ک در مقابل CPA

[ad_1]

امروزه تکنولوژی بازسازی شده است و خوب است به استفاده از تبلیغات آنلاین برای ساختن آنلاین پول. گوگل انجام شده است از این که بعد از آن تاسیس شد و در حال حاضر آن را به عنوان یک غول از تبلیغات در این جهان است. گوگل با استفاده از smart تکنیک های تبلیغات برای به دست آوردن شماره یک وضعیت در جهان است و هنوز هم به دنبال نوآورانه و جدید تکنیک های تبلیغات برای تولید درآمد بیشتر از آنلاین و برای حفظ آن پيشرو در جهان است. نه تنها گوگل بلکه بسیاری دیگر از ناشران آنلاین را نیز با استفاده از تکنیک های تبلیغات آنلاین برای کسب پول (آنلاین) و هر یک از آنها را تبدیل به میلیونرهای خود ساخته با انجام این کار. بسیاری از ناشران آنلاین با استفاده از ک تبلیغات و نمایشگاه تعدادی از ناشران با استفاده از CPA تبلیغات. هر دو تبلیغات مزایای خود را دارد که مورد بحث در جزئیات.

ک مخفف هزینه هر کلیک. به عنوان نام نشان دهنده آن است که هزینه یک کلیک. این ایده بسیار ساده است, هر زمان که کسی را بر هر گونه بنر یا هر گونه دیگر آگهی سپس تبلیغ به پرداخت مقداری. حستبلیغ گوگل شده است با استفاده از این روش تبلیغات آنلاین برای یک دوره طولانی از زمان. عمده عقب قرعه کشی از این تکنیک این است که این ناشر که در زمینه انتشار آگهی و یا مدیران سایت قادر به کسب مبلغ خوبی از پول با استفاده از ک چرا که آنها فقط می تواند't نیروی بازدید کننده از وب سایت خود را به کلیک بر روی آگهی. قیمت است که بر اساس توافق بین تبلیغ کننده و ناشر بسیار کمتر است و معمولا در چند سنت در هر کلیک کنید. این نشان می دهد که چگونه ارزان CPC است. به طور کلی آمار می گویند که حداقل 50 درصد از بازدید کنندگان وب سایت شما باید بر روی تبلیغ به طوری که شما می توانید یک مقدار عادلانه از سود.

حالا سوال بعدی که مطرح می شود در ذهن شما این است که CPA چیست? بنابراین پاسخ به سوال شما این است که حسابدار می ایستد برای هزینه هر عمل است. به عنوان نام نشان می دهد این هزینه ها که تبلیغ شده است به پرداخت زمانی که هر عمل گرفته شده در تبلیغات است. CPA دوم محبوب ترین روش تبلیغات پس از حستبلیغ. ناشر تبلیغ قادر به دریافت مقدار خوبی از سود با استفاده از روش CPA. CPA بسیار متفاوت از CPC به عنوان حسابدار درآمد وابسته است از اقدامات انجام شده در آگهی. به عبارت دیگر عمل می تواند فروش ساخته شده است. به عنوان مثال وجود یک شرکت است که ارائه می دهد 5% کمیسیون برای ناشر اگر محصول خود را با موفقیت به فروش می رسد. به طوری که هنگامی که فروش بسته از ناشر دریافت خواهد شد 5 ٪ در تمام موارد که به فروش می رسد که با استفاده از ad.

خلاصه ای از کل بحث زیر آورده شده است:

ک تولید درآمد که این آگهی کلیک. از سوی دیگر CPA تولید درآمد که این آگهی کلیک و برخی از عمل مشخص انجام شده است آن را مانند هر آیتم فروخته شده است که با استفاده از ad.

ک تبلیغات نیاز به ترافیک بزرگ آن را سودآور اما در CPA شما don't نیاز به ترافیک شما نیاز به خریداران بالقوه از محصول خود را.

دیدار ما برای بیشتر نکات بازاریابی اینترنتی در http://www.onlineincomejobs.com

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *