که در آن تبلیغات مناسب به بازاریابی مخلوط ؟

[ad_1]

بسیاری از مردم اشتباه در مورد نقش تبلیغات در بازاریابی, بنابراین در اینجا یک روش ساده نمایش از جایی که آن را متناسب با.

در بازاریابی سنتی مدل ما بحث در مورد 4 P

o محصول

o قیمت گذاری

o محل

o ارتقاء

بخش آخر – ارتقاء آنچه منظور ما هنگامی که ما می گویند شما در حال “انجام کار های بازاریابی خود را”. آن ارتباطات خود را و یا خود واقعی فعالیت های بازاریابی است.

اما در ابتدا, اجازه دهید به روشنی در مورد هدف بازاریابی و چرا شما می خواهید برای دریافت در آن خوب است.

“این هدف از بازاریابی و یا آن را بزرگترین وظیفه است که به

متقاعد کردن چشم انداز به دیدار شما آنلاین یا آفلاین بنابراین شما

در حال حاضر می تواند خود را ارائه دهد. به خوبی انجام می شود آنها با تکان دادن خود را

کارت اعتباری و آماده برای خرید پس هیچ نیازی نیست برای فروش.”

در هر زمان و هر کجا که شما در مقابل بازار بالقوه خود را است که شما فرصت بازاریابی – شما در برقراری ارتباط و یا گرفتن پیام خود را در سراسر.

شما می توانید می گویند این آغاز شده به عنوان دور برگشت به عنوان بابل که شهر جارچی تنها روش زایمان! آنها رفت و در اطراف شهر فریاد از مردم برای رفتن به بازار و شما به بازار رفت با کالاهای خود را به “در حال حاضر خود را ارائه دهد”.

با اختراع چاپ و فن آوری های دیگر شما در حال حاضر باید یک smorgasbord از روشهای تحویل یا رسانه ها برای رسیدن به مردم از جمله

o چاپ – روزنامه ها و مجلات و کاتالوگ و خبرنامه ها

o, تلفن, ایمیل, فکس,

o Radio & TV

o اینترنت – از طریق وب سایت و وبلاگ و شبکه های اجتماعی و ایمیل و ویدئو و پادکست های صوتی

o میزبانی teleseminars ها & آموزشی

o موبایل مدیا – موبایلهای بلکبری تلفن همراه و یا تلفن های همراه

o و اجازه می دهد نکنید که در فرد زبان عمومی و شبکه

در حال حاضر آن محدوده می افزاید: سطح از پیچیدگی است. اما انتخاب خوب است و شما لازم نیست که به استفاده از همه این اما آنها به شما در دسترس هستند.

در هر صورت شما می شود صحبت کردن و یا نوشتن. به سادگی محدود کردن آنچه که حس می کند برای شما و کسب و کار و استفاده از نقاط قوت خود را به کار کردن یک برنامه است.

فقط به یاد داشته باشید اصول بازاریابی یکسان باقی می ماند بدون توجه به متوسط بنابراین هدف از بازاریابی خود را هنوز هم همان است. برای متقاعد کردن چشم انداز به دیدار شما آنلاین یا آفلاین بنابراین شما می توانید ارائه خود را ارائه دهد.

تا جایی که تبلیغات مناسب به این ؟

تبلیغات است که به سادگی زیر مجموعه ای از فعالیت های بازاریابی خود را این خرید و فروش تابع هنگامی که شما را به فروش زمین و یا “در حال حاضر خود را ارائه دهد”. این می تواند کلامی یا نوشتاری در تمام رسانه های مشابه شما با استفاده از خود را برای ارتباطات بازاریابی. چه می افزاید: به سردرگمی است که گاهی اوقات شرکت های بزرگ با استفاده از تصویر بر اساس تبلیغات برای آگاهی بنابراین “فروش زمین” آشکار نیست.

اما اصلی هدف از تبلیغات برای فروش.

بنابراین شما ایجاد تبلیغات در یک فرم و یا دیگری و آنها را در مقابل مخاطبان خود را.

کسب و کارهای کوچک نمی تواند به اتلاف پول در تصویر تبلیغاتی طراحی شده است که برای توده ها به ترویج یک نام تجاری شناخته شده. آن را به سادگی طراحی شده برای فروش در حال حاضر.

آنچه من انجام می دهند و توصیه می کنند که بازاریابی مستقیم است که بر اساس یک روابط و با استفاده از ثابت پاسخ مستقیم تکنیک های تبلیغات به جای تبلیغات انبوه.

هدف از تبلیغات پاسخ مستقیم است که برای دریافت یک پاسخ در حال حاضر! که بدان معنی است که این تبلیغات در واقع از چشم انداز به انجام کاری.

این که آیا شما در حال ساخت یک لیست فروش یک محصول یا خدمات یک قرار ملاقات و یا حتی چیزی است که شما در حال دادن دور – شما هنوز هم نیاز به “فروش” آن را به چشم انداز خود را. و از آنها بخواهید به اقدام شما می خواهید آنها را به حرکت آنها را از طریق فرایند خرید و فروش.

در یک کلام تبلیغات زیر مجموعه بازاریابی و پاسخ مستقیم بازاریابی و تبلیغات است که قهرمان برای کسب و کار کوچک.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *