7 Free Google AdWords ابزار شما باید تلاش

وجود دارد بسیاری از PPC ابزار خارج وجود دارد آن را گاهی اوقات می تواند چرخش سر خود را. دلیل این است که من وارد این لیست است. در اینجا 7 رایگان Google AdWords ابزار است که شما باید در تلاش است. همه آنها فوق العاده مفید و البته رایگان.

1: رایگان لغات عملکرد گریدر

این یک ابزار رایگان از WordStream. آن را با وسواس ممیزی حساب AdWords در کمتر از یک دقیقه. این ابزار می تواند شما را با ارائه مفید بینش و بازخورد است که می تواند کمک به شما برای بهبود مبارزات انتخاباتی خود را با کارایی و کاهش هزینه های خود را.

2: Google کلمات کلیدی Planner

کلمات کلیدی گوگل برنامه ریز باید مطلق برای هر کسی که می خواهد به موفقیت با لغات. با استفاده از این ابزار شما در نوع مبهم جستجوی عبارت آن و سپس بازگرداندن یک مقدار زیادی از داده ها بر روی کلمات کلیدی ممکن است شما می توانید استفاده کنید و خود را جستجو ترافیک. من می شود جای تعجب نیست اگر شما با استفاده از آن در حال حاضر به عنوان آن را تا به آسانی در دسترس و موثر است.

3: AdWords Editor

AdWords Editor نسخه دسکتاپ AdWords. ظاهر آن است و عملی است که تقریبا یکسان به گوگل AdWords است. با این حال با توجه به این که واقع بر روی دسکتاپ خود را, آن است که قادر به در حال اجرا بسیار کمی سریع تر است. آن را باید اگر شما یک مقدار زیادی از کار را به انجام در یک مبارزه خاص و یا شما در حال مدیریت کمپین های متعدد در یک بار.

4: تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

گوگل تجزیه و تحلیل ترافیک اجازه می دهد تا شما را به پیگیری آمار در مبارزات انتخاباتی خود را با مقدار زیادی از جزئیات. این می آید در دستی برای بهینه سازی مبارزات انتخاباتی خود را AdWords و ردیابی چقدر موثر هستند.

5: Google Trends

Google Trends به خصوص مفید برای کسب و کار است که فصلی در طبیعت است. این اجازه می دهد تا شما را به دیدن آنچه در نظر دارد برای جستجو در طول زمان است. این به شما می دهد توانایی برای تنظیم چه از نظر شما تبلیغات برای پیگیری چه زمان از سال و هر دوره خاص به جستجو برای.

6: Google AdWords برنامه

این AdWords ابزار بزرگ اگر شما باید به کار بر روی یک کمپین بر روی بروید. آن است که در حال حاضر در دسترس برای هر دو آندروید و iOS. این برنامه اجازه می دهد تا به شما برای تنظیم کلمه کلیدی خود را مناقصه و فعال/غیر فعال کردن مبارزات گروه های آگهی و تبلیغات. در حال حاضر شما لازم نیست که توانایی ایجاد تبلیغات جدید و یا مبارزات اما گوگل به طور مداوم در حال تحول است که می تواند فقط در اطراف گوشه.

7: برنامه آنالیز گوگل

این برنامه شبیه به Google Analytics, اما آن را به مراتب کمتر به عمق آن است. آن است که هنوز هم بسیار مفید است با این حال آن را به عنوان اجازه می دهد تا شما را به سرعت بررسی آمار و گزارش در حالی که شما در حال حرکت هستند.

این ابزار فوق العاده مفید و حتی حیاتی برای یک کمپین موفق لغات. اگر شما با استفاده از آنها در حال حاضر 2016 زمان بسیار خوبی برای شروع است.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *