5 بهترین املاک و مستغلات کلمات کلیدی جستجو ابزار در سال 2017

[ad_1]

پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب برای کسب و کار املاک و واقعی به چالش بکشد. در واقع, آن است که بسیار مهم است برای شروع با است. شما نیاز به جستجو از کلمات کلیدی مناسب است که جذب مخاطب حق برای کسب و کار شما. در همان زمان شما نیاز به فکر می کنم در مورد رقابت. کلمات کلیدی است که شما باید استفاده کنید باید به تصویب از طریق رقبای خود را و یا شما نیاز به جستجو برای کلمات که رقابت کمتر است که به احتمال زیاد خواهد شد به شما کمک کند برای رتبه بندی موتور جستجو سایت. این به این معنا نیست که شما نیاز به نگاه برای شرایط که هیچ کس در حال جستجو و تعقیب برای شما در حال از دست دادن هدف اصلی خود را. به جای آن شما نیاز به پیدا کردن چیزی است که جذب مردم به اندازه کافی خود را برای وب سایت املاک و مستغلات اما رقابت کمتر است. سخت متعجب? این است که چرا شما نیاز به استفاده از کلمات کلیدی جستجو ابزار به طوری که شما می توانید با دقت مطالعه کلمات کلیدی خود را و تصمیم می گیرید که آنهایی که به استفاده از.

اگر هر مسکن است که با استفاده از همان معروف املاک و مستغلات ابزار تحقیقات کلمه کلیدی و سپس آنها را همه می آیند تا با نتایج مشابه. کلید این است که به استفاده از یک یا دو کلمه کلیدی ابزار جستجو و مطابقت نتایج.

در اینجا برخی از بهترین کلمه کلیدی ابزار جستجو است که شما می توانید برای وب سایت املاک و مستغلات این 2017.

Google Keyword Planner

این یکی از معروف ترین کلید واژه ابزار جستجو, اما شما هنوز هم ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن این مرجع و برای مطابقت با نتایج دیگر شما در پیدا کردن در دیگر ابزار جستجو است. این ابزار رایگان است و یکپارچه به طور مستقیم با گوگل AdWords است. شما نیاز به حساب AdWords گوگل برای استفاده از این ابزار. شما می توانید با ثبت نام به صورت رایگان. مزیت این است که آن را فراهم می کند شما اطلاعات. آن را نیز به شما می دهد ماهانه برآورد برداشت بر اساس عبارت کلیدی به شما ارائه می دهد راه های متعددی برای فیلتر کردن جستجو کلید واژه. این ابزار نمی خواهد به شما نشان می دهد چگونه خود را املاک و مستغلات وب سایت در موتورهای جستجو با کلمه کلیدی داده شده.

SEOBook کلید واژه پیشنهاد ابزار

این سایت توسط هارون دیوار است که تساوی جستجوی اطلاعات از منابع قابل اعتماد. شما می توانید با استفاده از این به عنوان یک مرجع ابزار.

adCenter اضافه کردن-در (اکسل)

شما ممکن است همچنین می خواهم به آزمون کلمات کلیدی خود را با مایکروسافت کلید واژه ابزار. آن را ممکن است محدود به MSN داده اما آن را به شما جالب بینش است که شما با استراتژی کلمه کلیدی خود را. آن است که نه تنها گوگل است که شما می خواستم لطفا, اما شما همچنین ممکن است بخواهید برای رتبه بندی با دیگر موتورهای جستجو سایت هایی مانند MSN.

WordTracker

کوچک املاک و مستغلات کسب و کار با استفاده از WordTracker نه تنها تحقیق و پژوهش برای کلمات کلیدی اما همچنین برای ایجاد لینک های جدید است که شما نمی تواند در بر داشت در دیگر ابزار جستجو است. همچنین کمک می کند تا شما برای توسعه, جستجوگرها, استراتژیک پلت فرم. تنها حد از این ابزار این است که برخی از بار نتایج آن را می دهد در حال کمتر از رقبای خود است.

SEMRush

این یک ابزار عالی برای نگه داشتن چشم خود را با رقبا. این ابزار ارائه می دهد خیلی بیشتر از دیگران است. شما می توانید اضافه کردن آدرس خود را به ببینید که چه کلمات کلیدی در رتبه بندی وب سایت شما و یا شما می توانید رقبای خود را به آدرس ببینید که کلمات مرتبه با آن است.

هر ابزار خود را مزیت و معایب یکی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز خود را در حال حاضر.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *