AdWords گوگل در مقابل AdWords Express – که برای شما بهتر است ؟

[ad_1]

زمانی که من برای اولین بار سعی تبلیغات PPC با یک شرکت به نام GoTo (قبل از گوگل) وجود دارد تنها یک راه برای گرفتن آغاز شده بود و این که برای راه اندازی حساب خود را قرار داده و تمام کلمات کلیدی خود را در مجموعه تبلیغات خود صفحات فرود حساب ساختار و تنظیمات و سپس کشف کردن که چگونه برای مدیریت مناقصه تبلیغات کلمات کلیدی و صفحات فرود به طوری که شما صرف تمام پول خود را یک شبه یا بدتر هیچ آگهی از آنچه شما پول خود را صرف.

گوگل در تلاش است برای حل این عارضه با ایجاد یک نسخه ساده از لغات به نام AdWords Express (fka گوگل افزایش). در واقع AdWords Express گوگل's برنامه است که به معنای آسان, راه های موثر برای کسب و کارهای کوچک برای رسیدن به مشتریان محلی است.

بنابراین اجازه دهید's نگاهی به برخی از دلایل چرا شما می خواهید به استفاده از AdWords Express در مقابل ساده لغات و بالعکس. اساسا AdWords Express 'افزایش' Google خود مکان و یا محلی جستجو در لیست به بالای لیست. اگر یک عبارت جستجو وارد شده است که ماشه محلی نتایج جستجوی خود را از گوگل اماکن لیست بالا به بخش تبلیغات از نتایج جستجو (تبلیغات در بالا و یا تبلیغات در سمت راست) و جای خود نشانگر این است که تغییر از قرمز به آبی. آگهی خود را به ایستادگی کردن بیشتر به خاطر رنگ نشانگر که شما می خواهم اگر شما صرفا باید AdWords کمپین. مفهوم است که توسط شما پرداخت بالا بردن آگهی خود را به بالا بیشتر کلیک و فروش است.

هنگامی که شما پرداخت برای بالا بردن خود را از لیست خود را از لیست رایگان از بین می رود اما. بنابراین شما هرگز واقعا می دانم که اگر شما شده اند شده است به صورت رایگان. شما از دست دادن توانایی به مقایسه و کنتراست گرفتن وجود دارد به صورت رایگان در مقابل پرداخت پول به گوگل اجازه نمی دهد, 'duplicate' لیست.

Google AdWords Express کمک بخش می گوید: ما توصیه می کنیم انتخاب بین لغات یا AdWords Express برای شروع به جای تبلیغات بر روی هر دو در همان زمان. AdWords Express ایده آل است اگر شما ترجیح می دهید یک کم تعمیر و نگهداری تبلیغات گزینه در حالی که لغات شما فراهم می کند با تبلیغات بیشتر و گزینه های پیچیده تر کنترل. با لغات شما کنترل خود را از انتخاب کلمه کلیدی و مناقصه و شما می توانید هدف هر دو به صورت محلی و در سراسر کشور پیشرفته گزارش گیری و استفاده از آگهی های مختلف فرمت ها از جمله تبلیغات تصویری ،

اگر شما تبلیغات در لغات و AdWords Express تبلیغات شما خواهد شد رقابت در همان آگهی حراج. تنها یک تبلیغ از هر دو خود را AdWords یا AdWords Express حساب می تواند به نظر می رسد برای یک پرس و جو جستجو.

AdWords Express دارای برخی از محدودیت های قابل توجهی. برخی از این شامل کنترل کمتر بر بودجه کمتر مکان تبلیغ خود را می تواند به نظر می رسد و بسیاری ویژگی های کمتر.

بنابراین دیگر از احتمال بالاتر کلیک کنید از طریق نرخ با توجه به پرچم آبی در آگهی خود را به نظر می رسد که اگر شما're رفتن به در نظر گرفتن اضافه کردن یک AdWords کمپین که توسط geo-هدف خود را به اماکن گوگل تلاش لغات است که به احتمال زیاد یک جایگزین موثر تر از AdWords Express. اگر شما کوچک هستند و فقط گرفتن آغاز شده و می خواهید برای تست اینکه آیا AdWords است که یک جایگزین مناسب برای شما ممکن است بهترین راه برای شروع با AdWords Express آن را به عنوان's خیلی راحت تر به راه اندازی و مدیریت از کامل دمیده شده AdWords کمپین.

به PPC خود را به موفقیت!

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *