گوگل AdWords کمپین نکات مدیریت

[ad_1]

گوگل در حال ساخت تعداد زیادی از تغییرات در AdWords و در همان زمان ساخت آن رقابتی برای تبلیغ به مبارزه برای نقطه بالا. همانطور که همه ما می دانیم آن است که خود را مانند تبلیغات سنتی که در آن اگر شما پرداخت بیشتر و یا بالاترین, شما مطمئن شوید که برای دریافت بالاترین قرار گرفتن در معرض. لغات کاملا یک بازی متفاوت و نگه می دارد کاربران رضایت در بالاترین سطح و نه تبلیغ ،

به عنوان یک تبلیغ یا کمپین AdWords مدیر بسیار مهم است به فکر کردن در مورد خوب حساب AdWords ساختار برای رسیدن به تبلیغات خود را هدف. به یاد داشته باشید بد حساب ساختار می تواند منجر به غیر سود آور مبارزات انتخاباتی و زباله های تبلیغاتی خود را پول است.

خوب حساب AdWords ساختار متشکل از خوب فکر تبلیغ, گروه معماری و خوب انتخاب کلمات کلیدی و منحصر به فرد و فریبنده آگهی کپی کنید. شما واقعا نیاز به فکر می کنم در مورد محصول و یا خدمات است که شما در حال ارائه از بازدید کنندگان خود را’ نقطه نظر و سپس آمد تا با برخی از محکم مضمون آگهی های گروه تم با کلمات کلیدی مرتبط. همیشه استفاده از پیشبرد کلید واژه مطابق با گزینه های مانند دقیق عبارت گسترده modifier برای محدود کردن ناخواسته برداشت که به نوبه خود منجر به خوب CTR و پایین CPCs. ربط از کلمه کلیدی به صفحه فرود و کپی آگهی بسیار مهم است برای یک کیفیت خوب نمره.

آگهی کپی دوباره بخش بسیار مهمی از مبارزات انتخاباتی خود را AdWords ساختار. این عمل به عنوان یک پل بین بازدید کنندگان خود را و صفحه فرود. بنابراین اگر شما یک تبلیغ خوب کپی که باید شامل خود محصول مزایای امکانات برای جلب بازدید کننده به روی آن کلیک کنید و صفحه خود را فرود باید تحقق تمام الزامات مورد نیاز که آگهی خود را کپی متحده است. این کمک می کند تا به نگه داشتن بازدید کنندگان خود را خوشحال و همچنین کمک می کند تا خود را برای تکمیل هدف های مورد نیاز عمل با موفقیت انجام شد.

جدا از خوب آگهی گروه معماری کلید واژه انتخاب فریبنده کپی آگهی شما نیز باید با توجه به صفحه فرود خود را. چرا که در پایان این است که در آن شما در حال رفتن به زمین بازدید کنندگان خود را, بنابراین شما واقعا می خواهید مطمئن شوید که صفحه فرود خود را به علامت و واقعا در خدمت هدف از بازدید کنندگان. برای مثال اگر شما در حال صحبت کردن در مورد هر گونه تخفیف و یا ارتقاء رایگان در کپی آگهی خود را, مطمئن شوید که شما در حال بدست گرفتن بازدید کنندگان خود را به صفحه فرود که مذاکرات در مورد همان.

گوگل AdWords کمپین ساختار بسیار مهم است بخشی از هر AdWords کمپین و نقش حیاتی در موفقیت AdWords کمپین.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *