3 نکاتی برای رسانه های اجتماعی داستان سرایی

[ad_1]

چگونه برای ساخت بهتر نامزدی برای کسب و کار شما

داستان تا قبل تلویزیون و اینترنت و رسانه های اجتماعی, اما آنها بخش بزرگی از بازاریابی مدرن چشم انداز است. رسانه های اجتماعی است-یا باید باشد-یک بخشی از استراتژی بازاریابی خود را بدون توجه به آنچه خط از کسب و کار شما در.

رسانه های اجتماعی داستان گویی می تواند به افزایش و رسیدن به آگاهی نام تجاری و کمک به شما در به دست آوردن پیروان جدید. وجود دارد مقدار زیادی از سر و صدا وجود دارد.

اگر شما نمی توجه را جلب پیام خود را در حال رفتن به از دست رفته در دریا از دیگر رقابت پیام.

هنگامی که ما در حال تلاش برای اتصال و تعامل با پیروان ما و مشتریان و مشتریان بالقوه آن را ضروری به یاد داشته باشید که ما در حال صحبت کردن در مردم و یا به سادگی ارسال محصولات و یا خدمات است.

فکر می کنم از این به عنوان یک فرصت برای بازگو نام تجاری خود را برای شروع یک گفتگو در مورد که شما و آنچه به شما ارائه دهد.

در اینجا 3 نکته برای کمک به داستان سرایی خود را به رسانه های اجتماعی استراتژی بازاریابی:

نکته #1: انسان

مردم در حال رفتن برای ارتباط با مردم نه علامت های تجاری. به اشتراک گذاشتن آنچه که اتفاق می افتد در جهان خود را با پیروان خود را آنچه شما در حال یادگیری و چه هیجان انگیز شما. تقویت نام تجاری خود پیام ماموریت خود را و آنچه شما برای ایستادن.

مخاطبان زرنگ و دانا هستند و آنها می تواند بگوید زمانی که یک نام تجاری نیست و معتبر بودن در پست های خود را. به تازگی ما به درگیر شدن ما eVision مخاطب با سوال و بر اساس پاسخ ما در حال گرفتن آن را سرگرم کننده و واقعی راه برای یادگیری بیشتر در مورد پیروان ما در حالی که ترویج کسب و کار ما.

که گفت: فقط به اشتراک گذاشتن چیزهایی که شما می خواهید تمام دنیا بدانند! هنگامی که شما چیزی در خارج وجود دارد خارج وجود دارد برای همه برای دیدن-و عکس و به اشتراک گذاری-بنابراین مطمئن شوید که آن را به خوبی فکر شده و مناسب است.

نکته #2: ایجاد ارزش

خلاق خود را به قصد است که لزوما به ایجاد یا فروش. فکر می کنم از راه به اطلاع سرگرم و یا تعجب مخاطبان خود را.

ارائه منحصر به فرد و جالب مطالب, مانند, وبلاگ, مطالب, مقالات, infographics, فیلم ها و یا کتاب های الکترونیکی در سیستم عامل های مانند Facebook, LinkedIn, Twitter و Instagram.

ارائه منابع است که یکی از راه های جلب توجه و پیروان. دعوت جامعه خود را به عنوان بخشی از نام تجاری خود را یک راه ایده آل برای به دست آوردن آنها درگیر با منابع خود را.

برای مثال اگر شما یک حسابدار در تلاش برای افزایش حضور خود را آنلاین و تعامل شما می توانید درخواست خود را به پیروان خود را به اشتراک بگذارید دلایل بالا برای استخدام شخص دیگری برای انجام مالیات خود را.

بپرسید آنها را به توییتر با پاسخ های خود را با #taxhelp یا #relaxingnottaxing یا چیز دیگری باهوش و کوتاه است.

اگر شما لازم نیست که بسیاری از طرفداران شما نیاز برای به دست آوردن پیروان بیشتر با به اشتراک گذاشتن محتوای مربوطه از صنعت خود را در تعامل با مردم و پیدا کردن مربوط به کاربران را به دنبال.

در اینجا یک مثال از یک نام تجاری است که آیا این خوبی: Lululemon با #justmymat مبارزات انتخاباتی. این شروع با یک زن انجام یوگا در تنظیمات مختلف در یک Instagram نام تجاری تصویری. به عنوان یک نتیجه هزاران نفر از پیروان آپلود عکس ها و فیلم های خود را تمرین یوگا در سراسر جهان در حالی که با استفاده از این کمپین با هشتگ.

نکته #3: نمایش نمی دهند

گفتن داستان خود را با نام تجاری ندارد به معنی تایپ کردن یک دسته کامل از کپی. تصاویر و ویدئوها می تواند یک راه بسیار خوبی برای گرفتن اصل نام تجاری خود را. برخی از سیستم عامل مرکز در اطراف تصاویر (Pinterest و Instagram برای مثال).

حتی آنهایی که نمی ساخته اند تغییرات به رسانه های اجتماعی را داستان سرایی ساده تر با فرصت های بیشتری برای عکس ها و آلبوم ها.

اگر شما مطمئن نیستید که در آن برای دریافت تصاویر انجام برخی تحقیقات در طراحی نرم افزار و سایت های که به شما اجازه استفاده از تصاویر خود و یا قالب و پس زمینه برای ایجاد تعامل با پست های مختلف سیستم عامل اجتماعی.

وجود دارد بسیاری از راه های شما می توانید بگویید یک داستان است که به بهترین وجه منعکس کننده نام تجاری خود را کسب و کار شما! شما لازم نیست برای مقابله با جهان Facebook, Instagram, LinkedIn و توییتر خود را.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *