6 SEO اشتباهات است که شما باید به جلوگیری از در سال 2018

[ad_1]

شما هنوز هم می تواند تا حد زیادی از SEO در سال 2018 است. به عنوان یک ماده در واقع SEO یکی از بهترین روش های بازاریابی بین المللی به درون. اگر سایت شما است نه رتبه در گوگل و در عین حال, این است که در زمان مناسب به منظور توسعه یک استراتژی قدرتمند. اما مطمئن شوید که شما اجتناب از برخی از رایج بهینه سازی موتور جستجو اشتباهات. بیایید نگاهی به در برخی از آنها.

1. هیچ KPI

آنچه که خود را شاخص کلیدی عملکرد برای جستجوگرها? چه چیزی می خواهید به انجام? آیا شما می خواهید برای نظارت بر خود را رتبه بندی ترافیک تبدیل و یا منجر شود ؟ با KPI شما می توانید پیدا کردن اگر استراتژی خود را در حال کار برای شما. اگر شما لازم نیست که یک KPI, شما ممکن است قادر به می دانم که در آن شما می رویم.

2. محتوای تکراری

برای رتبه بندی شما باید محتوای منحصر به فرد در صفحات وب خود را. اگر چند صفحه باید همان محتوای آماده برای به دست آوردن یک ضربه پنالتی را از گوگل. سایت شما ممکن است کاهش داد. به عنوان یک نتیجه تمام تلاش خود را خواهد رفت پایین تخلیه.

بنابراین مطمئن شوید که مطالب خود را منحصر به فرد است. قبل از انتشار محتوا در وبلاگ یا سایت بهتر است برای بررسی آن با Copyscape و یا برخی از ابزار های دیگر که شما فکر می کنم قابل اعتماد است.

3. با کیفیت پایین مطالب

مطمئن شوید که شما نوشتن برای انسان نه فقط جستجو رباتها. این بدان معنی است که مطالب خود را باید مربوط آموزنده گرامر درست و بهینه سازی برای کلمات کلیدی مرتبط.

این یک ایده خوب برای استفاده از مقاله ریسندگی نرم افزار. امروزه موتورهای جستجو تبدیل شده اند بسیار هوشمند و آنها می تواند تشخیص اگر محتوای نوشته شده است به صورت انسان و یا رباتها موتور جستجو.

4. بیش بهینه سازی

با بهینه سازی محتوای ما معنی و محتوا که حاوی کلمات کلیدی مرتبط. گذشته از این محتوا باید منسجم. اگر محتوا است نه درگیر شدن شما با شکست مواجه خواهد شد برای حفظ خوانندگان قلاب. به عنوان یک نتیجه, شما, نرخ گزاف گویی بالاتر خواهد بود که به معنای کاهش شانس گرفتن یک رتبه بالاتر است.

امروز گوگل به اندازه کافی هوشمند برای تشخیص کم محتوای با کیفیت است که تغییرات بیش از حد بسیاری از کلمات کلیدی. بنابراین مطمئن شوید که متن را در سایت خود است بیش از حد بهینه سازی شده است.

5. با هدف قرار دادن کلمات کلیدی اشتباه

استراتژی جستجوگرها خود را کار نخواهد کرد اگر شما هدف قرار دادن کلمات کلیدی اشتباه. بر اساس kpi ها مطمئن شوید که شما ایجاد محتوا که شامل کلمات کلیدی مناسب. این بدان معنی است که شما باید برای آن شرایط است که می تواند کمک به شما در دستیابی به اهداف کسب و کار خود. به عبارت دیگر آنها باید به شما کمک کند دریافت ترافیک آلی منجر تعامل تبدیل و فروش.

بنابراین بهتر است به یک استراتژی جامد در محل. شما می توانید با استفاده از AdWords Keyword Planner برای این منظور است.

6. فقیر ساختمان پیوند

اگر شما در حال خرید یا تبادل لینک, می دانم که این یک اشتباه بزرگ است و شما می توانید یک ضربه پنالتی را از گوگل. وقتی که می آید به ساختمان پیوند شما باید نگه دارید در ذهن است که کیفیت باید اولویت شماره یک شما. با داشتن 10 لینک با کیفیت بسیار مفید تر از داشتن 100 کیفیت پایین لینک کلیک کنید.

پس اینها برخی از رایج سئو اشتباهات است که شما ممکن است بخواهید برای جلوگیری از در سال 2018 اگر شما می خواهید برای بهبود رتبه بندی موتور جستجو.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *