Facebook تبلیغات و بازاریابی – یک تهدید برای گوگل AdWords?

[ad_1]

بازاریابی آنلاین تبدیل شده است بسیار محبوب برای چهار سال گذشته و در طول این دوره AdWords گوگل, بود, بالا, بازاریابی آنلاین ابزار انتخاب در میان تبلیغ کنندگان. AdWords هنوز هم باقی می ماند به عنوان بازیکن در غالب اما ظهور سایت های شبکه های اجتماعی Facebook را باز کرده است یک جایگزین درب از فرصت برای تبلیغ کنندگان آنلاین. آن را از طریق Facebook تبلیغات بازاریابی است.

Facebook هنوز هم ممکن است نسبتا جوان در دنیای بازاریابی آنلاین, اما به عنوان اوایل به عنوان در حال حاضر بسیاری از تبلیغ کنندگان تحت تاثیر قرار شده است با ROI که آنها'کردم بعد از قرار دادن تبلیغات خود در Facebook.

بنابراین چه چیزی باعث Facebook تبلیغات بازاریابی ایده آل تر از گوگل AdWords?

1. رقابت کمتر
Facebook به طور کلی شناخته شده است به یک سایت شبکه اجتماعی است و تنها به تازگی است که تبلیغ شنود گذاشته اند سایت's بالقوه به عنوان یک ابزار بازاریابی آنلاین. اگر شما خواهد شد قرار دادن تبلیغات خود را در حال حاضر و سپس شما قطعا می توانید انتظار کمتر از رقبای اطراف نسبت به گوگل.

گوگل در حال حاضر تبدیل به سر می برند در سال های اخیر است. تعدادی از تبلیغ کنندگان باید خود را ابراز ناراحتی در Google AdWord's افزایش قوانین سفت و افزایش هزینه به ازای هر کلیک به دلیل بالا-سطح رقابت. شما نمی خواهد این تجربه مبارزه با Facebook حداقل در حال حاضر.

2. هدف قرار دادن دقیق
بر خلاف لغات اکثر Facebook هنوز هم باقی می ماند یک سایت شبکه های اجتماعی. کاربران در واقع رفتن به Facebook به جستجو برای محصولات اما تبلیغ می تواند سرمایه گذاری در Facebook's توانایی هدف قرار دادن تبلیغات خود را بر اساس کاربران' جمعیت و اطلاعات محل. این داده ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد به تمرکز تبلیغات در Facebook کاربرانی که همان سن و محل سکونت و یا منافع به عنوان آنچه شما را هدف قرار داده اند که ایجاد این تبلیغات.

نتیجه این است که دقیق تر لیست آگهی نسبت به AdWord's گسترده اما نامشخص لیست مشتریان بالقوه است.

3. استفاده از تصاویر
که نمی't ترغیب می شود تبلیغات که شامل برخی از تصاویر بر روی آن نسبت به یک مطلوب خالص, متن تبلیغ ؟ تبلیغ می تواند شامل تصاویر در Facebook, تبلیغات چیزی است که گوگل AdWords فاقد است. تصاویر همواره ثابت می شود یک راه موثر در برانگیختن علاقه مردم به زیرچشمی نگاه کردن به آنچه که یک محصول واقعا می تواند ارائه دهد.

4. بیشتر کاربر برداشت
Facebook حدود 39 میلیارد دلار برداشت در هر ماه به طوری که واقعا نشان میدهد که چگونه بزرگ این سایت's مخاطبان رسیدن است. تخمین می زنند که گفته می شود حدود 5 برابر بزرگتر از گوگل's. تعداد Facebook کاربران سریع-افزایش در حالی که هنوز هم وجود دارد چند تبلیغ بر روی هیئت مدیره. این فقط می تواند به این معنی است که ایده آل آگهی که شما در نهایت می تواند تبدیل به فروش.

5. کاهش هزینه به ازای هر کلیک
Facebook تبلیغات هزینه پایین تر از لغات و اگر شما're یک کسب و کار کوچک است که تنها با شروع کردن در دنیای بازاریابی آنلاین, پس قطعا این امر خیلی مهم است. به طور متوسط هزینه هر کلیک فقط برای $ 1 چیزی است که بسیار مناسب برای حفظ.

با همه این عوامل در آینده به بازی است Facebook تبلیغات بازاریابی واقعا یک تهدید برای گوگل AdWords? پاسخ این است که به عنوان روشن به عنوان آنچه که's در فروشگاه برای Facebook در سال های آینده.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *