Facebook بازاریابی – چرا این کار بسیار خوب

[ad_1]

وابسته به بازاریابی این نسخهها کار به خوبی در Facebook عمدتا به دلیل جمعیت شما می توانید هدف است. اساسا شما می توانید هدف خود را در تبلیغات نشان داده می شود تنها برای افرادی که شما را انتخاب کنید. برای مثال بیایید می گویند شما ترویج دوستیابی پیشنهاد ویژه خوب به دنبال در صفحه فرود. پیشنهاد خود بشود برای جلب مردان به ثبت نام پس از طریق Facebook شما می توانید انتخاب کنید و آگهی خود را به دیده می شود تنها با هدف قرار دادن گروه های سنی خاص و یا مکان های جغرافیایی.

قبل از اینکه شما محل تبلیغات شما در Facebook شما باید تعیین کنید که چه جمعیتی وابسته به خود ارائه شده است. این است که بسیار به سادگی با رفتن به Google ad planner و تایپ کردن در “url” از پیشنهاد شما're ترویج. انتخاب کشور و سپس شما می توانید ببینید که مخاطبان خود را است. در حال حاضر که شما در حال مسلح با این اطلاعات شما می توانید پلاگین که به Facebook هنگامی که شما راه اندازی کمپین.

بسیاری از شرکت های محلی و بین المللی و همچنین استفاده از Facebook و نه از نظر فروش اما برای مقاصد تجاری. کسب و کار پیدا کرده اند که به جای تبلیغات سنتی در تابلوهای تبلیغاتی عمومی و یا دیگر مناطق که Facebook را فراهم می کند حاضر توجه بازار است. همچنین آن را بسیار آسان تر برای پیگیری و کنترل اثربخشی مبارزات انتخاباتی در یک شبکه اجتماعی در مقایسه با یک بنر در خارج از یک اتوبوس.

Facebook تبلیغات آسان به راه اندازی و آن را بر اساس پرداخت پستها در طول کلیک کنید مدل – شما فقط زمانی که کسی کلیک بر روی آگهی شما. با رفتن به رابط شما می توانید خود را در مبارزات انتخاباتی خود را تنظیم بودجه و منتظر تصویب است که به طور معمول طول می کشد کمتر از یک روز. هنگامی که آگهی خود را زندگی می کنند شما می توانید نظارت بر هزینه های خود را و تنظیم مقدار شما پرداخت هر کلیک درآمده است.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *