در مورد سفر خود را در یک کوکی که پس نشسته در کامپیوتر شما. دیگر کوکی ها به نام ردیابی کوکی ها و استفاده شده توسط سایت های شخص ثالث برای اهداف تبلیغاتی.

آگهی Retargeting بر تبدیل

خرده فروشان آنلاین کار عمیقا سخت برای تبدیل مرورگر به خریداران. کارشناسان بازاریابی به ما می گویند که تنها 2 درصد از ترافیک وب سایت تبدیل شده است در اولین مراجعه کنید. هنگامی که مرورگر با کلیک بر روی محصولات برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها ارائه e-خرده فروش با اطلاعات ارزشمند به نوع محصول آنها علاقه مند هستند و حتی به محدوده قیمت و ویژگی های مورد نظر.

با توجه به CMO.com یک فضای آنلاین را هدف قرار داده در ارشد بازاریابی افسران بازدید کنندگان به وب سایت ها 70% احتمال بیشتری برای تبدیل به یک مشتری زمانی که آنها تمرکز آگهی retargeting.

آگهی Retargeting پیچیده نیست

صاحبان کسب و کار کوچک به راحتی می توانید به معرفی و تبلیغ retargeting به استراتژی بازاریابی خود را. Google AdWords ارائه می دهد کاربر پسند آموزش در مورد نحوه ایجاد remarketing لیست – پایگاه آگهی بازاریابی مبارزات انتخاباتی و برای ساخت یک کمپین است که هدف را به لیست تعریف شده. دیگر شرکت بازاریابی آنلاین مانند ReTargeter انجام تنظیم کار برای تکنولوژی-خجالتی صاحبان کسب و کار.

آگهی Retargeting نشان رشد به عنوان یک روند

کارشناسان بازاریابی را شناسایی کرده اند آگهی retargeting به عنوان یک تاکتیک استفاده می شود که بیشتر از حد آزادانه در آینده قابل پیش بینی. کامل مخاطب آنلاین شرکت ارائه پشتیبانی برای مشتریان که می خواهند به خود را مدیریت آگهی retargeting راه اندازی یک پلت فرم برای کمک به مشتریان خود را گسترش retargeted تبلیغات در سراسر Facebook.

این پلت فرم است که در حال حاضر در حال استفاده برای ترویج بیش از 800,000 محصولات. با توجه به Retargeting فشارسنج گزارش Digiday, 1 در 5 مدیران بازاریابی شرکت خاص بودجه برای تبلیغ retargeting. تمام شاخص نقطه در جهت آگهی بیشتر retargeting.

البته برخی از خریداران آنلاین در حال اذیت زمانی که کسانی که لاغر شلوار جین شروع به دنبال آنها را در سراسر اینترنت. اما با توجه به eMarketer 30 درصد از e-خریداران مورد بررسی احساس خوبی در مورد retargeted تبلیغات در حالی که 11 درصد احساسات منفی در مورد آنها و 60 درصد در حال نشستن در حصار الکترونیکی.

با همه تحقیقات با اشاره به افزایش تبدیل برای صاحبان کسب و کار که با استفاده از آگهی retargeting آن است که بدون شک زمان به این تاکتیک یک نگاه واقعی ببینید. من استفاده می شود retargeting با موفقیت در گذشته زمانی که ترویج خود من بالا تبدیل بازاریابی اینترنتی ارائه می دهد به آگهی جدید آنلاین. اگر شما می خواهید به نگاهی به سیستم من یا حتی آن را برای شما اجرا می اینجا را کلیک کنید.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *