Adwords گوگل راهنمای دوم – چرا استفاده از کلمات کلیدی منفی

[ad_1]

هنگامی که شما در حال اجرا گوگل AdWords کمپین مهم شامل کلمات کلیدی منفی. شما باید در نظر با استفاده از کلمات کلیدی منفی اگر برخی از کلمات کلیدی و یا عبارت کلمه کلیدی در مبارزات انتخاباتی خود را وسیع و عمومی. منفی کلمات کلیدی جلوگیری از تبلیغ از اینکه نشان داده شده در یک وب سایت ناشر اگر منفی کلمات کلیدی در جستجو عبارت/متن منطقه است که با استفاده از گوگل برای مطابقت با تبلیغات و محتوا.

با استفاده از کلمات کلیدی منفی شما را کاهش می دهد تعداد کلیک throughs است که نمی خواهد به فروش تبدیل به هر حال. علاوه بر این که کلی CTR آگهی خود را (از طریق نرخ کلیک کنید) بسیار بالاتر خواهد بود چون در حال حاضر خواهد شد تعداد کمتری از کاربران اینترنت مشاهده آگهی خود را اما نه کلیک کردن بر روی. بالاتر CTR باعث خواهد شد این آگهی به دریافت یک موقعیت بالاتر و بدون نیاز به کار با بالاتر ک (هزینه هر کلیک) پیشنهادات مختار است.

در خود گوگل AdWords کمپین شما می توانید اضافه کردن کلمات کلیدی منفی طریق لینک زیر “بدون مبارزه منفی کلمات کلیدی. اضافه کردن”. در صفحه بعد شما می توانید خود را اضافه کنید منفی کلمات کلیدی. منفی کلمات کلیدی شما را انتخاب کنید در این بخش اعمال خواهد شد به تمام گروه های آگهی خود را در این مبارزه است. بنابراین شما می خواهید به دقت در انتخاب کلمات کلیدی منفی برای جلوگیری از تاثیر منفی به خود را به طور کلی مبارزات انتخاباتی.

به عنوان مثال برای منفی کلمات کلیدی استفاده می شود به شرح زیر است. بیایید می گویند شما در حال فروش پوشک های پارچه ای برای بچه ها. با استفاده از اورتور ابزار کلیدی شما جستجو برای پوشک و نتایج زیر.

183844 پوشک

80390 پوشک بزرگسالان

74619 کیسه پوشک

19184 کیک پوشک

13684 پوشک بچه

12509 پوشک پارچه

3968 در کونی, خش

3108 huggies پوشک کوپن

http://inventory.overture.com/d/searchinventory/suggestion/

فرض کنید که کلمه “پوشک” خواهد بود یکی از کلمات کلیدی خود را که شما با استفاده از, شما می توانید بگویید که این امر می تواند درگیر در عبارت کلمه کلیدی استفاده نمی کند به محصول شما در حال تلاش برای فروش “پوشک های پارچه ای”. بنابراین این امر می تواند توصیه می شود برای اضافه کردن هر چیزی به لیست کلمات کلیدی منفی خود که کاملا مطابقت ندارد گروه هدف خود را. در این مثال من توصیه به حذف “پوشک بزرگسالان”, “پوشک مجازات” و “huggies پوشک کوپن” و مجموعه آنها را به عنوان کلمات کلیدی منفی. هیچ کس جستجو برای پوشک بزرگسال در حال حاضر می توانید آگهی خود را در خدمت و در نتیجه شما را اجرا خطر که مانند یک جستجو را تا پایان در کلیک کردن بر روی آگهی شما و شما به هدر رفتن پول خود را.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *