9 کانال بازاریابی آنلاین

[ad_1]

در این مقاله ما نشان می دهد که عمده آنلاین کانال های بازاریابی که هر کدام دارای قوانین خاص خود را دارد و ابزار. خلاصه ای هستیم که در بازاریابی آنلاین است که تقسیم به 8 کانال اصلی, 9 اگر شما شامل زمانی که شما با استفاده از بازاریابی آفلاین برای ترویج اقدامات ما آنلاین.

1. بازاریابی موتور جستجو (SEM): هدف اصلی از SEM یا بازاریابی موتور جستجو برای افزایش دید در نتایج جستجوی موتورهای جستجو از جمله تبلیغات پرداخت می شود که زمانی که کاربر کلیک (pay per click یا CPC). موتورهای جستجوی خود سیستم عامل برای مدیریت تبلیغات حتی به عنوان کشور ممکن است تغییر کند. اصلی سیستم عامل Google AdWords SEM یاهو جستجو بازاریابی (YSM), مایکروسافت, تبلیغات, و درخواست, با لغات و YSM در اسپانیا مهم است.

2. بهینه سازی موتور جستجو (SEO): هدف از SEO برای بهبود موقعیت ما در صفحات نمایش داده شده در نتایج نشان می دهد که جستجوگران به برخی از جستجوها. در این صورت کاربران با کلیک بر روی نتایج نیست هیچ هزینه به کسب و کار, اما نه به این معنی که رایگان هستند چرا که در یک بازار رقابتی نیاز به استخدام متخصصان SEO برای رسیدن به موقعیت های خوب است.

ما نشان می دهد برجسته تنها یک “مشت” از کلمات کلیدی در حالی که در تبلیغات ما نمایش تبلیغات ما در دهها هزار نفر از کلمات کلیدی و از آن فقط از طریق کاهش SEO پس از چند ماه از کار سخت, بنابراین اگر شما نیاز به نتایج سریع و متوسل خواهد شد به طور دائم SEM بهتر است به ترکیب هر دو استراتژی برای جلوگیری از از دست دادن سهم بازار در جستجو از محصولات ما است.

3. نمایش تبلیغات و یا غنی رسانه ها: در اینجا شما می توانید تمام تبلیغات که ما می بینیم در رسانه های آنلاین اگر چه به عنوان مثال Google AdWords شبکه شامل صفحه نمایش در بسیاری از رسانه ها است که موفق شده از داخل گوگل AdWords است. چنین تبلیغات شامل تمام انواع فرمت های رایج به نام آگهی ها (استاتیک و یا پویا تصاویر, flah تصویری تبلیغات تعاملی تبلیغات,…)

4. پست الکترونیکی: E-Mail marketing یک استراتژی است که e-mail می شود یک ابزار بازاریابی قدرتمند برای دریافت نتایج فوری است که به خوبی موفق شده اجازه می دهد تا بسیار پیشرفته تقسیم بندی. این مهم است که به افتراق چه خوب بازاریابی پست الکترونیکی (دوره ارتباطات استراتژی و هدفمند در کاربران برای ارسال شخصی ارائه می دهد واقعا علاقه مند) از mailings جمعی از ایمیل دادن که می تواند در ابتدا و یا در بسیاری از موارد واقعا آزار دهنده آن را به عنوان ممکن است به ارائه به مشتریان ما محصولات که علاقه مند هستند در حال حاضر و یا قیمت بالاتر از خرید آنها چه می آید به خوبی تعریف “ضد بازاریابی است.”

5. همکاران و حامیان مالی: برنامه های وابسته رویای هر فروش اجازه می دهد به گسترده تجاری شبکه (وب سایت با تمامی امکانات) که پرداخت می شود تنها اگر آنها با اهداف تعیین شده (به عنوان مثال با فروش و یا نسل منجر شود). برای حمایت مالی هستند یک ابزار عالی برای ایجاد تصویر نام تجاری و به خصوص پس از مطالعه تجزیه و تحلیل وب سایت ما دیدن چه هستند بهترین مکان برای حمایت از یک وب سایت خاص خدمات.

6. دایرکتوری: دایرکتوری های تخصصی اما در کل و با چند استثنا دارند ترافیک کم حجم و عالی هستند برای آدرس یک صنعت تو رفتگی در دیوار است که منافع ما. دایرکتوری ها در همه انواع و ما در محصول یا خدمات باید انتخاب ترکیب که بسیاری از ما علاقه مند (موضوع دایرکتوری محلی جستجو و مقایسه قیمت و غیره.)

7. بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM): در رونق پس از تولد YouTube, Twitter و Facebook, اما نه منحصر به فرد برای این سیستم عامل وجود دارد ده ها تن از ابزارهای به کار گرفته می شود برای موفقیت SMM (وبلاگ جوامع محتوای aggregators و غیره..) علاوه بر این تبلیغات وجود دارد فرصت و ابزار تبلیغاتی برای برجسته کردن حضور ما و محصولات در این شبکه های اجتماعی.

8. اجتماعی رسانه بهینه سازی (SMO): این بهینه سازی در شبکه های اجتماعی آنلاین و یا رسانه های اجتماعی آنلاین موقعیت یابی از طریق مشارکت در مذاکرات ایجاد پروفایل ها اضافه کردن محتوا به آنها ،

9. آفلاین رسانه ها: در اینجا ما جمع آوری تمام سهام در رسانه های سنتی (از چاپ و رادیو و تلویزیون و یا حوادث… حتی ما کارت های کسب و کار و غیره…) استفاده می کنیم که برای ترویج و راه اندازی ما تلاش های بازاریابی آنلاین.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.