Google AdWord – با یک کلیک بالاتر از بقیه

[ad_1]

یکی اینترنت تلاش های بازاریابی است که دارای محبوبیت از طریق سال است که استفاده از Google AdWord خدمات. گوگل ارائه می دهد مدیران سایت منحصر به فرد و از راه های موثر از پرداخت هر کلیک (PPC) تبلیغاتی از طریق این سرویس است. این اهداف مناسب مخاطبان و ارائه می دهد بینش کلیدی در مورد محصول و یا خدمات شما تبلیغات.

گوگل متفاوت است از دیگر موتورهای جستجو وقتی که می آید به قرار دادن تبلیغات خود. این اجازه می دهد تا شما را به پیشنهاد در یک نقطه بهتر برای تبلیغات خود را, اما آن را نیز طول می کشد محبوبیت خود را به حساب. تبلیغات است که تنها با کلیک چند بار دریافت کمتر از یک تبلیغ که دریافت صد در کلیک یک روز حتی اگر شما تلاش برای پیشنهاد عالی برای آن کلمه. Google AdWord نیز شروع می شود نمایش تبلیغات خود را بلافاصله.

با استفاده از این در ذهن, شما باید عوامل مختلفی را در بازی. ما شروع با ساختار کلی. Google AdWord تبلیغات است که اغلب چهار خط اگر چه شما ممکن است فقط نیاز به سه. یک عنوان کمتر از 25 کاراکتر و یک URL از بیش از 35 کاراکتر توصیه می شود. به طور طبیعی خود را به عنوان یا عنوان خواهد بود چه جذب اولیه توجه بنابراین توجه ویژه ای به آن منطقه از آگهی خود را. شما ممکن است استفاده از تمام سرمایه با وجود این واقعیت است که برخی از منابع آن تشویق گوگل به طور خاص نیست.

وجود دارد برخی از ملاحظات را به حساب قبل از ساخت ترتیبات با Google AdWord. اولین مدیران سایت در حال حاضر می دانیم که کیفیت بازدیدکننده داشته است است که بسیار مهم تر از کمیت از بازدید کنندگان. چه خوب است آن را به یک میلیون بازدیدکننده داشته است اگر تنها دقیقه فراکسیون با بهره گیری از سایت خود و حتی کمتر هستند در پاسخ به شما پرداخت پستها در طول کلیک کنید تبلیغات ؟

هدف صحیح مخاطبان با کلمات صحیح برای قرار دادن بهترین خود را در طاقچه. بدون به طور موثر کاهش محصول یا خدمات شما اطلاعات شما را پیدا خواهد کرد خود را به تبلیغات نمایش در شرایطی که در بهترین مورد علاقه شما و یا شرکت شما.

تمرکز بر روی خود را با استفاده از لینک مستقیم کلمات کلیدی و عبارت از تبلیغات خود را. عدم انجام این کار باعث افزایش هزینه های تبلیغاتی خود به این دلیل که کلیک خواهد نتایج را تولید نمی کند. شما خواهد پرداخت برای تبلیغات ناقص.

گوگل در حال حاضر پیش بینی این نیاز می کند و باید آنلاین رایگان اسناد برای مدیران سایت و یا کسب و کار با توجه به Google AdWord خدمات. وجود دارد صدها نفر از وبلاگ ها و مقالات آنلاین برای کمک به شما با دقت اشاره کردن کلمات کلیدی خاص با دقت. گوگل نیز ارائه می دهد تجزیه و تحلیل نرم افزار برای محدود کردن کلمه کلیدی خود را انتخاب کند.

در نظر با استفاده از مبهم تر و یا اصلی واژه هاي كليدي. این عجیب و غریب عمل های بسیاری کمک کرده است و هزینه آن بسیار کمتر از گران قیمت محبوب ترین ها کلید واژه. منحصر به فرد عبارت یا کلمه در آگهی خود را افزایش شانس است که تبلیغات خود را standout از دیگران در همان زمینه است. برای مثال اگر شما یک شرکت نرم افزاری با نام “من نرم افزار است.” اگر شما محل تبلیغ تحت کلید واژه “نرم افزار” از آن خواهد شد گران تر. اگر شما با استفاده از کسب و کار خود و نام من “نرم افزار” هزینه های خود را کاهش خواهد یافت.

بالاتر از همه به وضوح دولت چه محصول یا سایت را فراهم می کند. شما نمی خواهید کلیک اشتباه آنها اتلاف وقت خود را به بازدید کنندگان خود را هدر PPC بازاریابی دلار است.

وب سایت شما اعتبار باید تکیه بر گوگل. ارائه آخرین بازدید با ارزشمند ببینید زمانی که آنها کلیک کنید که لینک شما فراهم می کند. چه صفحه فرود خود را مانند نگاه ؟ آن را حرفه ای و جلا? است ضرورت “پیمایش” به حداقل برسد? و یا سایت خود را به عنوان خوانده شده مانند یک اغراق آمیز و قانونی که همچنان فقط رفتن و رفتن ؟ در حال لینک خود را در عدم تطابق? آیا صفحه بارگذاری به سرعت در اکثر سرعت اتصال?

تبلیغات خوب در رابطه با, براق, وب سایت حرفه ای خود را تضمین بازاریابی اینترنتی دلار به خوبی به سر برد. آن نیز می رود راه طولانی در ساخت خود گوگل AdWord کمپین موفق pay per click استراتژی است.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *