یک مقدمه کوتاه در Facebook هدف قرار دادن آگهی

[ad_1]

ما're برای رفتن به هدف قرار دادن عمق در مدت کوتاهی اما آن's اتصالات برای توضیح آن به طور گسترده در اینجا که در آن ما're بحث در مورد مزایای استفاده از Facebook. این شبکه اجتماعی قادر به کمک به تبلیغ کنندگان با مته سوراخ کردن عمیقا به آن کاربر پایه و هدف تبلیغات سمت بسیار انواع خاصی از مردم است. پس از آن سایت های شبکه های اجتماعی اولین و مهمترین آن را حس می کند که Facebook را دارای این توانایی است.

بر خلاف گوگل که تنها متکی کلید واژه مطابق Facebook می تواند کمک به تبلیغ رسیدن به مردم بر اساس سن, موقعیت جغرافیایی, منافع, سرگرمی, سن, و غیره. علاقه مبتنی بر هدف می تواند به خصوص مفید برای تبلیغ با متمایز محصولات و یا خدمات است که به't درخواست تجدید نظر به مخاطبان عام.

یکی از بزرگترین مزایای Facebook's هدف قرار دادن آن است بالقوه توانایی نه تنها برای به دست آوردن نتایج, اما همچنین برای صرفه جویی در پول برای تبلیغ است. هدف قرار دادن توانایی در Facebook آنقدر دقیق است که “تلف” کلیک نیست به طور کلی یک نگرانی است. واقعیت این است که اگر تبلیغ را نشان می دهد تا بر روی یک کاربر's پیشرفت از طریق سایت Facebook به دلیل بسیار خوبی برای این باور است که فرد را علاقه به محصول یا خدمات ارائه شده.

در حالی که هدف قرار دادن این نسخهها کار خوبی برای Facebook, تبلیغ آن نیز صحبت می کند به Facebook's تمایل به ایجاد تجربه کاربری بهتر. آن را واقعا تلاش برای فقط نمایش تبلیغات به کاربران آن است که آن دسته از کاربران به احتمال زیاد به لذت بردن از دیدن و یا یادگیری بیشتر در مورد. بلند و کوتاه از آن است که Facebook's هدف قرار دادن روش استثنایی برای کاربران و آنها're فوق العاده برای تبلیغ که جدی در مورد zeroing در برخی از جمعیت.

تبلیغات مبتنی بر علاقه هدف قرار دادن

منافع یکی از بهترین (و ساده ترین) Facebook ads هدف قرار دادن گزینه ها به آنها اجازه می دهد شما را به هدف قرار دادن مردم به طور خاص علاقه مند به یک موضوع مربوط به محصول خود را. برای مثال, شما می توانید هدف قرار دادن افراد علاقه مند به رقبای خود و یا خود را گسترده تر بخش بازار و یا مجلات و وبلاگ ها پوشش خود را در بازار.

به هدف بر اساس منافع شما هم می توانید فهرست منو با صدها منافع و یا به سادگی نوع در یک مورد علاقه به طوری که Facebook را به شما پیشنهاد سایر موضوعات مرتبط.

این منافع بر اساس Facebook کاربران' را دوست دارد و منافع و برنامه های آنها با استفاده از صفحات آنها've را دوست داشت و بیشتر. اضافه کردن بیش از یک علاقه را هدف مردم با حداقل یکی از آنها به طوری که شما'll خود را رسیدن به وسیع تر است.

رفتار مبتنی بر هدف قرار دادن آگهی

بر خلاف دقیق منافع رفتارهای اجازه می دهد تا شما را به هدف قرار دادن مردم با خرید تاریخچه, وقایع, آنها مانند, شخصی, سالگرد, و غیره. این اطلاعات جمع آوری شده توسط Facebook تجزیه و تحلیل بسیاری از عوامل و همچنین با استفاده از داده های خارجی مجموعه.

آنها همیشه مفید نیست اما زمانی که آنها کار می کنند ، به عنوان مثال شما می توانید هدف قرار دادن مردم در حال حاضر در حال سفر و یا برنامه ریزی سفر بعدی خود … بی بها اگر شما're در هتل, سفر, و یا رویداد رزرو بازار است. آنها را بررسی کنید و شما'خواهید دید که آنها باید کار برای کسب و کار شما.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *