کوچک هستند موتورهای جستجو PPC واقعا ارزش تلاش است ؟

[ad_1]

پاسخ نهایی است “شاید.” هی…Whadya انتظار ؟ من یک وکیل! اما اجازه دهید من توضیح بیشتر است. پاسخ صحیح به هر سوال بازاریابی است “برای تست.” این تنها راهی است که شما واقعا می دانم که پاسخ درست است. اما ما می توانند یاد بگیرند از این نتایج است که دیگران و انطباق آنها را به ما بازاریابی است. وقتی که می آید به PPC (پرداخت برای هر کلیک) موتورهای جستجو شما می دانم که آنها نه همه برابر خلق شده اند. گوگل و اورتور تسلط بر بازار است. کل ترافیک شما را از آنها خواهد کوتوله کل از همه دیگر موتورهای جستجو PPC ترکیب شده است. اما این بدان معنا است که هیچ پول وجود دارد در کمی بچه ها ؟ Au Contraire. (که فانتزی, فرانسوی, راه گفت: “نه.” – و من احتمالا missspelllled آن است. آن بوده است مدت زمان طولانی از زمان دبیرستان من کلاس فرانسه.) قبل از اینکه من به شما برخی از پیشنهادات لطفا متوجه باشید که نتایج خود را در حال رفتن به متفاوت – همیشه. در اینجا مهم ترین نقطه از کل این مقاله: نرخ تبدیل خود را متفاوت خواهد بود از موتور جستجو برای موتور جستجو است. زیادی است. به میزان 300%. شما می توانید یک آگهی در گوگل و دریافت 2% نسبت تبدیل از بازدید کنندگان تبدیل به خریداران. سپس اجرای همان تبلیغات در اورتور و تنها 1% نسبت تبدیل. همیشه…همیشه خود را پیگیری تبلیغات و نتایج. آنها خواهید بود بیش از همه محل از نظر تبدیل. آیا معنی که شما باید متوقف کردن تبلیغات با پایین تر نسبت تبدیل? مطلقا نه…مگر اینکه شما در حال نشان دادن سود. Aha. به یاد داشته باشید مهم نیست که تبدیل درجه متفاوت است به عنوان طولانی به عنوان شما را به یک سود! بیایید فرض کنیم شما ابلهانه هیچ مدیریت بازاریابی در محل پس تنها پول شما تا کنون از یک مشتری در یک زمان فروش است که سود 30 دلار در هر فروش. و شما نیاز به حداقل 15 دلار سود به شما پس از هزینه های. با 1% ضریب تبدیل شما می توانید با پرداخت 15 سنت به ازای هر کلیک و هنوز هم خود را اعداد کار می کنند. شما می توانید کلیک های کمتر از اگر شما پیشنهاد بالاتر اما شما هنوز هم می توانید اعداد را برای شما کار می کنند. البته هر مبارزات انتخاباتی PPC شما راه اندازی و در حال اجرا سودآوری می تواند اساسا قرار دادن بر روی خلبان اتوماتیک. شما لازم نیست که به میکرو-مدیریت کمپین های. فقط اجازه دهید آنها را به خاطر در آوردن خریداران. شما به طور کلی پیدا کردن که کوچکتر موتورهای جستجو PPC باید پایین تر از نرخ تبدیل از دو بزرگ. اما آنها نیز معمولا به طور متوسط پایین تر پیشنهاد داد. فقط مسیر خود را کلیک و فروش بنابراین شما می توانید پیشنهادات خود را به شماره های خود را کار می کنند. حتی اگر خاص کمپین تنها نتایج 1 بیشتر سود فروش هر ماه – که یک فروش است که می تواند نگه دارید آمدن ماه پس از ماه پس از ماه. انجام این کار فقط برای 50 یا 100 کلمه کلیدی و موتور جستجو combos… و شما برخی از پول اضافی نورد در. اگر شما به http://www.ShawnsNews.net/ListPPC_SE.html شما می توانید یک لیست از بیش از 600 موتورهای جستجو PPC و خواندن بررسی از 30 بالا – بیشتر یا کمتر است. شما همچنین پیدا کنید که این لیست اغلب تا حدودی از تاریخ, اما آن را هنوز هم یک منبع خوب. شما در موفقیت شان کیسی

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *