چگونه رپورتاژ آگهی خوب بنویسیم؟

گزارش آگهی نوعی تبلیغات زیر پوستی و پنهانی است که در آن هدف به طور مستقیم ذکر نشده و اهداف به طور غیر مستقیم به بیننده القا می شود. این یک گزارش مفید و مؤثر است که بیننده احساس می کند این تبلیغ دقیقاً همان چیزی است که به دنبالش است و این می تواند نیازهای وی را برآورده کند. بنابراین ، در این نوع تبلیغات ، لازم است که اطلاعات به صورت حرفه ای به مخاطب منتقل شود تا او متوجه شود که این بهترین انتخاب برای وی است. با آژانس بازاریابی دیجیتال Yaraplus در ارتباط باشید.

گزارش تبلیغات چیست؟
این نوعی از تبلیغات است که به صورت گزارش تنظیم می شود و نمایش داده می شود. این صفحه نمایش ممکن است یک نمایشگر ویدیویی ، یک متن قابل خواندن ، پیوند یک سایت یا یک بنر اطلاعات باشد. در کلیه گزارش های تبلیغی ، بهتر است که مجری نتواند مستقیماً به موضوع اصلی مراجعه کند ، بلکه خدمات یا خدمات را با مراجعه به جزئیات به مشتری و بیننده القا کند تا در تحقق اهداف گزارشگر درخواست کننده گزارش شود. این روش یکی از بهترین روش ها در زمینه تبلیغات آنلاین است که بسیاری از افرادی که مایل به برند سازی محصولات خود هستند از آن استفاده می کنند. اثربخشی این روش بسیار زیاد است زیرا ما به صورت غیر مستقیم محصولات خود را تبلیغ می کنیم.

گزارش آگهی
گزارش چیست؟
این کلمه از کلمه فرانسوی repotrage گرفته شده است که به معنای واقعی کلمه به معنی گزارش است. گزارشگری در زمینه سئو و تبلیغات آنلاین نیز برای معرفی و تبلیغ در مورد مارک ها ، یک موضوع یا یک خط استفاده می شود و به عنوان یک خبر تبلیغاتی عمل می کند.

انواع گزارش تبلیغات
ما سه نوع گزارش تبلیغ داریم که عبارتند از گزارش روزنامه نگاری یا اخبار ، گزارش دفاعی و گزارش ویدئویی که هر یک از آنها در یک رسانه متفاوت پخش می شود. گزارش تبلیغات معمولاً به صورت فیلم یا عکس یا متن نمایش داده می شود. این تصاویر باید جذاب باشد و متن باید حاوی مطالب مفید و حرفه ای باشد. برای بازاریابی ویدیویی مؤثرتر ، خواندن مقاله نکات مهم توصیه می شود.

گزارش دفاعی: بیشتر شرکتهای شناخته شده از این نوع گزارش استفاده می کنند. این شرکت های شناخته شده گاهی اوقات بحران هایی به نام بحران های تجاری یا سوء تفاهم را در نگاه عموم تجربه می کنند که در این صورت از این نوع گزارشگری برای روشن و غلبه بر بحران استفاده می کنند. آنها از رسانه ها کمک می گیرند.

گزارشگری روزنامه نگار: این نوع گزارش تبلیغات بیشتر جنبه معکوس دارد و این رسانه است که تمایل دارد گزارشی راجع به یک شرکت یا یک حرفه ای ارائه دهد و این مثال نیز به عنوان نوعی مستندات در نظر گرفته می شود. بودن.

بسته به نوع گزارش و هدفی که برای آن تهیه شده است ، نوع نوشتن گزارش متفاوت خواهد بود. اما همه گزارشات از قوانین عمومی ذکر شده در زیر پیروی می کنند.

عنوان مناسب
اولین قدم برای نوشتن گزارش آگهی انتخاب عنوان خوب است. این عنوان نقش تعیین کننده ای در ترغیب مخاطب به مطالعه بیشتر دارد. بنابراین کلید طلایی این است که به بیننده یا خواننده تشویق شود تا به شما گوش کند یا مقاله را بخواند. استفاده از عنوان جذاب با کلمات کلیدی موثر است. بلکه از تصاویر و عکسهای موجود در عنوان نیز برای جذابیت استفاده کنید. اینجاست که موفقیت یک گزارش آگهی آغاز می شود ، بنابراین هدف از نوشتن گزارش چیست؟ و چگونه این عنوان برای افراد مختلف جذاب است؟ مخاطبان این گزارش چه کسانی هستند و نیازهای آنها چیست؟ پاسخ به این سؤالات به شما در انتخاب عنوان یا عنوان مناسب گزارش کمک می کند.

گزارش آگهی
چکیده
هنگامی که یک سری از افراد با عناوین جالب توجه شما گزارش شده است ، زمان آن رسیده که عکس آخر را بگیرید. نکات مهم در انتخاب عنوان در این بخش بسیار تأثیرگذار است. پیکان نهایی در این بخش گزارش یا چکیده ای است که با یک چکیده ماهر در ذهن بیننده قرار می گیرد. در این بخش ، شما باید با کمک اصول تولید محتوای با کیفیت ، یک چک لیست مناسب بنویسید. خلاصه گزارش به معنای همان فلش یا ابزاری است که به طور خلاصه و کافی خواننده یا بیننده را از نکته اصلی آگاه می کند. چکیده باید کوتاه باشد اما به صورت تخصصی انتخاب شده باشد. بنابراین از کلمات بسیار کاربردی در چکیده استفاده کنید ، جملاتی که مورد سوال هستند و در عین حال با یک پاسخ واضح و قابل درک برای مخاطب. چکیده باید بخشی از نیازهای وی را تأمین کند.

متن گزارش
متن گزارش گزارش حرفه ای می تواند با شرح حال شخصی که ابتدا آن را اختراع کرده (حرفه مورد نظر) شروع شود و مقدمه ای برای بیننده کنجکاو شود. بنابراین ، اول از همه ، در مورد افتخارات شرکت مورد نظر صحبت نکنید. این بخش مهمترین بخش گزارش تبلیغات است. علاوه بر داشتن یک نوشتار اصولی و انتقال کلیه اطلاعات ، لازم است نکات مهم مطرح شده در چکیده را بیان کرده و به سؤالاتی پاسخ دهید که باعث شده مخاطبان متن اصلی را بخوانند. . اگر این متن مربوط به یک شخص باشد ، به این معنی است که در دنیای واقعی یک نمونه بارز وجود دارد که آن را آزمایش کرده است. توجه به مزایای تولید محتوای عالی ، شما را به سمت نوشتن متن بهتر انگیزه می دهد.

لینک منبع را دونبال کنید .

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *