dJAX آگهی تبادل چارچوب

[ad_1]

dJAX آگهی تبادل چارچوب یک پلت فرم باز است که فراهم می کند ابزار برای ناشران و یا سازمان به ادغام هر تعداد آگهی مبادلات نتیجه دلربا زمان واقعی درآمد. این محصول اجازه می دهد تا مدیر برای پیکربندی بیش از یک شخص ثالث آگهی مبادلات مانند OpenX بازار Pubmatic تبلیغات گوگل به dJAX آگهی تبادل چارچوب است. این ترتیب را قادر می سازد هر دو گرفتن موجودی از دیگر آگهی مبادلات و ارسال تبلیغات به آنها. این dJAX آگهی Exhange چارچوب کار خواهد کرد بر اساس جهانی سیستم RTB.

موجود dJAX سیستم یکپارچه شده است با OpenX بازار و Pubmatic. کمک در دسترس شخص ثالث رابط API استفاده می شود برای ایجاد ویژگی های مورد نیاز و برای انجام implemention.

این یک پلت فرم فن آوری قادر به

1. پوسته پوسته شدن برای تسهیل یکپارچه سازی سایر آگهی های شخص ثالث مبادلات.
2. ایجاد و مدیریت حساب در زمان واقعی است.
3. یکپارچه سازی OpenX بازار به عنوان یک تبلیغ و در نتیجه برخورد با OpenX بازار در زمان واقعی به بهانه بنر و درآمد جزئیات.
4. یکپارچه سازی Pubmatic به عنوان یک تبلیغ و در نتیجه واردات این درآمد به dJAX سیستم که s تقسیم توسط ناشر.
5. ارائه Passback سیستم ردیابی است.
6. مدیریت خانه تبلیغات.

آگهی فرمت های

آن را پشتیبانی تمام پایه آگهی فرمت های از قبیل متن ، تصویر و آگهی HTML. آن را نیز پشتیبانی از تبلیغات تلفن همراه. تبلیغ باید popunder / پنجره / خروج ترافیک مبارزات. در واقع این چارچوب اجازه می دهد تا تبلیغات که اندازه می آیند از پیش تعریف شده جهانی بسته آگهی در اندازه.

هدف قرار دادن

با استفاده از dJAX, محصول, مشتریان بالقوه را هدف قرار داده و با استفاده از راه های زیر:

1. جغرافیایی هدف قرار دادن

اهداف مصرف کنندگان خود را بر اساس مکان جغرافیایی مانند کشور, مناطق, شهرستان, کد پستی, آدرس IP, و غیره.

2. رفتاری و هدف قرار دادن

اهداف کاربران با توجه به گشت و گذار در رفتار آگهی تعاملات و فعالیت های جستجو. با استفاده از یک پروفایل از قبل رفتار به تعیین که آگهی نشان داده می شود در طول یک داده شده مراجعه کنید. برای مثال هدف قرار دادن ماشین تبلیغات در پورتال به یک بازدید کننده که شناخته شده بود که در بازدید از این خودرو بخش عمومی رسانه سایت.

3. مخاطبان هدف

اهداف بهترین مصرف کنندگان برای یک تبلیغ خاص و یا کمپین و این استفاده به طور موثر در رسیدن به, خرید و فروش, کسب و اهداف نام تجاری. تبلیغ کارآمد می تواند رسیدن به مخاطبان حق با پیام مناسب در زمان مناسب است. مصرف کنندگان بهره مند در گرفتن تبلیغات مرتبط بیشتر.

4. تلفن همراه با هدف قرار دادن

اهداف و دستگاه های تلفن همراه است که شامل iPhone, iPad, Android, Blackberry, Windows Phone و گوشی از ویژگی های.

مزایای

• مدیریت تبلیغ, Publisher حساب

• صفحه نمایش تلفن همراه و فرمت های آگهی و سفارشی سازی

• جهانی سیستم RTB با شخص ثالث آگهی مبادلات ادغام

• پیچیده با هدف قرار دادن قابلیت های

• NET-X سیستم پرداخت برای ناشر's پرداخت

• تایید سیستم

• پشتیبانی چند زبانه

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *