5 عناصر یک سیستم فروش

[ad_1]

من به تازگی خریداری این کتاب تحت عنوان “بررسی کسب و کار هاروارد در فروش و فروش”. من فقط به عنوان خوانده شده فصل به نام “مدیریت مشتری نه فقط نیروی فروش” توسط بنسون P. Shapiro. او نوشت: در مورد فروش تیم مدیریت که تصمیم به “گام به عقب و نگاهی تازه کل فروش تلاش” هنگامی که یک لباس خط موفق به افزایش رغم دانستن تجدید نظر شود.

خواندن شاپیرو انگیزه من را یک گام به عقب و منعکس شده در شرکت فروش سیستم. وجود دارد مقدار زیادی از خرید و فروش آنلاین گزینه های. من اسمش را سر و صدا. آن زمان به عقب برگردد و سازماندهی کنید.

من بسیار تحلیلی, سازمان, وظیفه, وظیفه گرا استاد! من اعتقاد دارم که در چک لیست و تشریح.

پس اول من پیش نویس یک سیستم فروش طرح که شامل:

(1) محصول و سیاست قیمت گذاری;

(2) کانال های توزیع به صورت آنلاین محتوای آموزش فروش;

(3) روش های ارتباطی;

(4) واجد شرایط چشم انداز و

(5) مدیریت مشتریان است.

کانال های توزیع شامل یک ejunkie سبد خرید در شرکت ما وب سایت; a Facebook نمای; یک فروشگاه آمازون; یک Scribd فروشگاه; ClickBank; eBay; لولو; Moontoast; Zazzle فروشگاه; وبلاگ برای پرداخت از طریق رسانه های اغذیه فروشی و مشروب فروشی و معاینه و فیلم های آموزشی برای پرداخت از طریق رسانه تقاضا.

روش های ارتباطی عبارتند از: 3-A – تبلیغات بکشد; قرار ملاقات برای فروش شخصی فشار و حضور در شبکه های رویدادها.

تبلیغات بکشد شامل Facebook ads; Google AdWords; YouTube; پست الکترونیکی مستقیم بازاریابی; بازاریابی ایمیل و رسانه های اجتماعی پست از طریق Hootesuite و پینگ fm. ما رسانه های اجتماعی پست های توزیع شده به Twitter, Facebook, Facebook صفحه کسب و کار, LinkedIn, Myspace, Google Buzz, وبلاگ Tumblr, دوستان, Identi.ca Brightkite و یاهو مشخصات.

قرار ملاقات می تواند مجموعه ای با Facebook friends, Facebook, طرفداران و پیروان توییتر و LinkedIn اتصالات با استفاده از ابزارهای آنلاین مانند Tungle.

شبکه های رویدادها شامل Meetups; حرفه ای سازمان تجارت جلسات; فروشنده کمک رسانی جلسات و کنفرانس تجارت.

واجد شرایط چشم انداز شامل داشتن یک تماس با مدیریت ارتباط با (CRM) سیستم که شامل سرب به ثمر رساند. چشم انداز دریافت نمره بالاتر اگر آنها به گرمی درگیر با ما باز ما عضویت در خبرنامه; نظر در وبلاگ ما; LIKE us on Facebook; و یا در غیر این صورت با ما ارتباط برقرار کنید.

مشتری مدیریت جزء شامل باز کردن حساب جدید روابط; بسته شدن معاملات; تعمیر و نگهداری حسابها و حفظ حساب روابط است.

دوم من یک e-فایل پوشه برای هر جزء از ما فروش سیستم. ایده این است برای استفاده از این طرح به عنوان برنامه استراتژیک ما.

سوم وجود دارد هیچ چیز از چپ به کار است اما برای استقرار. شما باید با انگیزه به راه اندازی و به طور مداوم استقرار!

آنچه را که شما اضافه کردن به این سیستم ؟ آنچه برای سازمان شما ؟

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *