2018 Facebook تغییرات قرار دادن جامعه اول

[ad_1]

کم پایین Facebook آخرین تغییرات و چگونه آنها را تحت تاثیر قرار کسب و کار

بدون شک در Facebook به طور چشمگیری تغییر کرده چگونه کسب و کار آنلاین به بازار عرضه شده. با بیش از 2 میلیارد کاربران Facebook ارائه می دهد قرار گرفتن در معرض یک نیروگاه از مشتریان بالقوه است.

به همین دلیل زمانی که مارک زوکربرگ اعلام کرد برخی از تغییرات بزرگ در ماه ژانویه را به خود جلب کرد بسیاری از نگرانی های صاحبان کسب و کار در چه پست های خود را باید کاهش دید در خود پیرو newsfeed.

در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن و انجام این تغییرات:

تمرکز تغییرات جدید است که در واقع بسیار جامع. Facebook همه چیز در مورد ایجاد جامعه است. این تغییرات در حال تلاش برای کمک به کاربران برای پیدا کردن مطالب مرتبط و معنی دار تر تعاملات اجتماعی.

در یک کلام این بدان معناست که مردم می خواهید برای دیدن اطلاعات از خانواده و دوستان خود. آنها نمی خواهند به زحمت و با پست های بی ربط از کسب و کارهای تجاری و رسانه ای.

پس چگونه شما مقابله با Facebook الگوریتم تغییرات به عنوان یک کسب و کار ؟

کیفیت

اول از همه, شما نیاز به تمرکز بر روی کیفیت در مقابل کمیت محتوا. ارتباط طول می کشد در یک معنای کاملا جدید در حال حاضر. نگاهی به زمان برای ایجاد واقعا آبدار نوشته های مخاطبان خود را نمی تواند مقاومت در برابر.

تمرکز بر روی آنچه که ایده آل خود را در بازار هدف می خواهد برای دریافت از شما. می شود آنها را سرگرم ؟ تحصیل کرده? الهام گرفته است ؟ ترک همه چیز و تنها تمرکز بر این سه چیز است.

نامزدی

نامزدی همه چیز است. با هر پست هدف شما این است به هم بزنید تا یک مکالمه است. درخواست برای نظرات. آنها را برای به اشتراک گذاشتن مشاوره و داستان.

در حال حاضر بیش از هر زمان شما نیاز به توسعه یک قبیله از مردم که عشق را به متصل می شود و نمی توانید صبر کنید به تعامل با شما. امکان استفاده از Facebook زنده بودن داغترین روند در حال حاضر که به طور معمول تولید مقدار زیادی از تعامل.

صحت

سعی نکنید نوشته های روی حیله و تزویر است که مردم را به نظر و به اشتراک گذاری در یک پست. با استفاده از تاکتیک های مانند clickbait و sensationalized خبر جعلی یا به معنای دیگر به تلاش و ترفند و الگوریتم ها یکی از دلایل که چرا این تغییرات رخ داده است.

علاوه بر این تعامل طعمه تاکتیک می تواند شما را در دردسر. از Facebook الگوریتم می تواند تشخیص چنین تاکتیک هایی است که سعی در اجبار مردم به شرکت.

به جای آن که قصد به اشتراک گذاری محتوای خوب از قلب خود را. صادق و روراست باشید. پست های خود را به طوری شگفت انگیز است که مردم به طور طبیعی می خواهید برای به اشتراک گذاشتن آنها.

موسیقی

Facebook و گروه موسیقی جهانی یک قرارداد امضا شده اجازه می دهد تا به کاربران برای آپلود آهنگ در فیلم ها. این بدان معنی است که کاربران هم اکنون می توانید به اشتراک گذاری ویدئوها حاوی موسیقی از UMG هنرمندان بدون داشتن ویدئوها حذف به دلیل نقض کپی رایت به عنوان آنها در گذشته بوده است.

بنابراین در حال حاضر شما می توانید ما باز کردن خلاقیت اتصال و نوآوری از طریق موسیقی به عنوان شما ساخت خود را در رسانه های اجتماعی جامعه است.

به عبارت دیگر سنگ را با peeps! در حال حاضر شما می توانید بدون نقض کپی رایت توسط انتخاب آهنگ توسط گروه موسیقی جهانی هنرمندان.

در پایان به افرادی که به کمک, سرگرم, اطلاع رسانی و خدمت به جوامع خود را برنده خواهد شد. بنابراین متوقف کردن نگرانی در مورد بازاریابی و تمرکز بر خدمت طرفداران و پیروان خود را.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *