چگونه می توانید تبلیغات مرتبط بیشتر در حستبلیغ

[ad_1]

راه که در آن حستبلیغ تعیین تبلیغات مرتبط برای وب سایت خود را بر اساس سه اولیه عوامل …

  1. کلمات کلیدی کشف شده توسط حستبلیغ's منحصر به فرد خزنده
  2. لغات نمره کیفیت از هر آگهی که خود را منطبق کلمات کلیدی
  3. بازدید کننده's جمعیت

اولین چیزی که حستبلیغ می کند زمانی که تعیین می کند که تبلیغات برای نمایش این است که جمع آوری همه آگهی های که مطابقت با کلمات کلیدی خود را. سپس آن انواع آن تبلیغات بر اساس نمره کیفیت. نمره کیفیت مشخص چه مقدار پول که آگهی تولید برای گوگل. در نهایت آن را تعیین می کند اگر بازدید کننده's جمعیتی مانند موقعیت جغرافیایی خود و یا عبارت جستجو, تاریخچه می تواند یک تبلیغ's نمره کیفیت.

تعیین که آگهی خود را مطابقت کلمات کلیدی

حستبلیغ خزنده بازديد هر صفحه از وب سایت خود را و به نظر می رسد در کلید واژه فرکانس در هر صفحه و همچنین کلمات کلیدی متا تگ و کلمات کلیدی در نام دامنه و نام فایل در هر صفحه.

ساده ترین راه برای بهبود آگهی ربط است که اطمینان حاصل شود شما مهم ترین کلمات کلیدی در نام فایل از صفحه خود را. Don't با استفاده از اختصارات و یا اعداد در نام فایل. استفاده از تمام کلمات و جداگانه آنها را با خط تیره. برای مثال نگاهی به این مقاله است. خوب filename خواهد بود “how-to-get-more-relevant-ads-on-adsense.htm”. فقیر filename خواهد بود “adsenseads.htm”.

نوشتن خوب عنوان و زیرنویس همچنین می تواند به بهبود تبلیغات مرتبط. استفاده از عناوین که جواب شما بازدید کنندگان's سوالات. برای مثال شما می دانید که مردم اغلب در جستجوی گوگل برای “چگونه می توانم بهبود حستبلیغ ربط?”. بنابراین استفاده از یک عنوان مانند آنچه که من اختصاص داده شده برای این مقاله “چگونه برای دریافت بیشتر مربوط به تبلیغات در حستبلیغ”. که باعث خواهد شد حستبلیغ برای پیدا کردن تبلیغات است که همچنین در پاسخ به این سوال همان.

استفاده از مهم ترین کلمه کلیدی در متن مورد نظر. است که اگر شما کلمه “حستبلیغ” به عنوان مثال ممکن است تبلیغات برای “حستبلیغ اسرار نازل شده” و “1,000 حستبلیغ قالب” و “بهبود درآمد حستبلیغ”. اگر شما're نوشتن یک مقاله در مورد چگونه به منظور بهبود درآمد حستبلیغ و سپس مطمئن شوید که مقاله شما باقی مانده است مستقیما در این زمینه. که باعث می شود مطمئن شوید حستبلیغ نمایش داده خواهد شد تبلیغات آن.

نمره کیفیت

هر آگهی در AdWords سیستم دارای یک کیفیت اختصاص داده شده نمره. نمره تا حد زیادی بر اساس دو عامل به مقدار پیشنهاد که برای تبلیغ و چگونه اغلب که آگهی کلیک می شود. عوامل دیگری وجود دارد از جمله کیفیت صفحه فرود, و چگونه به خوبی این آگهی نوشته شده است. اما در نهایت نمره کیفیت تعیین می کند چگونه سود تبلیغ برای گوگل.

حستبلیغ را اولویت بالاتر به تبلیغات که تمایل به کسب درآمد بیشتر برای گوگل. آن's نیست چقدر بالا پیشنهاد مقدار بلکه چگونه اغلب آنها کلیک کنید ، تبلیغات با قیمتهای پایین تر ممکن است در واقع کلیک بر روی اغلب فقط به خاطر اینکه آنها're دقت بهتر و در نتیجه کسب درآمد بیشتر برای گوگل.

به عنوان یک ناشر به شما کمک می کند AdWords ساخت یک بر تاریخچه برای هر آگهی توسط بهبود دید هر حستبلیغ قرار دادن. با قرار دادن AdSense معماران و طراحان در قابل رویت ترین مکان بر روی صفحه شما خواهد شد در نهایت کمک به حستبلیغ شکل که تبلیغات به احتمال زیاد برای دریافت کلیک.

چیز دیگری که شما می توانید انجام دهید این است که افزایش ترافیک به صفحات خود را. مطمئن شوید که تمام لینک های داخلی شما مشغول به کار هستند. ایجاد لینک های داخلی. برجسته کردن محتوای صفحات مختلف در وب سایت خود را.

همچنین, مطمئن شوید که تمام صفحات خود را crawlable با حستبلیغ خزنده. خود را دوباره robots.txt صفحه را به مطمئن شوید که هیچ محتوای صفحات مسدود شده است. مطمئن شوید که به ارائه یک نقشه سایت XML به ابزار وب مستر گوگل.

گاهی اوقات یک تبلیغ صرف خواهد شد و پول زیادی در AdWords که AdSense را به تبلیغات خود را اولویت بالاتر و ترویج آنها را در سراسر کل شبکه ناشر با وجود متنی ربط.

بازدید کننده جمعیت

اگر شما بازدید صفحات خود و برخی متوجه بی ربط تبلیغات, it's اغلب به دلیل حستبلیغ خود را با استفاده از شخصی جمعیتی برای افزایش نمره کیفیت.

برای مثال اگر شما're واقع در لس آنجلس, حستبلیغ, چهره های که تبلیغات برای رستوران در شهرستان خود را بیشتر نمره کیفیت از محتوا مربوط به تبلیغات است.

همچنین حستبلیغ طول می کشد یک نگاه به سابقه جستجوی گوگل. اگر شما've been جستجوی گوگل برای “مسلمان باشگاه” AdSense را در واقع نمایش تبلیغات برای مسلمان باشگاه “در هر حستبلیغ وب سایت بازدید می کنید, از جمله هنگام بازدید خود را.

لحن خوب مخاطبان خود را

اغلب اوقات دلیل که چرا شما're دیدن بسیاری از تبلیغات بی ربط است چرا که مخاطبان خود را بسیار متنوع در منافع خود است. که's معمولا نتیجه از مطالب خود را که بسیار متنوع است. هنگامی که شما در نظر بگیرید که نمره کیفیت یک عامل بزرگ در تعیین که تبلیغات نمایش داده شده در وب سایت شما, شما می توانید بهبود آگهی ربط با تغییر مخاطبان خود را.

برای این کار شما باید تعیین کنید که تبلیغات شما'd خواهم برای دیدن نمایش داده شده در وب سایت خود را. و سپس کشف کردن که مخاطبان بیشتر به احتمال زیاد به کلیک بر روی آن تبلیغات است. پس از آن شما نوشتن مطالب که در جذب مخاطبان که کاملا. مطمئن شوید که تمام مطالب شما منتشر باقی مانده است مستقیما در آن تمرکز.

شما همچنین ممکن است مجبور به طراحی مجدد وب سایت با استفاده از تصاویر مختلف و یا حتی تغییر سبک نوشتن شما.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *