5 مزایای استفاده از در حال اجرا گوگل AdWords کمپین

[ad_1]

شما می توانید تبلیغات برای ایجاد آگهی های بیشتر و درآمد. شما می توانید ارائه محصولات بیشتر در وب است. شما می توانید برای دریافت ترافیک بیشتر به سایت شما. اما آن است که't آنقدر که مستقیم به جلو. چیزهای مختلف وجود دارد برای مقابله با. ما باید بررسی مزایای استفاده از AdWords گوگل به عنوان یک پلت فرم تبلیغاتی.

پس از شما دریافت نتیجه فوری در AdWords گوگل به دلیل شفافیت و سریع است که چرا گوگل AdWords است که همیشه ترجیح داده و آن را به ارزش هر پنی شما صرف بر روی آن.

  1. AdWords آثار سریعتر از SEO

بزرگترین مزیت استفاده از Google AdWords است که آثار آن را سریعتر از جستجوگرها. هر دو SEO و Google AdWords در حال جستجو در وب ابزار ترویج روش برای ایجاد ترافیک بیشتر و آگهی. همچنین, it's صرفا یک نسل سرب راه از کل فرایند است.

در اینجا چند دلیل که چرا آن's سریع تر و ماندگار: –

  • شما می توانید تمرکز بر روی کلمات کلیدی مختلف در یک بار.
  • شما می توانید مبارزات انتخاباتی روشن و خاموش هر زمان که شما می خواهید.
  • تبلیغات است که نشان می دهد تا در بالاترین نقطه از صفحه دریافت سریع دید.
  1. افزایش آگاهی نام تجاری

AdWords گوگل همراه با افزایش ترافیک, کلیک, و, تبدیل, است, نیز, تولیدی رویکرد به مخاطبان در مورد نام تجاری خود را. با توجه به جستجوگرها رتبه خود را علاوه بر این متکی بر مقدار نام تجاری خود را شکار و انواع آن. که دلیل دیگری است که شما باید تمرکز بر آگاهی نام تجاری از طریق جستجو و نمایش تبلیغات.

  1. دید بیشتر از طریق مخاطبان جیمیل جعبه

یکی از مهمترین و استفاده از تکنیک های تبلیغاتی در هر کسب و کار است بازاریابی ایمیل است که به دلیل Gmail تبلیغات می تواند مفید بیش از حد. در سپتامبر 2015, گوگل, incorporated محلی Gmail, تبلیغات, Google AdWords و آن را در دسترس به تمام مبلغینی که بدان معنی است که شما می توانید دستیابی به چشم انداز بیشتر از طریق صندوق پستی جیمیل خود را.

Gmail تبلیغات نشان می دهد تا در پیشرفت tab, با این حال برخی از زمان شما می توانید آن را در اجتماعی برگه نیز هست. این تبلیغات در حال اجرا نگه دارید در هر دو دسکتاپ و موبایل. پس از Gmail تبلیغات برای اکثر هزینه زیادی نیست تا آنجا که جستجو تبلیغات در صورتی که شما باید کمی هزینه های طرح که در آن نقطه شما می توانید تلاش Gmail تبلیغات نیز می باشد.

  1. اتصال خود را با بازدید کنندگان وب سایت

شما ممکن است پنجره خریداران را در سایت خود. این افراد که رفته اند به هر یک از صفحات را در سایت خود این پناهگاه't ساخته شده و هر گونه اقدام است. چگونه شما را کمک به آنها را به یاد داشته باشید شما و آنچه شما می تواند انجام شود ؟ وارد نمایش Remarketing و RLSA مبارزات.

  1. پیگیری و اندازه گیری کمپین's عملکرد مداوم

آن را فوق العاده سخت برای تعیین کمیت نتیجه های سنتی تبلیغات مانند روزنامه و رادیو و تلویزیون ارتباط برقرار خارج اطلاعیه و بروشور و…. علاوه بر این, آنها قابل ملاحظه ای کم هزینه تر از گوگل AdWords است. شما می توانید't کنترل مالی خود را برنامه ریزی و صرف. همچنین شما می't می دانم منبع این آگهی نشات گرفته از این رسانه ها مگر اینکه مشتری خود را آشکار آن است. این امر می تواند فوق العاده سخت برای محاسبه ROI از رسانه های سنتی.

در هر صورت لغات خواهد اجازه دهید شما می دانید دقیقا چه رخ داده است با جنگ. شما می دانید:

  • که شنود گذاشته در تبلیغات خود را.
  • چه تعداد آگهی ایجاد شده اند.
  • چقدر از فعالیت های شما باید از لغات به سایت شما.
  • کلمه کلیدی که ایجاد بیشترین جستجو و آگهی.
  • چه مقدار آن را به شما هزینه در هر سرب.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *