Facebook, CPM, Facebook PPC که راه ؟

[ad_1]

خون زندگی هر کسب و کار آنلاین و یا آفلاین ترافیک است. مهم نیست که چقدر خوب است که محصول خود را اگر کسی می داند در آن وجود دارد شما خواهد شد پول را ندارد. در این گزارش من می خواهم به شما نشان دهد چگونه به انجام سودآور Facebook PPC برابر Facebook تبلیغات CPM.

اگر شما در حال آمدن به انجام onnline کسب و کار تازه و یا شما به Facebook ads است که شما یک تازه وارد به Facebook, تبلیغات, شما ممکن است به راه اشتباه بیش از غلظت در FB PPC تنها.

PPC به معنی هزینه هر کلیک که شما تنها برای پرداخت تعداد کلیک شما دریافت خود را FB ads. طرف خوب این است که شما نمی خواهد خود را هدر بودجه بر صفر کلیک همانطور که در اشکال دیگر از FB ads. شما باید بدانید که چگونه به منظور بالا بردن FB خود را PPC قیمتهای بالا به اندازه کافی برای شروع به شکستن حتی از شروع حتی اگر شما در حال سودآور نیست بلافاصله.

از سوی دیگر CPM هزینه شده است-هر-mille. این به سادگی به معنی که شما پرداخت بسیار برای یک هزار برداشت. منظورم از تصور? به این معنی تعداد نمایش خود را FB تبلیغات دریافت می کند. برای مثال اگر شما صفحه نمایش یک بنر در Facebook تعداد بار مردم را ببینید بنر. بنابراین اگر شما پیشنهاد 5 دلار در هر mille شما پرداخت 5 دلار برای هر 1000 نمایش آگهی های خود را. استفاده از CPM بیش از PPC است که شما ممکن است به پرداخت تنها کسری از آنچه در آن هزینه های شما برای دریافت کلیک کنید تحت دومی. بسیار خوب از طریق نرخ کلیک کنید شما به راحتی اجرا به سود. Facebook را به راحتی به شما ارسال ترافیک بدون در نظر گرفتن شما کلیک کنید از طریق نرخ زیرا آنها مطمئن هستند که از درآمد این که آیا شما در حال گرفتن کلیک یا نه.

آنچه که من کشف کرده اند در دهه کار به عنوان یک بازاریابی آنلاین است که بسیاری از تازه وارد ها به مرگ می ترسم وقتی که می آید به مناقصه CPM. بسیاری ترجیح می دهند PPC به CPM چون سابق قرار داده و آنها را در فرمان در حالی که دومی شما را در مسافر's صندلی.

اما واقعیت این واقعیت است که از آن خواهد شد بسیار دشوار است به آن را به عنوان یک Facebook وابسته چسبیده فقط به مدل PPC. هر کمپین شما در بالا بردن هدف خود را باید به حداکثر رساندن CTR و کاهش حداکثر Facebook's گرایش به باد قیمت یک کلیک مسخره. این بدان معناست که کار CPM و قرار دادن تبلیغات خود را در چنین راهی است که مردم را با انگیزه را کلیک کنید به جای راه دور دیگر.

در این گزارش من سعی به نوشتن کردن PPC مناقصه استراتژی های خاموش به طور کامل. وجود دارد شما ممکن است پیدا کردن آنها ضروری است. اما من می خواهم به تاکید و آموزش درک درستی از چگونه هر دو استراتژی به کار خواهد کرد به شما سود آور Facebook مبارزات.

چگونه به پیشنهاد با PPC

در گذشته ممکن بود برای سهامداران به پیشنهاد PPC و دریافت تن از ارزان کلیک به پیشنهاد خود من به عنوان ارزان به عنوان یک یا دو سنت در هر کلیک کنید. به این دلیل که ترافیک تبدیل شده و Facebook است که یکی از بزرگترین جهانی رسانه های اجتماعی, پلت فرم, بسیاری از شرکت های وابسته ساخته شد بسیار غنی است. در نتیجه هجوم بازاریابان مطرح تکمیل و پس از آن هزینه های بالا رفته است. بازی نیست اما سخت تر در حال حاضر.

آن را هنوز هم ممکن است برای دریافت ارزان کلیک در برخی از طاقچه و جمعیت شناسی. اما اگر شما در حال رفتن برای بازارهای محبوب ترین و ایالات متحده شناسی آماده برای دیدار با یک رقابت سختی. به قیمت ارزان کلیک سنت از گذشته دیگر در دسترس است. من را دریافت نمی اشتباه PPC مناقصه است که هنوز هم بسیار مرتبط و مهم است.

محاسبه تست با PPC

اگر من می خواهم به راه اندازی یک کمپین جدید در Facebook و با فرض اینکه من سبز در مورد تبدیل, جدید, راه اندازی, آن است که گویا به مجموعه ای از CTR در چنین راهی است که حداقل من سربه سر. ریاضی بسیار ساده است اگر از طریق نرخ کلیک کنید یکی از بیست و پرداخت از پیشنهاد من این است که 10 دلار و سپس حداکثر پیشنهاد per click که جای من در سربه خواهد بود $ .05

آن است که مناسب برای اجرای اولیه این PPC آزمون برای اندازه گیری نرخ تبدیل برای هر انتخاب جمعیتی در Facebook. جستجو PPC عادلانه نیست شاخص به اندازه کافی. تنوع در نرخ تبدیل ممکن است قابل توجهی بسته به ترافیک منبع; به خصوص اگر شما به طور مستقیم در ارتباط است.

با EPC $ 0.50 و خود من ترجیح شخصی بودن حداقل 100% بازدهی سرمایه من حداکثر هزینه هر کلیک دلار خواهد بود 0.25. که پس از آن می شود معیار من برای موفق CPM مبارزات انتخاباتی. اگر من می تواند حرکت کند به CPM و پیشنهاد $ 0.25 من می دانم که من نیاز به تولید یک CTR از 0.1 به من 100% ROI.

وجود عدم قطعیت با PPC نتایج

آزمون تحلیل من برجسته بالا کار خواهد کرد اگر CTR بسیار پایین است. Facebook است که در کسب و کار به پول و در خدمت تبلیغات به مشتری خواهد شد که قرار دادن پول در حساب بانکی خود را. اگر آنها در خدمت یک PPC مشتری با 5000 برداشت بدون یک کلیک آنها را به Facebook را بدست آورده $ .0. اگر آنها در خدمت همان 5000 کلیک به یک CPM مشتری مناقصه یک cpm در 15 دلار Facebook را بانک $ 75. منطقی است که Facebook را به جای خدمت به CPM مشتری با ترافیک به جای PPC.

از این رو خود را CTR بسیار مهم است. با استفاده از PPC مناقصه برای تعیین حاشیه aa ایده خوبی است اما شما باید تحویل خوب و خلاق است که به شما بدهد خوب CTR شما ادامه خواهد داد به ارسال تبلیغات که تقریبا یک هفته برای تصویب و آن را برای چند دقیقه و جلوگیری از دریافت ترافیک.

پس چه راهی برای خروج از این PPC imbroglio. ساده ترین راه برای غلبه بر این چالش است مناسب تقسیم تست. ارائه حداقل 12 ads تغییرات و هر یک به طور قابل توجهی متفاوت است. این را جذب مقدار قابل توجهی از برداشت و کلیک از Facebook به اندازه کافی تعیین داده ها از آزمون. مهم نیست چقدر بد شما در دست زدن به خود را خلاق قانون اعداد را به نفع خود کار.

چرا وابسته می ترسم توسط CPM?

از تحلیل بالا واضح است که ناموفق PPC را اتلاف وقت و تلاش و در نهایت ممکن است منجر به نا امیدی. اما هیچ پول از دست خواهد رفت. اما یک اثر CPM نه تنها اتلاف وقت و تلاش آن را تخلیه یک's بودجه.

Facebook احتمالا محیط دوستانه برای تست CPM. فقط به عنوان من گفت: بالا Facebook به شما ارائه ترافیک خوب حتی با ضعیف کلیک کنید از طریق نرخ پس شما با قرار دادن پول در حساب های بانکی خود را. این یک سلف سرویس سیستم تبلیغاتی, شما می توانید روشن و خاموش کردن تبلیغات خود را در مبارزات خواهد شد. از این رو شما به راحتی می توانید جلوگیری از مبارزات که در حال نشت بودجه خود را بدون مساعد می گرداند. توجه داشته باشید این قبل از اینکه شما شکستن و دور از PPC خود را با الگوهای.

آیا شما می خواهید برای کار با تبلیغ خوب? CPM مناقصه راه رفتن است.

بازاریابان که ناموفق از طریق CPM مناقصه هستند که افراد مبتلا به خود سستی و غیر حرفه ای کار می کنند. روز از ارزان کلیک برای همیشه, اما CPM باعث می شود آن را ممکن است برای کاهش هزینه های خود را کلیک مادی. به یاد داشته باشید که اگر شما را تبدیل به معتاد به PPC مناقصه شما همیشه محدود مصنوعی سقف از چه Facebook تصمیم می گیرد به پرداخت هزینه برای آن کلیک کنید.

مصرف CPM جهت you're هنوز هم برای رفتن به نحوی صورت Facebook's شارژ تغییرات. اما خوب CTR قطعا تعیین نتیجه مبارزات انتخاباتی خود را. ممکن است به حاشیه Facebook's ارزیابی یک کلیک و دریافت ترافیک ارزان با قرار دادن تنها لیزری تبلیغات هدفمند در مبارزات انتخاباتی خود را. تفاوت را به خوبی سهامداران و شما خواهد شد پاداش و تولید سود است.

مناقصه CPM بهترین راه برای نزدیک به بازتولید ارزان ترافیک وجود داشته است که طی چند سال پیش از Facebook Ads. هدف قرار دادن بازارهای خود را مانند یک گورو و جسورانه دارد که هنوز هم پول خوب را از Facebook تبلیغات CPM.

چه پس از آن است که بزرگترین مشکل با CPM مناقصه?

Facebook بسیار غیر دوستانه هنگامی که شما می خواهید برای اجرای روز فراق را CPM مبارزات. برای موفق شدن شما باید قادر به نمایش تبلیغات خود را در طول دوره معینی از روز خاموش در برخی از عقیم دوره.

اما شما باید به استفاده از برخی از ابزار ها و اسکریپت ها به دور از مشکل و فراموش دستی روز فراق و اگر شما در حال رفتن به اجرا سودآور Facebook Ads روز فراق کاملا حیاتی برای هر CPM مبارزات انتخاباتی.

نیازی به شما بگویم که در اینجا برخی از پیشنهادات نه تنها جذب کلیک بیشتر و در برخی از دوره خاص از روز اما آنها نیز پنهانی بهتر است در آن دوره است. اگر شما در حال اجرا مبارزات انتخاباتی PPC این ممکن است یک عامل لازم برای قرار میگیرد. اما با CPM مبارزات اگر شما اجرا مبارزات انتخاباتی خود را و کلیک در کردن انتخاب کنید دوره شما آسیب خواهد شد بودجه خود را. اگر شما're در حال اجرا PPC شما حداقل باید ایمنی خالص تنها برای کلیک پرداخت. اگر شما عدم دسترسی به ابزار ها و اسکریپت ها خواهد بود به صورت دستی مکث مبارزات خود را در طول کسل کننده دوره.

اگر شما می خواهید برای بهینه سازی و نخست ترافیک خود را و سپس CPM با روز فراق است در راه حق.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.