Facebook تبلیغات – هدف قرار دادن مانند یک تیرانداز از خفا

[ad_1]

Facebook تبلیغات است که در اثر کامل در حال حاضر. ورود به حساب کاربری خود و شما را مبهوت چگونه دقیق برخی از تبلیغات هستند. اگر شما don't به یک شریک و یا اگر شما نگاه کردن چیزهای خاصی Facebook تبلیغات می داند. این فوق العاده است برای تبلیغ به عنوان شما می توانید هدف بیشتر معیارهای خاص تر از همیشه قبل از و آزمون تقسیم تا زمانی که شما کامل مبارزات انتخاباتی.

چگونه من می دانم اگر Facebook تبلیغات است برای من ؟

Facebook تبلیغات PPC فوق العاده قدرتمند است و وجود دارد راه های بسیاری که شما می توانید آن را نزدیک. وجود دارد که تبلیغات پرداخت می شود و پس از آن وجود دارد روش رایگان. فقط در گوگل شما باید نتیجه پرداخت (AdWords) و آلی نتایج (نتایج موتورهای جستجو صفحات).

آلی Facebook تبلیغات

آلی اساسا بدان معنی است که شما don't پرداخت برای ترافیک خود را به طور مستقیم. بدیهی است که چنین چیزی وجود ندارد که به طور کامل رایگان بنابراین شما هنوز هم مجبور به پرداخت هزینه برای آن را در برخی از راه, اما, شما don't پرداخت یک قیمت خاص برای هر کلیک یا هر برداشت. در اینجا یک نمای کلی از آلی Facebook تبلیغات.

1. راه اندازی صفحه فن یا مشخصات. اگر شما محصول یا خدمات شما می توانید راه اندازی یک Facebook fan page به صورت رایگان. در این صفحه شما می توانید هر چیزی را از ویدئوها به کپی فروش محصول اطلاعات یک لینک به وب سایت خود را و یا فروش مستقیم کردن صفحه.

2. دریافت ترافیک به صفحه خود را. این بخشی از مشکل است که بسیاری از مردم به اینترنت و یا به بازاریابی فراموش نکنید. هنگامی که شما راه اندازی صفحه به نوعی شما را مجبور به دریافت ترافیک به آن خود را برای دیدن صفحه عالی و Facebook تبلیغات اطلاعات است. وجود دارد بسیاری از راه برای گرفتن ترافیک, اما همه آنها شامل قرار دادن یک لینک در جایی بر روی اینترنت است که شما امید مردم را کلیک کنید برای دریافت به صفحه خود را. دوباره وجود دارد میلیون ها نفر از مکان های که در آن شما می توانید لینک های خود را; با این حال برخی از مکان ها به شما کمک خواهد کرد بیش از دیگران است. این نیاز به مقدار زیادی از کار دستی; نوشتن مقالات, وبلاگ, نظرات, پست, پیام, ممکن است مشتریان یا دیگر وقت گیر است به خوبی به ارزش آن اگر شما به دنبال طول عمر در کسب و کار شما.

پرداخت Facebook تبلیغات

پرداخت Facebook تبلیغات است که در آن بازیکنان جدی هستند و جایی است که شما باید بروید اگر شما بودجه برای تبلیغات است. این می تواند تبلیغات پاپ آپ بر طرف و یا آنهایی که به نظر می رسد در خوراک خبری است. وجود دارد بسیاری از دلایل که چرا این چنین یک راه خوب برای تبلیغ اما آن را هزینه. این فقط یک پلت فرم تبلیغاتی مثل گوگل و یاهو و یا هر راه دیگر خرید ترافیک و با استفاده از این روش می آید با بسیاری از مزایای.

1. هدف قرار دادن مانند یک تیرانداز از خفا. با Facebook تبلیغات شما می توانید در خود دقیق مشتری درست مثل یک تک تیرانداز را با سنگ تیز کردن در در هدف خود را. Facebook تبلیغات PPC شما را قادر می سازد به هدف توسط سن دوست دارد, آموزش و پرورش, دین و قومیت و یک میزبان از دیگر متغیر است. این نوع از هدف قرار دادن است که بیشتر تبلیغات تنها از خواب.

2. پرداخت برای آنچه شما می خواهید. اگر شما فقط شروع یک محصول جدید و یا وب سایت شما دان't دارای جیب عمیق از ساعتچی & ساعتچی شما می توانید به عنوان کم ترافیک به عنوان شما می خواهید. اگر شما فقط با تست کردن یک محصول جدید و یا وب سایت برای دیدن اگر شما می توانید برخی از پول Facebook تبلیغات است که یک راه بسیار خوبی برای رفتن است. شما می توانید خرید برخی از ترافیک برای 20 دلار آن را پیگیری کنید و ببینید که چگونه آن را انجام و سپس تصمیم گیری یا تغییر خود را ارائه کمی و یا چیز دیگری را امتحان کنید.

3. در مشتری خود را's سر. هنگامی که یک کاربر است که پیمایش از طریق Facebook حساب آنها در یک دولت با غلظت بالا (اگر چه شما ممکن است آن را باور نمی کند). این چیزی است که از اعتیاد برای بسیاری از مردم و آنها را در نوعی خلسه شبیه به مشاهده تلویزیون. زمانی که مشتری خود را در یک حالت تغییر مانند این است که زمان مناسب برای زمین پیام خود را به آنها. آنها را آنلاین در حالی که اغلب don't تنظیم محدودیت زمانی برای Facebook. شما می توانید ببینید چه مشتری خود را دوست دارد و تنظیم مبارزات انتخاباتی خود را بر این اساس.

4. را فوری تصمیم گیری کسب و کار. اگر شما در حال برنامه ریزی در مورد استفاده از جستجوگرها و یا آلی Facebook روش های آن می توان به ماه قبل از شما هر گونه اطلاعات و یا ترافیک را به تصمیم گیری از. با استفاده از پرداخت صورت کتاب تبلیغات به شما می دهد توانایی برای خرید برخی از ترافیک که در حال حاضر داغ چشم انداز ارسال آنها را به پیشنهاد خود را و ببینید چه اتفاقی می افتد. در 20 دقیقه شما می توانید در حال حاضر فرستاده 100 نفر به خود را ارائه داده و یا تغییر پیشنهاد خود را در حرکت و یا اگر شما در حال ساخت پول مقیاس آن و بانک جدی برخی از سود.

بسیاری از مردم می ترسند از تبلیغات پرداخت می شود به دلیل آن به نظر می رسد مانند هدر رفتن پول است. این یک باریک درک درستی از روند سرمایه گذاری در کسب و کار شما است و نه معتبر در بازاریابی جهانی. هر چیزی که شما نسبت به کسب و کار خود را به شما هزینه های خود را در زمان و یا پول خود را. اگر شما در خارج وجود دارد نوشتن مقالات وبلاگ اظهار نظر و فروم های ارسال و ویرایش شما صرف وقت خود را. اگر شما هم به 25 دلار در هر ساعت شما می تواند کار کرده و به مدت یک ساعت و سپس ارسال می شود که $ 25 از ترافیک خود را ارائه و شما می توانید برخی از بازخورد فوری به جای انتظار ماه برای دیدن اگر یک تبدیل ،

Facebook تبلیغات PPC -بله گفتن به 1 میلیارد مشتریان
Facebook PPC (پرداخت برای هر کلیک) واقعا موثر بازاریابی استراتژی است که شما باید زمان را به یاد بگیرند که چگونه به استفاده از به درستی به طوری شما می توانید کسب و کار شما به سود سریع. با بیش از 900 میلیون کاربر در تمام کشورها به نظر می رسد پوچ نیست برای استفاده از این پلت فرم به هدف قرار دادن مشتری خود را ایده آل. مقدار متناوب از اطلاعات شما می توانید با استفاده از علامت خود را جمعیتی بدان معنی است که حتی یک ساز محلی در لهستانی ناخن صنعت می تواند با استفاده از Facebook تبلیغات برای جذب مشتریان.

کلیدی در اینجا این است که آموزش استفاده از Facebook بازاریابی به درستی. اگر شما آماده برای شروع با تلاش های تبلیغاتی خود را پس از آن اجازه دهید's شما برخی از آموزش است که شما را تبدیل به یک متخصص در Facebook تبلیغات امروز!

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *