چگونه محصول یا خدمات خود را به ایستادگی کردن – استفاده از کلیپ های بازاریابی

[ad_1]

چاپ و تبلیغات در حال مرگ از یک مرگ تدریجی. این استدلال است که دمای گذار در تبلیغات چاپ شده است کاهش به کمتر از 10% نرخ تبدیل. این به این معنی است که کمتر از 10 درصد از مردم است که بار خوانده شده چاپ تبلیغات را تبدیل به مشتریان در بهترین حالت. فقط فکر می کنم در مورد آخرین مجله یا روزنامه شما به عنوان خوانده شده. شما می توانید بدون مقدمه به یاد هر یک از تبلیغات ؟ به طور متوسط یک مجله شامل حداقل یک چاپ آگهی در هر صفحه. این تقریبا برابر است با حدود 22 چاپ و تبلیغات در مجله. شما می توانید به یاد بیاورید بیش از 1 تبلیغ ؟

بازاریابی ایمیل نیز در حال کاهش است. گوگل و دیگر موتورهای جستجو بالا هستند به طور مداوم و به طور منظم معرفی جدید دادن الگوریتم مرتب سازی. پس چگونه این تاثیر کسب و کار شما? الگوریتم کاهش می دهد مقدار از کمپین های ایمیل خوانده شده و یا دیده می شود توسط خریداران آنلاین و یا مکرر مشتریان و این بسیار تاسف پدیده. این بدان معنی است که شما پرداخت می شود یک شرکت بازاریابی به ایجاد یک کمپین ایمیل که با شکست مواجه خواهد شد در هر زمان حتی قبل از آن هر دو خوانده شده و یا دیده می شود مخاطبان خود را.

بازاریابی رسانه های اجتماعی نیز از دست داده برخی از اولیه زرق و برق. اکثر کاربران در Facebook و Twitter به نظر می رسد به یک چیز مشترک اند. آنها معتقدند که تنها زمانی که آنها با توجه به بازاریابی رسانه های اجتماعی است که اگر تصویر یا یک کوپن و یا یک تصویر جالب که نیروهای آنها را به خواندن متن همراه با تصویر.

مردم در حال حاضر آموزش دیده خود را به سرعت از طریق به روز رسانی وضعیت و tweets, تنها, توقف در آنهایی که چشم گرفتن و یا غلغلک دادن منافع ما بلافاصله. کاربران توییتر به نظر می رسد به دنبال در حالی که کمتر Facebook کاربران کمتر دوستان به عنوان به خوبی. کاربر به طور متوسط ممکن است در واقع تنها به عنوان خوانده شده 1 اگر هر گونه به روز رسانی وضعیت و یا خوراک اخبار از “دوست”شرکت صفحات بعد.

از خودتان بپرسید چقدر شما در حال حاضر پرداخت برای بازاریابی رسانه های اجتماعی? چگونه بسیاری از پیروان جدید را شما به دست آورد ماهانه در سال گذشته ؟ چه زمان اندازه جمعیت از شهرستان که در آن کسب و کار شما واقع شده است ؟ چه بخشی از آن 1% است که در حال حاضر زیر از شما در رسانه های اجتماعی است ؟

پس چگونه شما با موفقیت خود را در بازار شرکت و یا محصول ؟

بازاریابی با فیلم است که بدون شک ،

تحقیقات اخیر نشان می دهد که کاربر اینترنت به طور متوسط صرف بیش از 20 دقیقه در روز به تماشای فیلم ها. به طور متوسط 80 درصد از Facebook کاربران را با کلیک بر روی دکمه بازی در هر فیلم است که در می یابد راه خود را به خوراک خود را. کاربران توییتر هستند 5 برابر بیشتر احتمال دارد به عنوان خوانده شده توییت اگر یک تصویری است که در صدای جیر جیر.

تبلیغات نیز یک گزینه قابل دوام به عنوان هزینه تبلیغات در شبکه های محلی و کانال می شود بیشتر مقرون به صرفه است. در ایالات متحده آمریکا به عنوان یک کشور تقسیم شده است های مختلف تعیین شده در بازار مناطق یا DMA را با هر کد پستی متعلق به یکی. DMA است شناسایی شده توسط بزرگترین شهر این بازار هستند یک راه موثر برای تبلیغ برای رسیدن به یک منطقه از جمعیت که دریافت رسانه های مشابه ارائه شده است.

بدون در نظر گرفتن اینکه آیا شما را به استفاده از بالا و متوسط و یا فقط استفاده از بازاریابی ویدئو در وب آشکار است که این روش از تبلیغات می تواند قطعا نمی توان نادیده گرفت و یا در کنار دیگر.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *