AdWords گوگل نمره کیفیت, آگهی رتبه بندی و قرار دادن آگهی

[ad_1]

واقعی گوگل قرار دادن آگهی در موتور جستجوی گوگل مصمم است با ترکیبی از سه ملاحظات کلی.

برای اولین بار است که حداکثر پیشنهاد هر کلیک مقدار تعیین شده توسط تبلیغ در یک کلمه مربوطه – تا 4 دلار پیشنهاد در کلمات کلیدی و یا عبارت کلمه کلیدی استفاده می شود در عرض یک کاربر پرس و جو با همه چیزهای دیگر مساوی خواهد بود که آگهی های دیده شده توسط کاربر از گوگل اطلاعات از جستجوگر اگر دیگر پیشنهاد حداکثر از موجر مقدار. “کلیک کنید از طریق نرخ” یا CTR فرمول های ساخته شده توسط گوگل پس از نگاه کردن به عملکرد تاریخ میلیون ها نفر از کلمات کلیدی کلیک در طول زمان نقش مهمی در تعیین ارتباط کلمه و پیشنهاد مقدار و صفحه فرود خود را's “نمره کیفیت” در رابطه با این بحث من با کیفیت نمره بعدی.

نمره کیفیت – که تشکیل شده است از چند چیز است. گوگل می خواهد برای نشان دادن کاربران مربوطه محتوای با کیفیت به طوری که آنها ساخته شده است یک فاکتور به نام “نمره کیفیت” است که در نهایت ضرب در برابر حداکثر مقدار پیشنهاد تنظیم توسط تبلیغ برای یک کلمه کلیدی خاص و یا عبارت برای تعیین آنچه که به نام ad رتبه. آگهی رتبه در نهایت تعریف می کند چه موقعیت آگهی شما نشان داده خواهد شد که کاربر در query نتیجه های جستجو – و یا اگر آن را نشان داده و در همه.

جنبه اول نمره کیفیت است که مربوط به محتوای اصلی. چه خواهد شد را ببینید که زمانی که کاربر به صفحه فرود وب سایت برای تبلیغات? محتوای نمایش داده شده در پاسخ به این سوال و یا ارائه اطلاعات مطرح شده توسط پرس و جو ساخته شده توسط کاربر ؟ گوگل تعیین می کند که این محتوا برای این صفحه که صفحه وب بهینه سازی و ثبت آنها در موتور جستجوی گوگل می آید در دستی. بعد به عنوان یک فاکتور گوگل به نظر می رسد در صفحه وب عملکرد. با چه سرعتی می کند صفحه بار ؟ وجود دارد چند و یا هیچ پاپ آپ یا پاپ داند متصل به صفحه ؟

است که صفحه تلفن همراه پاسخگو – آن را در حال حاضر به خوبی در گوشی های تلفن همراه, قرص, و غیره. این صفحه فرود “transparent” به کاربر ساخت پرس و جو — که است که می گویند آن را منعکس چه وب سایت شما در مورد به طور کلی در — این است که یک وب سایت خوب برای ارسال به کاربر برای این نوع از کاربر پرس و جو ؟ و در نهایت آنچه که تبلیغ قالب ؟ این گوگل است که به دنبال برای دیدن اگر هر واجد شرایط “آگهی پسوند” استفاده می شود با تبلیغ به کاربر اطلاعات بیشتر در مورد خود سایت و صفحه فرود قبل از او و یا او می شود وجود دارد ؟ چیزهایی مثل شماره تلفن, ساعت, کسب و کار, سایر, صفحه فرود, گزینه های در آگهی ها برای اطلاعات بیشتر به رفتن به.

تبلیغ کنندگان می توانید تبلیغات خود را قبل از تسلیم نهایی و حتی در حالی که آنها در حال اجرا به نمایش چگونه تبلیغات خود را خواهد شد و یا در حال انجام هستند و چیزهایی که می تواند انجام شود در هر زمان برای تاثیر گذاری که در آن و زمانی که آگهی ساخته شده قابل مشاهده است. شما همیشه می توانید کار خود را به بهبود نمره کیفیت با انجام چنین چیزهایی به عنوان اجرای آگهی پسوند معرفی منفی کلمات کلیدی تغییر آگهی اطناب و یا تصاویر را افزایش یا کاهش خود را حداکثر مناقصه بر روی کلمات کلیدی و عبارات کلیدی و تغییر در حال اجرا بار یا مخاطبان برای تبلیغ ، اقامت در تماس با آگهی خود را's عملکرد آن را به عنوان در حال اجرا و ساخت تنظیمات برای بهبود چگونه آن را تبدیل است که همیشه یک ایده خوب و آگاه تبلیغ انجام این کار به طور منظم به تبلیغات خود را موثر تر و به صرفه جویی در هزینه های تبلیغاتی در تبلیغات خود را.

همانطور که برای چه شما تبلیغات شما هزینه هر کلیک هر آگهی شما محل می رود به آنچه که به نام “آگهی مزایده” که در آن شما در حال رقابت در برابر دیگر تبلیغ برای قرار دادن آگهی مکان و زمان. هر حراج اجرا است به نام “دوم قیمت حراج” پس خبر خوب به عنوان به آنچه که این به این معنی است که شما لزوما پرداخت خود را حداکثر مبلغ پیشنهاد برای هر کلیک آگهی خود را. به شما پرداخت فقط به اندازه کافی به ضرب و شتم دوم-محل تبلیغ's پیشنهاد و حفظ موقعیت خود را. بنابراین این بدان معنی است که اگر خود را حداکثر پیشنهاد $ 3 و خود را جای 2 رقیب's پیشنهاد قیمت $ 2.00 شما می توانید موقعیت در نتایج جستجو و پرداخت $ 2.00 برای کلیک کنید به جای $ 3.

به عنوان یک نرم افزار نکته به این مفهوم که شما با استفاده از Keyword Planner و دنبال کردن کلمات کلیدی شما می خواهید به استفاده از و پیشنهاد مناقصه برای دریافت در یک صفحه و یک موقعیت اگر وجود رقابت بالا برای یک کلمه یا عبارت شما می دانید که دوم حداکثر قیمت پیشنهاد خواهد شد, از پشت, در حالی که رقابت کم بدان معنی است که وجود دارد ممکن است کاملا یک شکاف در پیشنهاد قیمت بین تبلیغ و شما ممکن است به خوبی شکستن قیمت هر کلیک برای به دست آوردن موقعیت که شما می خواهید. همچنین به یاد داشته باشید که شما این را بررسی کنید که کیفیت نمرات بازی بخش بزرگی در نحوه تبلیغات خود را در واقع مشاهده شده در رابطه با دیگر تبلیغ مناقصه و می تواند به شما صرفه جویی در پول و حتی بیشتر پستها در طول کلیک کنید اگر شما در حال انجام کار خود را برای بهبود کیفیت نمرات و در نهایت آگهی خود را رتبه بندی.

مطمئن شوید که به شما استفاده از Keyword Planner تمام راه را از طریق به عملکرد پیش بینی جزء ابزار در هنگام کار کردن کلمات کلیدی خود را و پیشنهادات به عنوان آن می تواند به شما نشان می دهد برخی از مدل های خوبی از آنچه که هزینه های تبلیغاتی خود را به عنوان شما کار می کنند جنبه های مختلف پیشنهاد خود ارزش و با انتخاب عبارت کلیدی. نیشگون گرفتن و کشیدن آن را در اینجا برای اولین بار قبل از رفتن زندگی می کنند به عنوان این را به شما صرفه جویی در هزینه های تبلیغات.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *