چگونه می توانید یک جستجوی دقیق در گوگل

[ad_1]

در جستجو در گوگل با سئو

بهینه سازی موتور جستجو, همچنین شناخته شده به عنوان جستجوگرها. در حالی که رتبه بندی موتور جستجو مهم است. نمایش در نتایج جستجو است که در آن ترافیک واقعی می آید. بنابراین بسیاری از سایت های است که نشان می دهد در صفحه نتایج است نه لزوما یک صفحه رتبه بندی یک سایت. کاملا برعکس. چرا که به نظر می رسد بر روی صفحه نتیجه مشخص است هدف خود را جستجو عبارت تراکم. یا هدف چگالی کلمه کلیدی. ترفند این است به استفاده از جستجو عبارت یا کلمه کلیدی هدف در زمینه محتوا. بنابراین به شدت قراردادن یک دسته از جستجوی عبارات و کلمات کلیدی مورد نظر با هم دیگر نمی خواهد کار کند. از آنجا که موتورهای جستجو ترجیح می دهند محتوای با کیفیت بالا. به روز بودن یک کپی/چسباندن بازاریاب است.

پیج رنک مهم است به خصوص برای ساختمان شهرت. بسیاری از وبلاگ نویسان تازه وارد هستند کور SEO بخش با ایجاد محتوا. و جستجو برای این هدف مناسب کلید واژه و عبارت جستجو. تراکم و بافت است که اغلب فراموش شده در عجله به ضرب و شتم SEO. بنابراین به نشان می دهد تا در بالا شما باید برای مطابقت با چهار قانون اساسی. کلید واژه و عبارت جستجو و قرار دادن کلمات کلیدی و عبارت جستجو تراکم همراه با کیفیت از مطالب خود را. و در آخر با کیفیت بالا و لینک بازگشت به محتوای مشابه.

چگونه به اهرم کلید واژه و عبارت قرار دادن

گوگل ارائه می دهد بسیار عالی ابزار رایگان. قادر به تحقیقات مربوط به کلمات کلیدی و عبارات به نشان می دهد تا در نتایج جستجو. شما نیاز به یک ابزار به نام “Google Keyword Planner“. که شما می توانید از داخل خود تبلیغات گوگل (که قبلا به عنوان شناخته شده Google Ad-کلمات) حساب. سپس جستجو برای کلمات کلیدی و عبارات جستجو از حداکثر 2 – 3 کلمات کلیدی با هم. خود گوگل نتایج جستجو را نشان می دهد به عنوان “عبارت جستجوی خود را“و در زیر آن “ایده“. شما باید با استفاده از هر دو این گروه از کلمات کلیدی در محتوای خود را. اما همیشه هدف قرار دادن کلمات کلیدی و عبارات با حجم بالا جستجوها و کم حجم رقابت است.

جای کلمه یا عبارت جستجو شما می خواهید وبلاگ خود و یا ارسال به نشان می دهد تا در مرورگر خود را. همچنین اولین کلمه یا عبارت برای پست یا عنوان وبلاگ. که بدان معنی است که اولین کلمه شناسایی سایت شما توسط موتورهای جستجو crawled شده. بنابراین کار خود را می توان در دسته بندی سمت راست. برای رسیدن به مخاطبان علاقه مند. علاوه بر این شما می خواهید به پر محتوای پست با هدف قرار دادن کلمات کلیدی و عبارات جستجو. و سعی کنید به هدف جستجوی عبارت نیز جمله اول هر پاراگراف.

گوگل روند میلیاردها منحصر به فرد جستجوها در روز (حدود 3.5 میلیارد دلار). اما چالش این است که برای استفاده از آن در متن حکم. و در نهایت تمام کلمات کلیدی و گوگل عبارات شما می خواهید به هدف باید در حال حاضر در جمله اول پاراگراف اول.

قرار دادن کلمات کلیدی و پیشنهاد تراکم

هدف کلمات کلیدی و یا عبارت جستجو باید حداقل یک بار در عنوان. اما سعی کنید که شامل هدف قرار دادن کلمات کلیدی و عبارت بیش از دو بار در توضیحات متا. و به عنوان برای پست و یا محتوای صفحه. کلید واژه چگالی کمتر از 0.6%. که تقریبا محاسبه به حدود 6 بار. اما 6 درصد است حداقل مورد نیاز است. پیشنهاد حداکثر این است که حدود 2 – 4 بار که (1.2% – 2.4%) برای بهتر کردن نتایج جستجو. من باید برای اضافه کردن این است که داشتن یک چگالی کلمه کلیدی که بالا نیاز به مقدار زیادی از کار. به نشان می دهد تا در نتایج جستجوی شما همچنین می خواهید به استفاده از کلمات کلیدی مورد نظر و عبارت جستجو به عنوان دسته. اما فراموش نکنید که برای اضافه کردن توضیحات برای تمام برچسب ها استفاده می کنید.

گوگل همچنین به دنبال کلمات کلیدی و عبارات در برخی تگ توضیحات استفاده می شود برای محتوای خاص. در واقع تمام دسته ها و برچسب ها باید کلید واژه غنی توصیف. که یک مزیت بزرگ است. دوباره بازگشت به اصول اولیه SEO. هنر گفتن موتورهای جستجو چه کار شما این است که در مورد. اما آن است که اغلب یک کمی سخت تر از پیش بینی. به دلیل محتوا نیاز به ایجاد شده در طول زمان. به منظور حفظ منحصر به فرد از طریق به رسمیت شناختن. همراه با کلید واژه و عبارت تراکم. نیز وجود دارد که استفاده از گذر واژه ها و زیر عنوان ها که نقش حیاتی. به نشان می دهد تا در بالای گوگل.

منحصر به فرد محتوای با کیفیت و تبدیل

نتایج تا حد زیادی افزایش, با کیفیت منحصر به فرد محتوا. چیزی نیست که در جاهای دیگر در دسترس بر روی اینترنت است. بنابراین گوگل نیز اهرمی برای به دست آوردن دانش مورد نیاز است. برای ایجاد چنین محتوا و به رسمیت شناخته شده به عنوان یک حرفه ای در زمینه خود را. که آن نیز تنها “راز“در مورد ساخت آنلاین پول است. شما باید ارائه بازدید کنندگان خود را دقیقا آنچه آنها دنبال آن هستید. در نتیجه کلمه کلیدی هدفمند و/یا عبارت جستجو باید به شدت دقیق است. شما نیاز به جمع آوری به عنوان بسیاری از دانش به عنوان مورد نیاز است. و پس از آن نوبت که دانش را به یک آنلاین جریان درآمد. به نشان می دهد تا در نتایج جستجو همه پایین می آید به قرار دادن و محتوای با کیفیت.

موقعیت سایت خود را نشان می دهد در صفحه نتیجه جستجو قطعا جذب بازدید کننده است. این که آیا شما سود از کسانی که بازدید کنندگان به طور کامل به شما. و تنها راه شما می توانید انجام دهید این است که با ارائه ارزش. در حالی که همچنین با تمرکز بر برداشت اول. آنچه در آن است که بازدید کنندگان خود را برای اولین بار می بیند که زیر لینک خود را? آیا برداشت اول (ارسال تصویر برجسته) نشان می دهد یک راه حل برای یک مشترک نیاز دارید ؟ آیا این افزایش کنجکاوی می خواهید بیشتر بدانید ؟

نتایج جستجو بهترین کار با محتوای حرفه ای است. و هرگز تغییر نخواهد کرد. اما شما باید یک اقیانوس عظیم اطلاعات برای کشف با جستجو در گوگل. تمام دانش شما احتمالا می تواند نیاز به ارائه مقدار مورد نیاز است.

لینک به سایت های با کیفیت بالا از داخل مطالب خود را

تحقیقات با Google Keyword Planner ابزار. قانون اساسی در حال جستجو بالا حجم کم رقابت است. استفاده از خود را هدف دقیق کلمه و عبارت جستجو با استفاده از کلمه کلیدی برنامه ریز. و جستجو در سایت های مربوطه. اما همچنین اطمینان از دامنه است که پروتکل https را فعال کنید. به دلیل آن به نظر می رسد امن لینک کلیک کنید لذت ببرید اولویت با موتورهای جستجو. به سادگی اجرا کنید یک کلمه کلیدی را بررسی کنید. و پس از آن لینک به سایت ها و یا مقالات عمدتا مربوط به خود را. اما چگونه شما می دانید که در سایت با کیفیت به لینک?

حجم ترافیک برای یک سایت خاص را می توان با ابزار مانند SimilarWeb. و رتبه صفحه را می توان با “روابط عمومی جستجوگر” (Google Page Rank Checker) یا “رتبه صفحه” (بررسی رتبه صفحه Dot Net). در حالی که شما همچنین ممکن است بخواهید برای بررسی در سایت اعتماد کردن رتبه با استفاده از “ScamAdvisor”. به سادگی انجام یک جستجو در گوگل برای این کلمات کلیدی و دسترسی به تمام این ابزار رایگان.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *