3 راه برای دریافت ترافیک بیشتر به فروشگاه آنلاین خود را

[ad_1]

مقدمه ای بر بازاریابی خود را فروشگاه آنلاین

مهم نیست که چقدر فوق العاده محصولات خود را در حال پیدا کردن راه هایی برای تشویق مصرف کنندگان به خرید از فروشگاه آنلاین خود را می تواند یک چالش.

با رقابت بسیار وجود دارد – به خصوص اگر شما در حال رقابت در برابر یک خرده فروش – بدان معنی است که شما همیشه باید با تمرکز بر راه برای دریافت ترافیک بیشتر به فروشگاه آنلاین خود را.

در اینجا 3 راه به رشد فروشگاه آنلاین خود را:

1. ایجاد محتوای فوتی و فوری

انتشار محتوا است که با ارزش برای مصرف کنندگان خود را است راه ایده آل برای جذب افراد به وب سایت شما. مشتریان بالقوه هستند و تمایل بیشتری به خرید از یک خرده فروش است که نوشته های واقعی وبلاگ نظرات و مقالات.

یک مطالعه انجام شده توسط گارتنر پیشرو در تحقیق و مشاوره شرکت نشان داد که 84 درصد از millennials استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر را به یک تصمیم گیری خرید.

به علاوه اگر شما خود را ارائه خوانندگان با مطالب تازه, آنها به احتمال زیاد به بازگشت به وب سایت خود را و به طور بالقوه به خرید از شما بیش از یک بار.

2. تمرکز بر SEO

در هنگام ایجاد محتوای آلی خوانندگان خود را لذت بردن از آن را ضروری برای حفظ جستجوگرها در ذهن اگر شما می خواهید به رشد فروشگاه آنلاین خود را. ترافیک آلی به معنی بازدید کنندگان پیدا کردن وب سایت خود را در یک راه است که نمی, شما نیاز به پرداخت برای ترافیک که به شما در پیدا کردن.

برای مثال اگر شما یک کتاب نوشته شده است در ارتباط با مشاوره شما می خواهید برای ترویج, شما می توانید ایجاد مقالات شامل کلمات کلیدی مانند “نکات رابطه” و “مشاوره عشق.”

شما همچنین نیاز به گسترش مبارزات انتخاباتی در جستجوگرها شما به:

• شامل کلمات کلیدی شرح در تصاویر محصول

• ایجاد یک نقشه سایت و ارسال آن به موتورهای جستجو

• نوشتن عنوان صفحه و توصیف متا

شما باید برای انجام تحقیقات کلمه کلیدی خود را برای اولین بار و با این حال کار بر روی هدف قرار دادن کلمات کلیدی با رقابت کم است که هنوز هم به اندازه کافی ترافیک خود را از تلاش های ارزشمند است. این است که در آن یک کارشناس جستجوگرها واقعا می تواند در مفید آمده است.

3. استفاده از گوگل AdWords

گوگل AdWords پرداخت برای هر کلیک تبلیغات برنامه است که واقعا می تواند کمک به شما در ایجاد ترافیک و آگهی.

هزینه در هر کلیک کنید متفاوت است اما حتی یک کارآفرین با بودجه محدود می توانید استطاعت به پرداخت برای حداقل یک مبارزه است.

برای برداشت کمپین شما فقط باید برای تبلیغ پرداخت زمانی که کسی کلیک بر روی آگهی, تماس, کسب و کار خود و یا نمایش ویدئو های خود را به طوری که آن را مقرون به صرفه راه برای دریافت ترافیک بیشتر.

وجود دارد چند راه برای استفاده از گوگل AdWords:

• نشان می دهد تا در نتایج جستجوی گوگل

• ترویج تبلیغات بنر در Gmail و یا وب سایت

• ایجاد یک ویدیو تبلیغ برای یوتیوب هدف قرار دادن مخاطبان خود را بر اساس معیارهای خاص

شما باید به اندازه کافی ماهر برای مدیریت مبارزات انتخاباتی خود را اندازه گیری نتایج و ایجاد تغییرات و یا دیگری آن را نمی خواهد به شما کمک کند رشد فروشگاه آنلاین خود را و می تواند در نهایت بسیار پر هزینه است. اگر شما مطمئن نیستید که به دنبال یک حرفه ای است که می تواند به شما کمک کند رشد فروشگاه آنلاین خود را از طریق ترافیک پرداخت.

مانند بسیاری از استراتژی های بازاریابی برای گرفتن ترافیک به فروشگاه آنلاین خود را طول می کشد و تلاش مستمر. رقبای خود را به احتمال زیاد با تمرکز بر تکنیک های مشابه شما هستند بنابراین ماندن بگیرید پیش از بازی با اندازه گیری نتایج خود را و تغییر آنچه کار نمی کند.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *