گوگل تبلیغات: مدیریت AdWords کمپین

[ad_1]

Google AdWords مدیریت راه های مدیریت گوگل در کمپین های تبلیغاتی. اگر شما می خواهید دید خوب در اینترنت و سپس تبلیغات گوگل راه رفتن است که گوگل بزرگترین سهم از جستجو در اینترنت. برای تبلیغ در گوگل, یکی از نیاز به باز کردن یک حساب AdWords گوگل. این می تواند انجام شود به راحتی زیر یک مجموعه ساده از دستورالعمل حذف. سپس شما نیاز به پیشنهاد در کلمات کلیدی مرتبط/ عبارات کلیدی رفع بودجه به تواند مورد استفاده هر روز پرداخت به ازای هر کلیک آگهی خود را, و شما همه مجموعه ای برای تبلیغ.

این برای تلفن های موبایل بسیار آسان و دقیق دام است که بسیاری از تازه واردان در این زمینه قرار می گیرند. آنها در نهایت هزینه تمام تبلیغات خود پول به سرعت و بدون دستیابی به هیچ نتیجه ملموس قبل از تحقق که آنها را اشتباه رفته است. این چند قدم که یکی باید برای حفاظت در برابر اشتباه خود را AdWords مدیریت:

1. استخدام یک سازمان حرفه ای: این در واقع کار می کند مقرون به صرفه در دراز مدت به دلیل شما برای اثبات تخصص خود را مدیریت AdWords کمپین. این متخصصان خود را تجزیه و تحلیل محصول رقبای خود اهداف خود را از بازاریابی آنلاین شما و بودجه شما و سفارشی کردن مبارزه برای شما. آنها باید مهارت های لازم برای رسیدگی به این کمپین نیز به خوبی تجربه و سابقه دست زدن به مبارزات.

2. دقیق تجزیه و تحلیل کلمه کلیدی: سازمان شما می تواند کمک به شما در انتخاب کلمات کلیدی بهینه و کمک به شما پیشنهاد موثر است. این است که واقعا ضروری برای موفقیت AdWords خود را مدیریت. نظارت منظم از کلمات کلیدی عملکرد و بازسازی به عنوان مورد نیاز نیز بسیار مهم برای موفقیت در مبارزه است.

3. خوب ad: موثر در تبلیغ بسیار مهم است بیش از حد. به یاد داشته باشید که AdWords کمپین می تواند شما را به یک موقعیت عالی برای آگهی خود را, اما کپی و بصری جذاب می باید به اندازه کافی برای اطمینان حاصل شود که بازدید کننده مجبور است به کلیک بر روی آگهی.

4. صفحه فرود: این است که گاهی اوقات نادیده گرفته اما بسیار از جنبه های حیاتی از تبلیغات گوگل. آگهی خود را نمی تواند وعده یک چیز و گرفتن بازدید کننده به یک صفحه فرود است که هر دو به نظر می رسد کاملا در تقابل با آگهی یا خیلی بی مزه که بازدید کننده بلافاصله حرکت می کند. پس از همه, این نمایشگاه محصول/خدمات خود را که شما برنامه ریزی برای بازار است. در نتیجه, خوبی, فرود, صفحه کلید تبدیل منجر واجد شرایط است.

ما را دیده اند که خوب گوگل AdWords کمپین مدیریت باید ترکیب همه عناصر فوق برای موفقیت است. خوب AdWords کمپین باید تحویل شما آنلاین خوب دید خوب ROI خود را صرف تبلیغات و خوب منجر شود تبدیل. موفق گوگل ابزار تبلیغاتی آنها نیز باید انجام مداوم کلید واژه ها تست, تبلیغ, تست, نظارت بر بودجه و به نوبه خود مبارزات انتخاباتی نظارت به اطمینان حاصل شود که مدیریت AdWords کمپین باقی می ماند متمرکز و ارائه نتایج مورد نظر.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *