یک راهنمای شناخت آگهی ترافیک مسدود شده در تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

[ad_1]

Ad Blocker نرم افزار doesn't در مورد مراقبت از خود و شرایط و یا چقدر سخت شما کار می کنند برای ایجاد محتوای خود را. در روند مسدود کردن تبلیغات خود آن را توسط Google Analytics خود را ردیابی و آن را برگ شما را حدس زدن.

  • من تبلیغات بارگذاری به درستی ؟
  • من ads عملکرد ضعیفی?
  • چگونه بسیاری از بازدید کنندگان من در واقع هرگز آنها را ببینید ؟
  • که's مسدود کردن تبلیغات ؟

فقط به چیزهای روشن ما'll آن را دوباره می گویند ما're قصد ندارم به شما بگویم که چگونه به انجام هر کاری غیر قانونی است. در واقع ما're فقط رفتن به استفاده از کد های هوشمند استراتژی است. آن's یکی که به ما می دهد یک راه برای تشخیص زمانی که مسدود کننده های آگهی استفاده می شود. اجازه دهید's بپرسید آقای دویل چرا که's مهم:

“این یک اشتباه سرمایه تئوریزه قبل از یک دیتا” – آرتور کانن دویل

Uncloaking Ad Blocker داده

مسدود کننده های آگهی قطعا نه به عنوان نامرئی به عنوان آنها ممکن است می خواهم به فکر می کنم. البته که's واقعا هدف اصلی خود را به هر حال. ما'خواهید بگویید شما گام به گام چگونه برای کپی کردن و چسباندن یک قطعه کوچک از کد جاوا اسکریپت برای درک بهتر آگهی خود را در مسدود کردن ترافیک.

ما're رفتن به شما دقیق پیکربندی دستورالعمل. ما'll نیز توضیح دهید که چگونه به درک جدید خود را در گوگل تجزیه و تحلیل ترافیک داده ها. پس چه's نتیجه نهایی ؟

  • You'دانیم چند درصد از بازدید کنندگان خود را با استفاده از مسدود کننده های آگهی
  • You'قادر خواهید بود برای تعیین تاثیر آن بر آگهی خود را درآمد

آن's نوع یک معامله بزرگ است. آگهی مسدود کردن هزینه ناشران حدود 22 میلیارد دلار در سال 2015 است. استفاده از رشد 41% در سراسر جهان در سال گذشته است. Gulp.

اولین چیزهایی که اول خود را پیش نیازها

برای استفاده از این استراتژی سایت خود باید هر دو گوگل آنالیز و گوگل حستبلیغ نصب شده است.

ما با استفاده از این به عنوان عناصر کلیدی از تشخیص هک که توسط راه این است که با حسن نیت ارائه میدهد از همکاران در وب مستر جهان است. آنها تشخیص زمانی که حستبلیغ است که't در حال اجرا به عنوان انتظار می رود که نشان می دهد که یک ad blocker در محل است. به طوری که به معنی تبلیغات از هر شبکه به احتمال زیاد مسدود شدن بیش از حد. تمام تبلیغات خود را از بین رفته اند … فقط می خواهم که.

اطلاعات شما – برای اهداف ما استراتژی ما're نادیده گرفتن کاربران که در حال غیر فعال کردن جاوا اسکریپت به طور کامل. این یک بخش بسیار کوچکی از ترافیک خود را. و آنها بسیار سخت است برای پیگیری. آنها بسیار بسیار مهمتر از / کاربران با تجربه که مایل به پذیرش یک تخریب ارائه در سراسر وب.

در اینجا's TL; DR

شما نیاز به این کد آماده جاوا اسکریپت:

اگر شما می خواهید برای ردیابی تنها “تبلیغات مسدود” رویدادها شما می توانید با استفاده از این نسخه اصلاح شده:

در حال حاضر که شما've جا به جا فوق let's بیش از رفتن به گوگل آنالیز و دریافت پایین به کسب و کار:

  1. ایجاد یک بخش سفارشی
  2. ایجاد بخش جدید برای “آگهی های مسدود شده”
  3. پیکربندی بخش جدید برای گرفتن اطلاعات برای این رویداد ایجاد شده در فوق در جاوا اسکریپت.
  4. تکرار برای “تبلیغات مسدود شده”
  5. اعتبار اضافی: ایجاد یک سفارشی ابعاد

چگونه به نصب ad blocker کد رهگیری

اگر شما've نصب قطعه از کد را در سایت خود را قبل از شما're خوب به آن بروید. اگر نه ما واقعا توصیه شما اضافه کردن یک برچسب سیستم مدیریت مانند Google Tag Manager. در غیر این صورت لطفا تماس بگیرید محله دوستانه شما وب سایت توسعه دهنده وب برای سریع کد به روز رسانی.

چسباندن تکه کد فقط قبل از پایان برچسب قالب سایت خود را. آن نیاز به نشان می دهد تا در هر صفحه. که's همه شما نیاز به کد بخش نصب و راه اندازی.

توجه: این هک به کار خود را تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل باید جهانی تجزیه و تحلیل ترافیک و یا نسخه حاوی “analytics.js.”

چه کد جاوا اسکریپت انجام دهید ؟

این است که't a آموزش برنامه نویسی بنابراین ما برنده't شما با مته سوراخ به مرگ با هر پیچیدگی تکنیکی تر از مورد نیاز است. آن's فقط کمی واقعا هوشمند جاوا اسکریپت. در اینجا چیزی است که اتفاق می افتد گام به گام:

  1. صبر کنید تا صفحه بارگیری و سپس بررسی کنید که آیا تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل با موفقیت لود می شود.
  2. اگر GA لود جاوا اسکریپت, سپس این کار پس از بررسی برای دیدن اگر خود را حستبلیغ گوگل لود بیش از حد.
  3. ارسال برخی اطلاعات به حساب Google Analytics خود را به نشان می دهد که آیا ad مسدود شده بود یا نه.

اگر صفحات خود را بارگذاری و خود را تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل در حال انجام است آنچه در آن's قرار است به انجام, شما خود را چک کنید حستبلیغ.

و اگر حستبلیغ کند't بار ؟ پس ما می توانیم استنباط منطقی است که آن را مانع از بارگذاری توسط ad blocker. گران!

که's آن است. برخی از نرم و صاف کردن کد با استفاده از منطق هوشمند به بخش کاربران که در حال مسدود کردن آگهی و کسانی که نمی. سپس آن را می فرستد این اطلاعات به تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل خود را برای بررسی.

یک خط از کد می گوید گوگل آنالیز برای ذخیره یک رویداد برای ما. این رویداد به ما می گوید که آیا ما شناسایی ad مسدود شده یا نه. که's آن است.

نیز وجود دارد ویژگی های اضافی برای کاربران حرفه ای اما که's برای مقاله دیگری است .

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *