AdWords گوگل را انتخاب کنید کلید واژه ابزار و خارجی AdWords Keyword Tool – تفاوت وجود دارد ؟

[ad_1]

Google AdWords keyword tool خارجی توصیه می شود توسط بسیاری از کتاب های الکترونیکی برای استفاده از پژوهش و کلمه کلیدی. هنوز بسیاری از مردم می دانند که تفاوت بین این و منظم AdWords keyword research tool. حتی اگر آنها بسیار مشابه آنها قطعا نه همان در استفاده و نتایج.

اول از همه برای AdWords ابزار تحقیقات کلمه کلیدی شما نیاز به راه اندازی یک حساب کاربری رایگان که در آن شما نیاز به وارد کردن تمام داده های خود را و آدرس و غیره. که طول می کشد کمی زمان است و ممکن است ناخوشایند اما آن را به ارزش تنظیم آن را به عنوان آن را دارای مزایای متعددی است.

اول از همه به منظور استفاده از google.com خارجی کلید واژه ابزار, شما نیاز به وارد کردن کد امنیتی چندین بار است که در نظر بسیاری از مردم آزار دهنده است. این ابزار انتخاب کلمه کلیدی در داخل حساب AdWords گوگل این نیست. هنگامی که شما به سیستم وارد شده, شما می توانید به عنوان بسیاری از جستجوها به عنوان شما می خواهید.

اما وجود دارد مقدار زیادی بیشتر از عوامل مهم نیز; Google AdWords خارجی انتخاب کلمه کلیدی ابزار تنها به شما می دهد 100 نتایج. این به این معنی زمانی که شما وارد یک کلمه کلیدی آن کاهش بسیاری از نتایج. اگر شما به دنبال برای کلمات کلیدی دم بلند برای بازاریابی مقاله, بهترین کلمات کلیدی و حتی نشان می دهد تا در نتایج جستجو. اگر شما فیلتر کردن حجم بالا جستجو عبارات خود را به چیزی.

اگر شما با استفاده از ابزار انتخاب کلمه کلیدی در داخل حساب AdWords آن را به شما می دهد 800 نتایج جستجو است که بسیار بهتر است.

متاسفانه نه از این ابزار بسیار خوبی برای جستجوگرها به عنوان آنها را نشان نمی دهد SEO-نوع رقابت تنها PPC و تعداد جستجوها در هر ماه نیست به شدت نشان می دهد جستجو در متن وارد شده توسط کاربران است.

فراموش نکنید که هر چند که این ابزار کلمات کلیدی در طول زمان تغییر آنها به عنوان به روز رسانی با ویژگی های جدید است.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *