یک راهنمای مختصر برای جستجوگرها بازاریابی

[ad_1]

با استفاده از SEO یکی از بهترین راه برای مطمئن شوید که وب سایت شما در نتایج موتورهای جستجو چرا که اگر کسی به دنبال یک سایت مثل مال شما می خواهید را به مطمئن شوید که آنها آن را پیدا کنید.

اما این هیچ خوب رسوندند تا در نتایج موتورهای جستجو اگر شما ذکر شده در 100 صفحه و یا حتی بدتر از 500 صفحه از آنجا که هیچ کس به نظر می رسد در این صفحات.

در اکثر مردم تنها در نگاه اول 2 یا 3 صفحه.

پس چگونه شما می توانید مطمئن شوید که صفحات وب خود را به نوبه خود در این چند صفحه اول نتایج ؟

این امر می تواند آسان به فکر می کنم که شما نیاز به پیدا کردن محبوب ترین کلمات کلیدی را با کمترین مقدار از جستجو در هر ماه.

اشتباه است.

انجام می دهند که آن را تقریبا غیر ممکن است برای شما را به موفقیت به دلیل وجود دارد در حال حاضر هزاران نفر از دیگر بازاریابان با استفاده از آنها و از آنجا که صفحات وب خود شده اند تا بیش از مال آنها در حال حاضر تولید مقدار زیادی از ترافیک و بنابراین محبوبیت خود را در حال حاضر m محبت آنها را به نتایج بالا نقاط.

بنابراین اگر شما می خواهید برای دریافت صفحات وب خود را به نمایش در صفحات اول نتایج جستجو در زمان در اینجا چیزی است که شما نیاز به انجام است.

پیدا کردن کلمات کلیدی دم بلند. اینها کلماتی هستند که بیشتر خاص به آنچه که شما در حال فروش است و معمولا یک عبارت از 3 یا 4 کلمه است. برای مثال اگر شما در حال تلاش برای فروش یک مبل وجود خواهد داشت مقدار زیادی از رقابت برای آن کلمه. بنابراین به جای شما می تواند با استفاده از یک عبارت دقیق تر مانند “ملکه ان عتیقه مبل.” در حالی که چنین تعبیر دقیق عملکرد شما خواهد شد کمتر جستجوهای آنها بیشتر خواهد بود هدف خاص و مناسب برای افرادی که احتمالا بیشتر احتمال دارد به خرید.

هدف متوسط تا کوچک رقابت است. علاوه بر استفاده از کلمات کلیدی دم بلند نیز به دنبال عباراتی است که باید کم و یا حتی بدون رقابت است. این کمک خواهد کرد تا مطمئن شوید که صفحه وب خود را تبدیل و یا در نزدیکی بالای نتایج موتورهای جستجو. برای مثال اگر تنها 8 وجود دارد دیگر بازاریابان خود را با استفاده از عبارت و موتورهای جستجو 10 نتایج نشان می دهد در هر صفحه و سپس صفحه خود را باید در صفحه اول نتایج.

ببینید چه کلمات کلیدی رقابت خود را با استفاده از. این همیشه یک ایده خوب برای بررسی رقابت برای دیدن آنچه که دیگر کلمات کلیدی آنها استفاده و محتوای آنها با استفاده از برای جذب مشتریان بیشتر است.

برای کمک به شما در پیدا کردن کلمات کلیدی شما می توانید با استفاده از گوگل رایگان Keyword Planner که شما می توانید با رفتن به گوگل صفحه اصلی و کلیک بر روی “تبلیغات است.” که شما را به باز کردن یک حساب AdWords به طوری که شما می توانید با استفاده از کلمه کلیدی خود نرم افزار.

و اگر چه شما نمی توانید بسیاری از بازدید کنندگان به سایت خود را با استفاده از کلمات کلیدی دم بلند آن نیست بهتر است در صفحه اول در مقابل چند چشم انداز بسیار هدفمند و سپس به پایان رسید تا در 100 صفحه از وب عمومی خوانندگان که هرگز دیدن لینک وب سایت خود را به هر حال ؟

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *