11 انتقادی اینترنت تصویری ویژگی های بهینه سازی

[ad_1]

اینترنت بازاریابی ویدئو جدید و بسیار موثر و کم هزینه بهینه سازی موتور جستجو (SEO) استراتژی برای نشان دادن محصولات و خدمات خود را به مشتریان بالقوه است.

برای شما فیلم ها برای رسیدن به موقعیت بالا در موتورهای جستجو شما نیاز به بهینه سازی از شروع تولید فیلم خود را و شما می توانید با استفاده از این 11 انتقادی اینترنت تصویری بهینه سازی امکانات برای اطمینان از ویدئو های خود را بالا موتور جستجو موقعیت در این زمینه است.

اگر شما می خواهید فیلم های خود را برای رسیدن به موقعیت های بالا در گوگل, YouTube, Yahoo, MSN و دیگر موتورهای جستجو این است آنچه شما می توانید انجام دهید:

  1. محتوای ویدئویی – پس از محتوا است که هنوز پادشاه محتوای فوتی و فوری است که در آن همه بهینه سازی شروع می شود.

  2. تصویری اسکریپت – با گوگل صوتی جدید نمایه سازی تکنولوژی (GAUDI) تصویری بهینه سازی در حال حاضر برای شروع با اسکریپت تصویری ساخت مطمئن شوید که کلمات کلیدی مورد هدف و معنایی کلمات مرتبط هستند در اسکریپت نمایه گذاری می کنید به سرعت و به درستی توسط گوگل است.

  3. فرمت – فرمت های ویدیویی در حال تحول است و از یک استاندارد 1-2 دقیقه فرمت. کوتاه و دیگر فرمت های شروع به خود را در جایی که مناسب با داستان خوب گفتن مهارت تبدیل شدن به حتی بیشتر مهم است.

  4. تماس به عمل – تصویری بینندگان در حال حاضر انتظار جذاب call-برای-اقدامات تقریبا مانند یک پاداش ارزش علاقه خود را. زیادی می توان گرفت از این واقعیت است که تبلیغات انجام این کار به خوبی بر روی اینترنت.

  5. کلمات کلیدی و رقابت – حرفه ای تبلیغات تصویری استفاده از معنایی مرتبط با کلمه کلیدی / رقابت تحقیقات در عمق و تبلیغ نیاز به کاملا مطمئن شوید که آنها با استفاده از کلمات کلیدی برای بهینه سازی فیلم های خود را دریافت کنید به اندازه کافی جستجو و کلیک کنید throughs لذت بردن از یک کنترل سطح رقابت plus – مهمتر از همه – تبدیل بازدید کننده به خوبی به مشتریان.

    ساده بهینه سازی است که با استفاده از کلمات کلیدی خود را در فایل تصویری.

    کلمات کلیدی مرتبط باید همیشه جذب مشتریان بالقوه است که به احتمال زیاد به خرید و نه به دنبال اطلاعات. وب سایت های که نمی بهینه سازی به درستی ممکن است تعداد بازدید از مرورگرها که به دنبال اطلاعات اما احتمالا نمی خواهد خرید. این یک تمایز محوری برای رسیدن به بالاتر از نرخ تبدیل.این ویدئوها (و سایت) نباید بیش از حد متمرکز بر هدفمند شرایط کلمه از گوگل در حال حاضر می داند کلید واژه روابط بیشتر و بیشتر در هنگام پردازش جستجوها. این بهبود رتبه بندی صفحات مرتبط با کلمه کلیدی عبارات حتی اگر این صفحات در حال تمرکز بر روی هدف بلند مدت. صفحات هستند که بیش از حد متمرکز در یک عبارت تمایل به رتبه های بدتر (گاهی اوقات حتی در حال فیلتر کردن). صفحات هستند که با تمرکز بر net گسترده تر از کلمات کلیدی مرتبط تمایل به ثبات بیشتر برای رتبه بندی هسته های کلیدی و رتبه بندی برای net گسترده تر از کلمات کلیدی (این کتاب).

  6. لینک ویدیو – تبلیغات تصویری را نشان می دهد ثبات بالا لیست طبیعی با تعداد زیادی از لینک های ورودی از وب سایت رتبه بندی بالا. این لینک می تواند به دست آمده از طریق متعارف مبارزات ساختمان پیوند نظرات وبلاگ و فیس بوک.

  7. متا برچسب ها – تگ عنوان است که هنوز هم یکی از مهم ترین دسته یک ویدیو (یا سایت) می توانید نشان می دهد موتورهای جستجو است. کلمات کلیدی مورد نظر در حال استفاده در یک ترتیب نزولی به ترتیب از سمت چپ در عنوان و توضیحات و کلمات کلیدی در برچسب.

  8. به اشتراک گذاری – تصو ر نهان نگار ویدئوها نیاز به اشتراک-توانند با قراردادن کد زیر در تصویری سایت های به اشتراک گذاری ایمیل-قادر و اجازه می دهد برای توزیع از طریق آر اس اس. ویدئوها باید آپلود فیلم بالا در سایت های به اشتراک گذاری.

  9. تبدیل – کلید موفقیت در این کار به سرعت در حال رشد بازار است که در یک ویدئو در وب سایت و یا آپلود بر روی اینترنت یافت می شود بلافاصله هنگامی که یک مشتری بالقوه جستجوهای آنلاین و در مرحله دوم اثر تصویری به نوبه خود است که بیننده را به یک هدف منجر برای کسب و کار شما و سپس به واقعی خرید مشتری.

  10. آهنگقادر ویدئوها تبلیغات بر روی فهرست آنلاین سایت می تواند و باید تعاملی و آهنگ-قادر. آن مهم است برای شما تا ببینید که چگونه بسیاری از مشتریان جدید در حال جریان در به عنوان یک نتیجه مستقیم از ویدئو های خود را تبلیغات انتخاباتی است.

  11. پخش ویدئو: برتر تعاملی تصویری بازیکنان تبدیل منفعل تبلیغات تصویری به
    فعال درآمد-تولید منجر اجازه می دهد مشتریان بالقوه را به ارتباط برقرار کردن با ویدئوها و برای اتصال به طور مستقیم با شما از طریق تلفن و اس ام اس, فکس, ایمیل, رفتن به وب سایت خود را صرفه جویی در فیلم به عنوان یک سند تماس و یا نشانه.
    تصویری بینندگان باید قادر به دسترسی به تمام ویژگی های تعاملی و بیننده باید به راحتی قادر به بازگشت به ویدئو در هر زمان.

استفاده از تکنیک های فوق اطمینان خواهد داد که فیلم خود را پیدا کنید در موتورهای جستجو است که بازدید کنندگان سایت خود را پیدا کنید از طریق فیلم های خود را و اجازه می دهد تا شما را به ضربه بزنید به رشد انفجاری از ویدیو های آنلاین بازاریابی است.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *