5 نمایش آگهی چالش برای بازاریابان

[ad_1]

این تکنولوژی در بازاریابی وابسته است بهبود زیادی در ساخت آن به دست آوردن کشش; به طور همزمان از آن است که مبارزه با بسیاری از عوارض مانند آگهی تقلب و اخیرا به نظر می رسد مسدود کردن آگهی. اما, آن است که یکی از قدرتمند ترین اجزای بازاریابی دیجیتال است و رفتن به درخشش برای همیشه لطفا برای تغییر تکنولوژی و روش های نمایش تبلیغات.

اجازه دهید بحث در مورد 5 نمایش آگهی چالش برای بازاریابان است که آنها contemporarily رو و نیاز به مبارزه با آنها را بلافاصله.

  • اطمینان حاصل شود که تبلیغات قرار داده شده در مکان های مربوطه در حالی که اتخاذ برنامه ریزی تبلیغات
    برنامهای تبلیغاتی است که به تصویب رسید در نوسان کامل در تمام جهان است. تبلیغ در حال ساخت بسیاری از این فرایند خودکار. اما متوجه شده است که مقدار زیادی از تبلیغات قرار داده شده در مکان های بی ربط سوء استفاده از پول تبلیغ. تبلیغ باید صرف چند دقیقه در هر روز به اطمینان حاصل شود که آگهی های خود را نشان داده شده در مکان های ارزشمند.
  • 56 درصد از این آگهی ها در واقع دیده نمی شود
    یک مطالعه انجام شده توسط گوگل در 2014 در بر داشت که 56 درصد این آگهی دیده نمی شود و در نتیجه تبلیغ باید انجام دهید تقسیم بندی مخاطبان و retargeting برای تبلیغات خود. تقسیم بندی ascertains که تبلیغات نشان داده شده به سمت راست در حالی که مخاطبان retargeting تضمین قرار دادن آگهی بر رفتار مخاطبان است. هر دو از چیزهایی که بهبود ROI قابل توجهی است.
  • بنر کوری
    بنر کوری یکی از مشکلات بزرگ این روز است. این پدیده ای است که در آن کاربران آگاهانه یا زیر آگاهانه چشم پوشی از تبلیغات بنر. برای مبارزه با این مشکل این مهم است که بدانید از کجا و چگونه به جای تبلیغات بنر. محل تبلیغات فقط بالا برابر به جای قرار دادن آنها را در بالای صفحه و بیشتر قابل مشاهده اندازه بنر عمودی هستند.
  • تجزیه و تحلیل عملکرد تبلیغات
    اکثر تبلیغات پیدا کردن آن را دشوار است به اوقات فراغت به تجزیه و تحلیل عملکرد خود را به نمایش مبارزات انتخاباتی آگهی. آنها باید برخی از زمان یدکی و نگه داشتن یک چشم نزدیک بر روی CTR و بسیاری از معیارهای دیگر. آنها باید پیگیری جمعیت کلیک از طریق IP های مشابه و کلیک کردن. همه اینها کمک به تبلیغ برای پیدا کردن آگهی تقلب.
  • حفظ انسجام در میان کانال های متعدد
    حفظ انسجام در میان کانال های متعدد است که بیشترین لازم است. تبلیغ باید به سهامداران شرکت های بازاریابی همراه با تماس با Facebook و LinkedIn و توییتر و گوگل AdWords ، بسیاری از تبلیغ کنندگان در حال حاضر انجام این کار, اما برخی از آنها موفق به حفظ انسجام در میان کانال های متعدد.

نتيجه گيری

چالش ممکن است به نظر می رسد کوچک و یا شناخته شده است اما واقعیت این است که بسیاری از تبلیغ کنندگان نادیده گرفتن آنها و درد و رنج با نتایج. یک فعال تبلیغ که به طور مداوم نگه می دارد یک چشم بر نوسانات بازار خوانده شده به طور مداوم در مورد آخرین نظرسنجی ها و اکتشافات در بازاریابی وابسته در جهان و همچنین کاملا می داند چگونه به این مفهوم را میرسانند و آن را با جلوه های.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *