5 نکته به شما پول با حستبلیغ گوگل

[ad_1]

گوگل پلت فرم تبلیغاتی برای ناشران حستبلیغ گوگل می تواند هر دو پاداش و بدون توضیح خسته کننده است. اکثر وبلاگ نویسان که شروع به استفاده از حستبلیغ قرار فقط پس از چند ماه به دلیل آنها نمی ساخت پول آنها خواب بودند ، مطمئنا پرداخت سکه برای کلیک است که به ندرت می آیند می تواند یک downer اما من اینجا هستم تا به شما بگویم این نه پایان جهان است. هر روز هزاران نفر از مردم در حال ساخت یک قتل در حستبلیغ و با کمی بهینه سازی شما می توانید بهبود درآمد خود را بیش از حد.

1. این همه در مورد کلمات کلیدی

با حستبلیغ گوگل, انتخاب کلمات کلیدی مناسب می تواند باعث شکستن و یا شما. در هنگام نوشتن مطالب وبلاگ شما می خواهید برای اطمینان از که شما در حال هدف قرار دادن کلمات کلیدی خود را با بالاترین ک (هزینه هر کلیک کنید). وجود دارد مقدار زیادی از ابزار آنلاین است که کمک خواهد کرد که شما در پیدا کردن کلمات کلیدی است که راه های زیادی برای پول. یکی از بهترین ابزار توسط خود گوگل Keyword Planner موجود در گوگل AdWords است. این ابزار کوچک به شما یک برآورد چقدر تبلیغ پرداخت برای کلمات کلیدی خاص.

با هدف قرار دادن کلمات کلیدی خاص به شما کمک خواهد کرد تاثیر این نوع تبلیغات است که نشان داده شده به بازدید کنندگان خود را و آنها را بیشتر به احتمال زیاد به کلیک بر روی آگهی. اما مراقب باشید به نه بیش از مسائل خود را با کلمات کلیدی; گوگل می خواهد جریمه کردن وب سایت خود را.

انتخاب کلمات کلیدی مناسب است چه حستبلیغ گوگل است همه چیز در مورد.

2. بهینه سازی اندازه و موقعیت تبلیغات

هنگامی که خود را در حال اجرا, وبلاگ, شما باید گزینه ای برای سفارشی کردن موقعیت که در آن شما تبلیغات خود را. آزمایش با موقعیت اطمینان حاصل شود که شما در حال گرفتن بهترین طریق نرخ کلیک کنید.

تبلیغات حستبلیغ در انواع و اندازه و ساخت آن آسان برای بهینه سازی درآمد خود را. در حال اجرا تقسیم آزمون در سایت شما می تواند کمک به شما تصمیم می گیرید چه اندازه از تبلیغات به شما پول بیشتر.

ما توصیه می کنیم با شروع کردن با مستطیل 336X280 تبلیغات. تبلیغات در این قالب می توانید بازی های ویدئویی تبلیغات که اغلب ثابت شده است برای تبدیل بازدید کننده بیشتر.

3. نمی دادن تبلیغات

همه شده است به یک سایت بسیار متراکم با تبلیغات آن بود که سازمان ملل متحد قابل خواندن است. آیا همان اشتباه. این تمرین خوبی است برای حفظ یک نسبت بین محتوا و تبلیغات را در سایت خود. آخرین چیزی که می خواهید انجام دهید این است که بازدید کنندگان خود را ترک با بمباران آنها را با pop-ups.

منطق داشتن یک تن از تبلیغات است که بازدید کنندگان بیشتر احتمال دارد به کلیک بر روی یکی از تبلیغات خود را. با این حال, آن است که اغلب مورد نیست. بسیاری از بازدید کنندگان تبدیل به تحریک آنها فقط یا ترک و یا خواندن محتوای سپس بگذارید در اولین فرصت.

قرار دادن یک کمی از تبلیغات خود را در مکان های استراتژیک در سراسر مطالب خود را می تواند بیشتر به نفع خود را کلیک کنید و از طریق نسبت.

4. حفظ و انتشار مطالب جدید

مطالب جدید چیزی است که نگه می دارد شما قدیمی بازدید کنندگان از آمدن به عقب و همچنین جذب بازدید کنندگان جدید. این که آیا شما به روز رسانی وبلاگ خود را سه بار در روز یا سه بار در هفته, مهم این است که به طور مداوم در انتشار مطالب جدید. نه تنها آن را به صفحه خود فرصت های بیشتر برای نمایش تبلیغات آن نیز ایجاد اقتدار با گوگل و کمک می کند تا شما رنک برای کلمات کلیدی که بدان معنی است که بازدید کننده بیشتری برای شما.

5. شروع و رشد خود را از لیست ایمیل

لیست های ایمیل مانند عضویت در خبرنامه می تواند یک goldmine برای ناشران. آنها به شما کمک کند حفظ خوانندگان در نتیجه افزایش متوسط ارزش است که هر بازدید کننده به ارمغان می آورد به سایت شما. شروع یک لیست ایمیل آسان است و اغلب می تواند انجام شود به صورت رایگان. بسیاری از وبلاگ ها و ارسال خبرنامه هفتگی به مشترکان خود را با لینک به محتوای آنها ارسال شده در طول هفته. این یک راه عالی برای فورا افزایش ترافیک.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *