Facebook لغات روند برای سال 2017

[ad_1]

در سال 2017 انتظار می رود که Facebook خواهد آمد تا با راه هایی که در آن علامت های تجاری می تواند به کاربران است که آنها قصد دارند به هدف. پولی رباتها در حال رفتن به در خط مقدم این انقلاب است. مارک زوکربرگ اخیرا اعلام کرد در یک پست که تا زمان محصول دارای یک میلیارد کاربر آن را انجام داده است و نه معنی کسب و کار. در همان پست او همچنین اظهار داشت که Facebook شد و نمی خواهید را به هر گونه تلاش برای کسب درآمد از آن رباتها تا زمان سایت های شبکه های اجتماعی تا به حال یک میلیارد کاربران است. Facebook Messenger به تازگی ضربه علامت گذاری به عنوان. زوکربرگ اعلام کرده است که رسول به دنبال یک فرایند کسب درآمد است که شبیه به Facebook خود را.

Facebook با این حال نمی پوشاندند سایت با تبلیغات و آگهی ها. آن را به جای خواسته های تجاری به ساخت صفحاتی که دارای محتوا و در نتیجه درایو تعامل است که می تواند آلی در طبیعت است. پس از این ایده تعبیه شده است Facebook را کاهش می دهد آلی رشد و تغییر برندها به طوری که آن را می تواند به نظر می رسد در اخبار سایت از کاربر. انتظار می رود که این رباتها محبوب خواهد بود به این ترتیب که بخش مهمی از Facebook AdWords. در مراحل اولیه Facebook می خواهم به مطمئن شوید که بسیاری از برندها و همچنین به عنوان کاربران اتخاذ این رباتها.

آن است که تنها پس از آن کسب درآمد خواهد بود معرفی شده است. Facebook نیز اعلام کرد از اواخر سال است که این امر اجازه مارک های مختلف برای خرید خبرخوان تبلیغات به طوری که آنها قادر به هدف خود رباتها در گروه های خاصی است که بیشتر احتمال دارد به انجام کسب و کار با آنها. این همه بخشی از عمده فشار Facebook به پسند عامه آن رباتها در میان برندها و کاربران و اطمینان بیشتری تصویب شود.

پولی زنده ویدئوها

از آن شده است به تازگی در گزارش Digiday که Facebook Live رفتن به پولی. این وب سایت همچنین می گوید که Facebook برگزار خواهد شد تبلیغات در جریان زندگی. در واقع این در حال حاضر آغاز شده و با تبلیغات قرار داده شده در فیلم است که انتظار می رود به محبوب در میان کاربران است. این تبلیغات نیز برای اجرا به نمایش تبلیغات و همچنین در طول پرش از حوادث زندگی می کنند که تحت پوشش Facebook. آسیب دیده از Facebook با این حال در فیلم ها. همانطور که در آن جدیدترین درآمد تماس آن نازل شده است که 500 میلیون نفر از مردم به طور معمول دیده بان 100 میلیون ساعت به ارزش ویدئوها به صورت روزانه. Facebook داده است یک فشار بزرگ برای زندگی ویدئوها از اواخر و به نظر می رسد آن است که تنها یک ماده از زمان قبل از آن شروع می شود و سود حاصل از این سرمایه گذاری است.

تماس به عمل دکمه برای صفحات از کسب و کارهای محلی

از اواخر Facebook آغاز شده است به استفاده از به روز رسانی تماس به عمل دکمه برای صفحات از کسب و کارهای محلی. ایده اصلی در اینجا این است که مطمئن شوید که مشتریان شما یک تجربه بهتر در Facebook صفحه: نگران استقرار خود را. این به این معنی است که از حالا به بعد شما می توانید سفارش مواد غذایی خود را از محلی غذای آماده فقط با مراجعه به آن در Facebook صفحه. Facebook است که از این نظر است که این امر افزایش کیفیت تجربه کاربر با توجه به کسب و کارهای محلی شناخته شده اند بد صفحات تلفن همراه.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *